![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar heerst een totale straffeloosheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Een altijd terugkerend argument is dat omdat het volk geen wapens mag bezitten en de criminelen er toch aangeraken, dat de wapenwet feitelijk er voor zorgt dat de bevolking makke lammetjes zijn.
Beste ZeikStraal suggereert de schavuiten met de vuist te lijf te gaan, en suggereert tevens dat de schavuiten dan meestal snel of minder snel op de vlucht zullen slaan. Beste ZeikStraal is blijkbaar nog nooit iets anders tegengekomen dan een bende aandacht-trekkende snotneuzen. Wat betreft de lokale politie: na jaren van arrestanten moeten vrijlaten, om allerlei redenen van dewelke ik hoop dat de lezers hier ze toch al een paar keer in de kranten en het nieuws zien langsgaan hebben, moeten die mannen best wel moedeloos zijn. Dat ze zeggen "foert, 't haalt toch niks uit", verbaast mij bij deze niet. Het Belgisch rechtssysteem werkt hen willens en wetens tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heeft het Centrum al gereageerd?
Moesten het autochtonen zijn die allochtonen dit aandoen, er was al flink gereageerd door Jozef. Uiteraard nu niet. Woorden als 'discriminatie' en 'racisme' hebben hun waarde volledig verloren. Waarom niet een kat een kat noemen en gewoon zeggen dat alle problemen van de laatste tijd in Anderlecht allemaal te wijten zijn aan allochtone moslimjongeren die alle wetten vierkant aan hun laars lappen. Zoals gezegd: keer het gewoon om en je zou direkt andere reakties zien met Jozef op kop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar voor 'mensen' die anderen het leven verzuren, de politie uitdagen, wetten aan hun laars lappen, dat zijn geen mensen meer. Trouwens, ik ben zelf 2 keer bedreigd op straat door die volgens u ongevaarlijke jongeren. Als ik op straat loop en ik kom mensen tegen, dan zeg ik steeds op vriendelijke wijze een goeiedag. Als je dat zou doen bij die jongeren dan hoef je zelfs niet eens te kijken of je krijgt problemen. Ze geven mij geen kans om hen vriendelijk te bejegenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Neen u generaliseert hele grote groepen mensen, u laat uitblijken dat geen van hen ooit zal integreren en dat ze nooit zullen respect opbrengen voor de westerse normen en waarden. U staaft uw uitspraken met marginale voorbeelden uit onze samenleving welke het nieuws halen. Een allochtoon welke iemand hielp krijg je nooit te zien. Een allochtoon welke elke dag hard werkt voor zijn brood en zijn gezin krijg je nooit te zien. De talrijke scheldwoorden welke elke moslima dag in dag uit te horen krijgen, krijg je nooit zien en ga zo maar door. U weet gewoon precies wat de meeste mensen willen geloven en hoe ze bang te maken. Opjutten en stoken, meer is dat niet. Er groeien mensen op met haat in hun hart jegens het westen en alles wat maar blank is. En onze kinderen betalen het tol van ons walgelijk gedrag. Ja, idd, walgelijk. Diplomatisch met 2 woorden kunnen we meer schade berokkenen dan een flodder welke enkel lawaaierig zijn mening verkondigt. Nergens zeg ik dat er geen erg gevaarlijke allochtone jongeren zijn, die zijn er zeker en veel te veel. Wat mij erg stoort is uw generaliserend gedrag, en neen beste man, u mag mij vertellen wat u wil, u weet zelf heel goed hoe u denkt over allochtonen en moslims. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 29 januari 2010 om 04:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Weet dat er mensen zijn zoals ik, en vele, welke tot hun laatste adem zullen vechten voor de rechten van ieder mens in deze samenleving zonder enige vorm van discriminatie.
Voor zo'n zaak sterf ik met plezier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En hoe gevaarlijk mensen zoals jij voor onze samenleving zijn weten we ondertussen ook al, als je beziet wat 30 jaar allah-pamperij voor miserie en geweld en doden en gewonden en getraumatiseerden heeft voortgebracht.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waren we eindelijk van die paster verlost, importeert men hier een bende imam-aanhangers, die zelfs nog zotter zijn, dan de gemiddelde kerkganger 100 jaar geleden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |