![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() De fout die ik hier lees en die ik ook vaak tegenkom is dat er bij criminaliteit op "wie" wordt gefocust om bepaalde politiek te voeden, het slachtoffer interesseert hen niet, de criminele ook niet. Waarom altijd "wie" of "van waar" en niet "waarom" en "wat zijn de aanleidingen" en "wat gaat fout in opvoeding" of "wat ging fout".. ?
Criminaliteit ga je niet aanpakken door een strenge straf alleen, de oorzaken of de aanleidingen tot criminele daden moeten ook heel goed bestudeerd worden en de juiste maatregelen opnemen zodat er een einde wordt gebracht aan die dingen, maar ze doen dat niet omdat er veel vliegen zijn die niet buiten vuil kunnen overleven, ik bedoel er zijn politieke richtingen die niet kunnen voortbestaan zonder buitenlanders en criminelen en vreemdelingen en en.. Geloof mij, ze gaan hier vroeg of laat de Marokkanen "onze schatjes" noemen naargelang de economie slechter wordt en de Oost Europeanen en Russen in blijven komen, je zult maar zien. Laatst gewijzigd door porpo : 16 februari 2010 om 03:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De aanleiding: zijn dochter moest zoals iedereen in korte broek turnen. De oorzaak: de dader komt uit een cultuur die hier niet past en bijgevolg past hij hier niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 zijn poten thuishouden !! 2 Hijkende het reglement vanschool waarzijn dochtezr gaat !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 februari 2010 om 03:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik hier ergens dat het haar schuld is? Ouders moeten gewoon wat voorzichtiger zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het komt erop neer dat het crapuul met zijn poten van onschuldige mensen moet blijven, en dat als ze gepakt worden, ze daar zwaar voor moeten boeten, zeker voor zulke feiten, poging tot roofmoord dat moet behandeld worden als roofmoord en daar zou een minimum straf op moeten staan van minstens 20 jaar bak. En omdat het hier om een minderjarige gaat, zou dat beloond mogen worden met een executie bij het ochtendgloren. Geen compassie voor bepaalde feiten, gewoon bruut geweld met bruut geweld vergelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zware misdadigers moeten zwaar gestraft worden. zo is er ook meer plaats voor de tasjes dieven in t gevang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In welke paardenwinkel heb jij je oogkleppen gekocht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat allerlei slag van multicullers en hun verrijkers daarvan denken, dat zal niets veranderen en dat zal niets verhelpen... We moeten "de oorzaken" aanpakken? Is het nog niet duidelijk na al die jaren dat dat onbegonnen werk is? Het probleem verwijderen is het enige dat zal helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Dat er nog niemand heeft opgemerkt dat pedofielen en seriemoordenaars meestal blanke mannen zijn..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ERLICH;4600060]
Citaat:
![]() in de streek beroemd en berucht, is zelf ooit op TV geweest, ooit hebben ze daar een complete sm installatie in het bos teruggevonden, ... ![]() Da vond de goegemeente er toch wat over en toen hebben ze de patrouilles wat opgevoerd, dan is het probleem gewoon tijdelijk verschoven naar de parkings langs de autostrade vlakbij... volgens mij gaat de party in het bos daar nog altijd door, er is daar een "carpool parking..." ik denk wel dat ze daar een andere dementie aan het woord carpoolen geven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Politieke verscheidenheid en multicultu zijn ceteris paribus, als je verschillende politieke meningen hebt, zeker maatschappelijke politieke ideeën, dan heb je uit één cultuur meerdere culturen want de verschillen in maatschappelijke politieke meningen impliceert een verandering in de cultuur en daaruit vloeit de multicultu voort. Ik kan dit nog complexer maken als ik over natuurlijke factoren begin want je kan de evolutie proces niet beïnvloeden, de evolutie gebeurt en er komt een dag dat je een dier bent top van een dier die eigenlijk een mens is omdat die beter geëvolueerd is, tegen dan ben jij een mens en hij een mens+ bijvoorbeeld, de biologische evolutie impliceert het evolueren van de culturen en daarom MOETEN er verschillende culturen zijn zelfs in jouw huis in jouw gezin want de manier hoe je biologisch evolueert verschilt van de manier hoe jouw kinderen of vrouw of moeder evolueren.. Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 16 februari 2010 om 14:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kindvrouwtjes en zo... Bommengordel-moordenaars die in één keer 10 jaar werk van een seriemoordenaar verzetten enz Als er hier één allochtoon op een niet aanvaardbare manier het leven verliest zet men het land op zijn kop... Als er in het oorsprongland van die allochtoon dagelijks tientallen mensen sneuvelen mag men dat "tussen de soep en de patatten" vermelden, en meteen daarna verder met SOS Piet of zo... Zouden onze verrijkers van alle slag eens niet beter naar hun eigen maatschappijen en gewoontes kijken ipv ons de les te komen spellen? (... en dat ze hier "geboren zijn", maakt niet uit.) |
|
![]() |
![]() |