![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste stap in het bestrijden van je vijand, is hem leren kennen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie is ontstaan om de domme massa onder de knoet te houden?
![]() Vreemde stelling, als je het mij vraagt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat me eens raden ... liefst eentje die ook nog eens katholiek is?
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Heeft HET ooitbestaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Voor iets dat men hier in uw belgie democratie noemt, voor een verwaterde dictatuur moeten toch betere alternatieven zijn hé zoals bv., luisteren naar het volk een referendum dus waar de bevolking zich kan uitspreken over bepaalde problemen die hen bezighouden en waar dan de verkozenen van dat volk rekening mee houden, hetgeen men noemt democratie maar dan wel een echte natuurlijk niet iets dat men zo noemt om de domme gerust te stellen.
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Nee, filo is een buikspreekpop met in z'n reet de hand van een moslim.
![]()
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Madonna and Jesus Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 februari 2010 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Egmond, was Jezus nou zwart, homo, of allebei?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel niet inbestaan vangeloof ,
Hint: (band) Deicide ![]() Maar ok , iederzijn mening , zo zoumoeten zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het lijkt me niet meer dan logisch, als we het evangelie tenminste in de vuilbak gooien waar het hoort. De historische Jezus was - volgens mij, een sekteleider/politicus die helemaal niet gediend was met de Romeinse overheersing. Lijkt me logisch dat hij separatist was. Dus als je een link hebt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je ook eens iets over de geschiedenis van het Jodendom zou lezen, zou je ook weten dat Jezus als Messias maar kon floreren binnen een soort alternatieve religieuze afscheiding binnen het Jodendom, een soort charismatische beweging zeg maar, die zich wou bevrijden van de verstarring van de futiele voorschriften en schijnheiligheid van de religieuze machtsstructuur in Jeruzalem (de farizeeën!). Jezus liet zich door Johannes de Doper trouwens herdopen als deel van die beweging, een beweging die voor het Joodse establishment een groot gevaar was. Jezus was een religieus vernieuwer, niet een politieke bevrijdingsstrijder. Laatst gewijzigd door fonne : 22 februari 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |