![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 26 februari 2010 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ingevolge het mensenrechtenverdrag en het daarvan afgeschreven - helaas daarnaast bestaande - Handvest over de Grondrechten (dat aan het Verdrag van Lissabon was gehecht) dient godsdienstvrijheid te worden gewaarborgd tenzij deze vrijheid strijdig is met andere mensenrechten.
Dit schept rechtsonzekerheid, want het maakt het bestaan van bepaalde "rechten" afhankelijk van het subjectieve oordeel van de wetgevende, politionele en rechterlijke instanties over de vraag, welke voorschriften religieus van aard zijn en welke niet. Godsdienstvrijheid zou moeten worden afgeschaft. De vrijheid van meningsuiting en het verbod op het propageren van geweld kunnen ruimschoots volstaan om alle verdraagzame vormen van religiositeit de nodige ademruimte te geven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 26 februari 2010 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Omdat het me interesseert wat het resultaat was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te weten of het tenminste het beoogde doel bereikte. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2010 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is daar vreemd aan? Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2010 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik volg u nu ook even niet. Wanneer je het ergens (op voorhand) niet mee eens bent, wil toch nog niet zeggen dat men er geen onderzoek naar kan doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het niet eens zijn met bijvoorbeeld de busregeling;maar me toch afvragen of die nieuwe regeling beter werkt. Wanneer er bovendien gescheiden compartimenten zouden zijn in een bus, voor mannen en vrouwen vind ik dit verwerpelijk, dan hoef ik niet te weten of dit wel of niet werkt,omdat ik het principe op zich verwerpelijk vindt! Daarom begrijp ik niet waarom Arti belangstelling heeft voor de resultaten van gescheiden ouderavonden, wanneer je het principe verwerpelijk vindt doen de resultaten er niet toe! Ik hoop dat voor u duidelijk is dat ik onderscheid maak tussen ergens niet mee eens zijn, en principes die verwerpelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij speelt het geen rol of ik "ergens niet mee eens ben" "iets verwerpelijk vind" of "iets al te gortig vind". Er is niets vreemd aan om ook de resultaten te willen kennen; jij vindt van wel; maar blijkbaar kan jij dat niet uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals we in het verleden leerden worden de resultaten van die onderzoeken toch in twijfel getrokken en gaat men dan eindeloos doorzeuren of alle cijfers wel juist zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier niet om de resultaten van een onderzoek; maar om de resultaten van deze ene ouderavond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |