![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is het pestkopje van dit forum. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 24 februari 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Carrefour Belgie heeft de afgelopen 9 jaar 40 miljoen euro verlies gemaakt. Uiteraard moeten er dan structurele maatregelen genomen worden. http://www.vilt.be/Carrefour_sluit_1...7_supermarkten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Warm gevoel bij Colruyt. Komaan. Okay tot daar aan toe maar Colruyt doet meer denken aan een opslagplaats dan aan een winkel. Geen plaats om te manouveren en als je klein bent mag je constant vragen aan mensen om dingen naar beneden te halen. Enfin het werkt blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nja ik stel me toch soms vragen bij de resultaten (boekhouding) van grote buitenlandse multinationals in België, zeker de Franse. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 februari 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Nergens sprak ik over de Colruytwinkel zelf. Deze zijn inderdaad redelijk kaal ingericht.
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() DACHT NET HETZELFDE, Colruyt, just een fabrieke, idee of er iets op uwe kop gaat donderden, kerren die mee de mensen rondrijden ipv andersom, lange rijen aan de kasse, wel goed goed voor de gruutverbruiker of als ge vele kleien gasten hebt.... maar mee uwe kabbaatje alle dagen, vergeet het maar... en Delhaize, proper, maar van die schijtwijven
die peizen dat heel het spel van hen is en die niet uit de weg gaan... ieder zijn gedacht he ( staat in de Colruyt vol van die Paktikanezen, Turken of Indonezen die zwart kopen voor de nachtshops.... ook zo geestig ) Laatst gewijzigd door BlueThunder : 24 februari 2010 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik onderlijn met de glimlach, want dat is zo algemeen bij colruytpersoneel, dat ik vermoed dat ze daar zwaar op personeelsopleiding investeren terwijl GB nog met een gilde ongenaakbare kassiersters zit met daarboven nog eens een opperkassierster ... die u met z'n allen naar de klantentoog sturen bij gelijk welke vraag ... klantentoog waar dan minstens 10 man voor u staat ... enfin, om kort te gaan, t concept werkt ni, en de opleiding van t personeel werd verwaarloosd edit : en dat met zo'n sterke vakbond ... te sterk mss ... Laatst gewijzigd door Anna List : 24 februari 2010 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Redelijk kaal? Ik ben al in opslagplaatsen geweest die er beter aangekleed uitzien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat blijkt inderdaad het geval te zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En die post van Bluethunder is ook weer een Marlientje-klassieker ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een ander probleem is dat Carrefour België gewoon als een Frans departement ziet, wat in Brussel en Wallonië nog ietwat werkt maar in Vlaanderen al weer wat minder. En dan de winkels. Carrefour heeft de meeste verkocht voor veel geld maar nadeel is dat nieuwe eigenaars weinig investeren en dat is er aan te zien. Ik ging regelmatig naar de Carrefour in Sint-Kruis en die was gewoon "op" (ondanks hier en daar wat investeringen) Nu sinds de overname gebeurt ook alles wat met de Franse slag en klantvriendelijkheid staat in veel gevallen niet bovenaan de agenda. Sommige medewerkers doen vaak wat denken aan cliché Franse obers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij colruyt (aldi en lidl) vullen ze de rekken en springen ze bij als t druk is ... het houdt mensen blijkbaar flexibel delhaize heeft in t verleden zwaar ingezet op de zelfscan en zet nu zwaar in op de zelfkassa en ik denk dat dat noodzakelijk zal blijken om in de concurrentie met Colruyt heel te blijven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad peanuts,...alle winkels die nu sluiten draaien op verlies, zodat de winst hopelijk ietwat opgekrikt wordt. Zoniet zal Carrefour uit Belgie verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dankzij dat magazijn concept is het voordeliger, bovendien, is er ook collect en go, ge besteld alles via internet, rijd naar de winkel, betaald, en laad alles in je auto. Uw uur dat ge verliest met te winkelen, gereduceerd naar 10 minuten. (en ge moet aan niemand vragen iets van een hoger schap te halen. ) Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 februari 2010 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 februari 2010 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik vind het eigenlijk opvallend hoe winkelpersoneel van mentaliteit zo sterk kan verschillen ook al woont personeel in dezelfde streek, opleiding etc.... Zelfs qua uiterlijk. Ik vind het bijvoorbeeld opvallend dat in de Delhaize vestigingen kassierters (overdreven) moeite doen om zich op te tutten (wellicht onder "concurrentie" van de vele "chi-chi" dames die hele dagen hun kassa's passeren.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |