![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je een link wilt plaatsen, laat dan geen spatie tussen de site + [/img] ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... lukt nog steeds niet. Spijtig, wegens goeie grap
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() Gewoon prentje plaatsen, toch nie moeilijk? (vrij flauw prentje trouwens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei ook dat we één strijd voeren, is dat voor u hetzelfde als zeggen, wij eisen de strijd alleen te voeren? Leren lezen helpt hoor... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat NVA, met zijn 5 stemmen en zijn mislukte advokaat veel noten op zijne zang heeft.
Een beetje bescheidenheid zou u sieren! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 200.000 stemmen, beste Dorus, geen vijf zoals de BUB ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad! Respect voor de koning!
We hoeven hem niet op de guillotine te zetten, hem gewoon buitengooien is menswaardiger!
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet voor een vrij Vlaanderen kiezen als het toch geen verschil maakt? Gaat het om het behoud van de naam België dan? En waarom is die naam zo belangrijk dat hij ten allen prijze moet worden behouden? Terwille van de Belgische monarchie, misschien?
![]() |
![]() |
#92 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar gaat CD&V de moedige waalse partner vinden die aan de waalse bevolking uitlegt dat de helft van het personeel bij de 'waalse' post, ambtenarij en spoorwegen moet worden afgedankt, nu vlaanderen weigert (niet langer verplicht is) nog te betalen in de confederatie belgië? No way dat die dat ooit gaan goedkeuren, ik zou het in hun plaats ook niet willen. (tenzij ik fin de carriere ben, er een schone som geld, een nieuwe identiteit (het zijn soms heethoofden daar in Wallonië ![]() ![]() 2. Welke bijkomende efficiëntie levert een extra bestuurslaag (die per definitie weinig te zeggen zal hebben in de confederatie) nog op? M.i. is dat goed om nog wat postjes voor politici te creëren, maar verder zie ik er echt de 'toegevoegde waarde' niet van in. Eerder omgekeerd: hoe wordt die 'belgische' regering dan verkozen, met welke verhoudingen, wat hebben zij nog te zeggen? Hoe weinig zij ook nog te zeggen zouden hebben, vroeg of laat zullen daar onvermijdelijk weer 'communautaire' kwesties in opduiken. Dus een meerkost zonder toegevoegde efficiëntie en met bijna onvermijdbaar verdere strubbelingen in de toekomst: dat is wat ik me van een confederatie inbeeld (alhoewel ik het al wel een vooruitgang tegenover de huidige situatie zou vinden). Nee sorry iets zoals we hebben in de Benelux met Nederland en Luxemburg is het nauwste samenwerkingsverband dat ik mogelijk acht met Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou beter bang zijn voor de BEKENDE gevolgen van géén totale splitsing. Znder splitsing zal er in dit land immers NOOIT volledige autonomie mogelijk zijn dankzij de bijvende dominantie van de Franstaligen. We weten immers wat die zeggen tegen eender wat dat niet in hun eigen kraam te pas komt: [size=7]NON![/size] Juist daarom behoort een confederaal België tot de onmogelijkheden.
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10.400.000€ deel ik op jouw verzoek door 4.000.000 actieve Belgen. Vervolgens delen we dit bedrag door 365 en we komen opnieuw aan een inderdaad belachelijk LAAG bedrag van 0,007123 euro per dag. En dat is een beetje traditie en cultuur jou niet waard?
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() €10.400.000
delen door 800 en dan door 12. 1083 mensen die een vol jaar een €800 uitkering per maand krijgen. Dus als ik het goed heb heeft de Royale familie per kop +/- 40 keer meer waarde dan eenderd andere Belg-basis gezien?(of meer, als ik mijn gissing van 20 royale uitkeringsgerechtigden miszie)
![]() |
#98 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veracht het. Die potstampers krijgen miljoenen euro's enkel en alleen omdat ze goeie benen hebben, sorry etc. etc. Groot verschil: ik zeik niet over die paar centiemen die me dat aan gemeenschapsgeld kost om stadions te beveiligen, mensen te beschermen tijdens risicomatchen etc.
![]() |
![]() |