![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Schepen
|
![]() 1) Hierbij de eerste tekenen van links racisme:
Citaat:
2) De grootte van de rellen doet in het geheel niets terzake. Of het nu dertig personen waren of driehonderd kan me weinig schelen, het is gebeurd en daar kan zelfs de meest linkse activist niet rond. Al waren het maar 3 jongeren, dat waren er dan 3 teveel! 3) Hierbij weer eens de typische belachelijke mening van de LSP over de politiewerking: Citaat:
Dat de politie zich in dit geval concentreerde op kleurlingen (meer specifiek marokkanen) mag uiteraard niet opgevat worden als een racistisch motief, wanneer de politie in dit geval op blanke mensen had gechargeerd dan had de 2e quote in deze reactie geklopt, spijtig genoeg klopt ze niet! Wanneer marokkanen onderling een robbertje uitvechten is het toch logisch dat de politie die marokkanen aanpakt? 4) Mano Mundo verkiest het om voor dingen te strijden en niet tegen dingen (lees blokbustercampagne). Dat is ook ineens een goede tip voor de LSP die beter eens voor iets zou zijn i.p.v. tegen alles. en ten vijfde: Ik zie op jullie affiches een socialer europa staan, is dat een grapje ofzo, ooit al gehoord van de uitbreiding van de unie, van onze sociale zekerheid die behoord tot de beste van de wereld? Waarschijnlijk niet als je heel de tijd maar zit te zagen over de IMAGINAIRE uitspattingen van de politie.
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De organisatoren dachten er echter anders over en krijgen nu waar ze om gevraagd hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() Dit gaat toch echt wel te ver! Wanneer die jongeren wapens dragen hebben zij die op voorhand meegebracht (of iemand moest beweren dat er op Mano Mundo een wapenhandel een standje had). Hoe kan dan de politie op Mano Mundo wapenbezit uitlokken?
Gewoon een belachelijke stelling, het gaat hier om jongeren die wel bekend zijn in de Rupelstreek en die veel evenementen in deze streek (fuiven festivals e.d.) aangrijpen om onderling een robbertje te vechten (ja zoals hooligans ook wel eens afspreken buiten het stadion). Dat de politie van Boom hard tegen deze jongeren optreed verwondert mij niet, omdat deze jongeren al meermaals het centrum van Boom en omliggende gemeenten incluis enkele evenementen op hun kop hebben gezet (aangezien ik zie dat U van de streek bent (U kent de commisaris) kent U waarschijnlijk wel de fuif Party@ (Gemeentelijke basisschool Schelle), deze fuif werd door dezelfde personen helemaal aan stukken geslagen).
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zie je dan niet dat dit als grap bedoeld is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat er niet over dat de politie enkel immigranten oppakten, het gaat erom dat ze mensen aanvielen die er niets mee te maken hebben... Ze pakten gewoon elke allochtoon aan in een straal van 50 meter, en dat waren er nogal veel, het was ook de marrokaanse stand... Bovendien heb ik nergens 'maar marokanen' geschreven, ik zou niet weten waarom... Maar waarop ik doelde is dat die fascisten er telkens doen alsof blanken gevaar liepen...
Ten tweede wil hier niemand antwoorden op het feit dat de fliks scherp bij hadden, en het nog gebruikt hebben ook, terwijl dat op massagebeurtenissen niet kan!!! Ten vierde, aan alle blokkers, er was tussen die 30 vechtenden ook ne nazi die zich enthousiast aan de kant van de politie schaarde en rake motten verkocht, van opportunisme gesproken... Ten vierde viel ik helemaal de werking van Manu Mundo niet aan, mij neef werkt er trouwens voor, maar je kan er toch niks tegen hebben dat je campagne voert tegen racisme en voor gelijk rechten voor iedereen... En ten vijfde, wat klets je nu uit je nek als je zegt dat europa siociaal is, allez, das geen topic voor hier, maar europa is niets anders dan een on-democratisch kapitalistisch apparaat in dienste van besparingen en herstruktureringen... Blijkbaar ken je Europa niet...
![]() |
#87 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() maar des te beter dan heb je daar mijn mening al over. ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Geloof jij nu echt zelf wat je schrijft of is jouw bericht misschien ook een grap? Je bericht zit vol tegenstrijdigheden 1) Iedere allochtoon werd binnen een straal van 50 meter opgepakt en toch werden er maar 28 mensen opgepakt (dan zaten er dus in een straal van 50 meter of anders 7859.98 vierkante meter slechts 28 allochtonen, en dat aan het marokkaanse dorp!). 2) Ik raad je aan eens een soort vijf jaren uitstap naar de Verenigde Staten te doen en dan mag je nog eens komen vertellen hoe Hyperkapitalistisch en nationalistisch en fascistisch Europa en Belgie wel zijn. 3) Je hebt inderdaad nergens geschreven Maar marokkanen maar daar komt die quote wel op neer Citaat:
Hierbij een quote uit een quote Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Dien Elossov moet eens zijn meetkunde overdoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Ten eerste citeer je weer iets dat er niet staat, ik schreef aanpakken en niet oppakken, de flikken pakke niet zomaar iedereen op ze. Slaan met hun knuppels is stukken gemakkelijker...
Bovendien, ik weet ook wel dat de Vs nog liberaler is dan de EU, maar maakt het aids niet erg omdat je sneller dood gaat aan longkanker??? PS: leer mij alsjeblieft niets over wiskunde he...
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is duidelijk dat het hier om een massale niet-uitgelokte vechtpartij ging, inclusief illegaal wapenbezit en vernieling van winkels (vandaag nog gezien op ATV)
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feest van de verdraagzaamheid
Het is toch zo ontroerend mooi, het "Mano Mundo"-festival, het feest van de verdraagzaamheid. Jaarlijks vindt dit festival plaats in de Antwerpse gemeente Boom. Het hele gezin krijgt gratis toegang tot de weide. Bij mooi weer zakken dan ook duizenden oude en nieuwe landgenoten af naar de plaats van het gebeuren. Veel volk, dus, maar "Mano Mundo" is ook zoveel meer dan een doorsnee-muziekfestival. Er zijn doorlopend allerhande activiteiten. Vrij wereldse activiteiten, zoals bijvoorbeeld een "wereldsolidariteitsplein", een "wereldbibliotheek" en een "wereld-doe-dorp". Daarnaast kunnen bezoekers er terecht in uitheemse dorpen zoals een "Congo village" en zelfs een heus Marokkaans dorp met alles erop en eraan, kamelen incluis. In dit laatste dorp, "M'dina Q'dema" genaamd, kunnen bezoekers onder het nuttigen van koeskoes of Marokkaanse thee zalig wegdromen bij een stukje berber-poëzie. Het feestje van Oxfam, Broederlijk Delen, Aktieplatform Palestina, Vredeseilanden, 11.11.11 en ga zo maar door, kreeg gisteren echter ook te maken met het ware gezicht van de multikul ... Rellen, knokpartijen, vandalisme en vernielingen. Bij de rellen, in de media zoals steeds met een verkleinwoord omschreven, werden deze keer geen autochtonen geviseerd. Allochtone jongeren hadden genoeg aan elkaar. Jonge Marokkanen uit Antwerpen raakten immers slaags met Mechelse collega's. De politie was dus genoodzaakt af te zakken naar het gezellig familiefeest van de verdraagzaamheid. Verscheidene keren werd er door hen ingegrepen. Echter zonder enig gevolg voor de amokmakers. Ze konden steeds verder hun ding doen. Hun ding, dat bestond dan bijvoorbeeld uit het ingooien van de ruiten van bussen, huizen en winkels, en uit het vernielen van auto's en bloembakken. Een 28-tal jongeren hebben het einde van het gezinsfeest niet mogen meemaken, ze werden uiteindelijk dan toch door de politie opgepakt. Maar geen erg, op het ogenblik dat u dit leest, zijn ze wellicht weer vrij. www.vlaamsblok.be
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ze hebben de rellen uitgelikt met arabische slogans ook zeker... wie weet ingefluisterd Jajah ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En euh, De Lijn zal ongetwijfeld haar conclusies wel trekken rond dit incident. Dat de liberale vakbond een VETO stelt betekent dan ook dat dit gratis vervoer ophoudt. Samenlevingsproblemen? Mijn oog, een bepaalde groep allochtonen krijgt al tientallen jaren een vrijbrief voor straatgeweld vanuit de links 'verdraagzame' hoek. Dit is een zoveelste bewijs dat de knuffelpolitiek een averechts effekt heeft dat de normale burgers in gevaar brengt. Het feit dat Marokkaanse jongeren gewapend afzakken naar deze multikulturele hoogmis laat Mano Mundo een zware deuk na. Maar dat horen de linkse hand-in-handse progressievelingen niet graag. De belachelijke argumenten dat het de schuld was van de flikken, dat er niks gebeurd is en zelfs identiteitscontroles worden er bij gesleurde om de feiten te minimaliseren. Ik sleur er niet "vanalles met de haren bij", de feiten zijn er, de schade is reël, en toch blijft men minimaliseren. Het argument dat wie niet ter plaatse was het niet kan weten is geen argument. Of wat weet jij nu van Antwerpen Noord af als je in Mortsel woont,... stom argument he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() wat kunnen die ZB-ers lullen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |