![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet, ik wou overdrijven om een punt aan te tonen maar dat van die voetbaltornooien is wel tristig genoeg waarheid. Ik kan ook op een andere manier veralgemenen, De zaak Dutroux, de zaak Natscha Kampusch in Oostenrijk, de zaak van de 'horrordokter in UK, ... Allemaal volbloed Europeanen en christenen! Ik heb nog niet gehoord van een Marokkaan of Turk die zoiets gedaan heeft. (wedden dat de commentaar gaat zijn dat dat 'ginder' toegedekt wordt ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft dus toe dat je volledig op het verkeerde pad zat met diegenen aan te vallen die bvb bovenstaande "vaststellingen" op de korrel nemen en in minder vriendelijke termen daar hun "racistische" mening over geven?
Nog een zwaluw bij die de lente zal maken! (zie posting nr 1) Laatst gewijzigd door andev : 16 maart 2010 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maarre... waar blijven diegenen op dit forum die dag in dag uit (en ik geloof wel dat die bestaan, hoor) proberen die problemen op te lossen? Kunnen ze hier uitleggen hoe ze dat doen, wat de behaalde resultaten zijn, hoe hun "probleemgevallen" daarop reageren - als ze al reageren, hoe ze de toekomst zien, hoeveel generaties ze denken dat nog te moeten volhouden, door wie ze zoal worden tegengewerkt enz enz??? Of moet je idioot zijn om die vragen te stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had je gedacht. Buiten kieperen die bendes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moeten we die"berichtgeving" dan aanpakken? - of we zwijgen als vermoord over die feiten - of we voegen er telkens een lijst bij met de namen van alle brave moslims die op dat ogenblik in het land vertoefden? Ten tijde van de nazi's waren de meeste Duitsers ook brave mensen. Dus mogen we het niet meer over de nazi's hebben want dan beweren we dat alle Duitsers nazi's waren? |
|
![]() |
![]() |