Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2010, 20:04   #81
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maar, mijn marsepijnen varkentje, ik betwijfel ofdit wil zeggen dat ze hun voertuig moeten laten afnemen.
Wel varkentje; uiteraard wanneer je tegenover straattuig staat met weinig hersenen, sociale vaardigheden of zelfs maar enige opvoeding!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2010, 00:05   #82
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Je verhoudingen kloppen niet helemaal. Moesten er evenveel Dutroux-gevallen zijn geweest als dat er extremistische uitwassen van het moslimfundamentalisme zijn geweest ... dan zou ik het eigelijk wel snappen dat toeristen ons landje liever mijden.

Natuurlijk niet, ik wou overdrijven om een punt aan te tonen maar dat van die voetbaltornooien is wel tristig genoeg waarheid. Ik kan ook op een andere manier veralgemenen, De zaak Dutroux, de zaak Natscha Kampusch in Oostenrijk, de zaak van de 'horrordokter in UK, ... Allemaal volbloed Europeanen en christenen!
Ik heb nog niet gehoord van een Marokkaan of Turk die zoiets gedaan heeft. (wedden dat de commentaar gaat zijn dat dat 'ginder' toegedekt wordt)
Oud 16 maart 2010, 14:26   #83
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Je geeft dus toe dat je volledig op het verkeerde pad zat met diegenen aan te vallen die bvb bovenstaande "vaststellingen" op de korrel nemen en in minder vriendelijke termen daar hun "racistische" mening over geven?
Nog een zwaluw bij die de lente zal maken! (zie posting nr 1)

Laatst gewijzigd door andev : 16 maart 2010 om 14:28.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 14:33   #84
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ben jij nu echt volslagen idioot of zo????

Er zijn talloze allochtonen dag in dag uit bezig aan het proberen om die problemen op te lossen. Heb jij ooit al 1 maal eigenlijk enige moeite gedaan om die organisaties eens te bezoeken en te vragen naar hun werk en vorderingen???

Man toch jij gaat me nog een attack bezorgen met uw onzin.
Asjeblief... geen "attack" krijgen!
Maarre... waar blijven diegenen op dit forum die dag in dag uit (en ik geloof wel dat die bestaan, hoor) proberen die problemen op te lossen?
Kunnen ze hier uitleggen hoe ze dat doen, wat de behaalde resultaten zijn, hoe hun "probleemgevallen" daarop reageren - als ze al reageren, hoe ze de toekomst zien, hoeveel generaties ze denken dat nog te moeten volhouden, door wie ze zoal worden tegengewerkt enz enz???
Of moet je idioot zijn om die vragen te stellen?
Oud 16 maart 2010, 14:39   #85
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty Bekijk bericht
Zeer eigenaardig, ik heb jarenlang op 't Kiel gewoond en ik had nooit last, mijn racistische bovenbuur altijd, tiens tiens.... Maar ja, ik stak dan ook niet ostentatief de straat over als ik een 'bende' zag, ik was geïnteresseerd in hun cultuur. Ik ben zelfs uitgenodigd geweest op het offerfeest en ik heb ervan genoten!
Tuurlijk, als deze heren over de straat lopen moeten wij respectvol binnenblijven en eventjes wachten tot ze plaats hebben gemaakt...
Had je gedacht. Buiten kieperen die bendes...
Oud 16 maart 2010, 14:45   #86
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty Bekijk bericht
Neen, maar wel op de barbecue! En weet je wat. Ze aten ervan, ook al hebben op dezelfde grill gemarineerde varkenskoteletjes gelegen! Mijn punt is, niet alle moslims zijn fanatici, alleen hoor je de zwijgende meerderheid niet. Wist je dat ten tijde van het Dutroux-schandaal er verschillende jeugdvoetbaltornooien werden afgelast in België omdat de buitenlandse ploegen niet wilden komen, we waren hier allemaal pedofielen! Veralgemenen is misdadig!
En wie zegt of schrijft er hier dat "alle moslims fanatici zijn"?
Hoe moeten we die"berichtgeving" dan aanpakken?
- of we zwijgen als vermoord over die feiten
- of we voegen er telkens een lijst bij met de namen van alle brave moslims die op dat ogenblik in het land vertoefden?
Ten tijde van de nazi's waren de meeste Duitsers ook brave mensen. Dus mogen we het niet meer over de nazi's hebben want dan beweren we dat alle Duitsers nazi's waren?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be