![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk hebben de joden gelijk, de moslims eisen ook steeds vanalles en halen steeds hun slag thuis, dus waarom zouden zij het niet doen? Ik vind het er over, natuurlijk, zoals alles wat religieus geinspireerd is. Maar dat zij het doen, is maar normaal. Dat een kwade hond je bijt is normaal, dat is zijn aard. Dat leren we dagdagelijks uit het gedrag van onze opgedrongen moslimse-medebewoners van dit land.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je begrijpt er helemaal niets van en je begrijpt zelfs niet dat je het niet begrijpt, wat het alleen nog maar erger maakt.
Wat jij niet begrijpt is dat het door jou zo gehate anti-racisme slechts een late reactie is op een eeuwenoud Europees antisemitisme en racisme dat leidde tot slavenhandel, pogroms, kolonisatie, massamoorden en genocides en culmineerde in de Holocaust. Sinds W.O. II hebben een aantal verlichte geesten in Europa besloten dat het genoeg geweest was en hebben zij gepoogd hier ook iets aan te doen. Over hun doeltreffendheid kan je redetwisten, maar zij hadden tenminste onderkend dat er een probleem is en hebben gepoogd er iets aan te doen. Wat jij en je trawanten pogen te doen, is dit dun laagje antiracistisch vernis af te schrapen en terug zoals vanouds te doen. Je begint met de moslims want dat is een gemakkelijk doelwit, want hier heb je de feministische lobby en alle politiek correcten van Barnard tot Van Rooy meteen aan je kant, maar al heel snel begin je ook te zagen over de Joden... M.a.w.: de oude Bestie is terug van nooit weggeweest.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Helemaal akkoord Kallikles.
Alles wat ik dan ook vraag is dat een groep mensen die samengehouden wordt door een godsdienst dezelfde rechten en plichten hebben dan iedere andere groep. Dus geen uitzonderingsregels in de grondwet. Geen positieve discriminatie meer. Godsdienst gaat niet boven de wet. Ik denk ook dat godsdienst onderwijs een verantwoordelijkheid is van de godsdienstige gemeenschappen. Dus buiten de normale lesuren. Tracht mij nu ook eens te verdrinken in het badwater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS: Gefeliciteerd met de vele behaalde godwinpuntjes trouwens. U bent daardoor met stip in de godwin-top 10 terechtgekomen. PPS: Een 'aantal' is grammaticaal enkelvoud. Dus: 'heeft een aantal verlichte geesten' enz. Citaat:
Daarbij beweert u ook nog eens dat ik al heel snel over de joden begin te zagen, waarmee u dus uit uw nek kletst, want dit is de eerste keer sinds mijn anderhalf jaar op dit forum dat ik een geval van religieuze joodse opdringerigheid aan de kaak stel. En daar gaat het nu net om: ik heb een pesthekel aan religieuze opdringerigheid, vooral aan de religieuze opdringerigheid van alle drie de abrahamistische godsdiensten in het algemeen, en die van de islam in het bijzonder. Opdringerige boeddhisten, taoïsten, hindoes, vliegend spaghettimonster-aanhangers, odinisten et al, zouden er van mij ook van langs krijgen. Gelukkig voor hen bezondigen dezen zich zelden of nooit aan wat we van christendom, islam en jodendom regelmatig op ons bord krijgen. Die abrahamistische religies menen maar al te vaak aanspraak te kunnen maken op bepaalde voorrechten waarmee automatisch de rechten van anderen beknot worden, en dat zal ik niet toelaten. Nu niet en nooit niet. Ook al steekt u nog zoveel zielige verhalen af over slavenhandel, genocides, pogroms en wat al dies meer zij. Dat soort er aan de haren bij gesleurde emo-argumenten pakt bij mij niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() U heeft het wel over het continent waar nota bene het concept godsdienstvrijheid ontstaan is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu een actueel, typisch voorbeeld van die religieuze opdringerigheid en het claimen van bepaalde voorrechten. Twee dagen geleden verscheen er in het Algemeen Dagblad een artikel over die moslims die een aanslag op een Zweedse cartoonist beraamden, en daar stond dus ook die cartoon bij, waarop mohammed afgebeeld is, en die dus blijkbaar de reden is om iemand af te maken. Shaykh Khalid Yasin, de uiterst omstreden imam van de Haagse Al Yaqeen moskee, maakte zich daar nogal druk om en riep/roept iedere moslim op daartegen te protesteren, want, let op, Citaat:
Overigens is dat wat op die webstek van die moskee over mohammed staat natuurlijk klinkklare onzin. 'Goed gedrag, vredelievendheid en geduld' terwijl in elke beschrijving van zijn levenswandel te lezen is hoe mohammed eerst in de woestijn lag te ijlen en waanvoorstellingen kreeg, en vervolgens aan het moorden, roven, plunderen en verkrachten sloeg. Maar dat is verder een andere discussie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu is het de KK die het sterkst houdt aan die grondwetsartikelen. En het zijn andere godsdiensten die daar op meeliften om legaal maar flagrant onze burgerlijke wetten met voeten te treden. Citaat:
In uw bericht maakt u gebruik van het gekende 'schuld door associatie'. Dat is gewoon ongehoord in een discussie. U treft daar niet enkel de persoon die u viseerde mee. (Al heeft die dat niet eens opgemerkt) Associatie verruimt wie u viseert naar het viseren van een hele grote groep. Daarom zei ik ook: Ik ben met u akkoord. Maar, ook ik heb mijn bedenken bij godsdienst en op godsdienst gebaseerde feiten, net zoals de persoon die u viseert. En, door die 'schuld door associatie' tactiek viseert u ook mij. Daarom gaf ik u een kleine uitdaging. Ik bracht mijn standpunt, een standpunt dat geen racisme kent. Maar toch sterk opteert voor het principe dat godsdienst niet boven de wet staat. Nooit en in geen enkele situatie. Nu daag ik u uit om ook mij of mijn standpunt te trachten te demoniseren door die afschuwelijke 'schuld door associatie' techniek. Dank u. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Holocaust was daar een zeer mooie illustratie van.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw speelkameraadje leest heel selectief. Hij leest over het woord discussie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 20 maart 2010 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja Europa zal moeten leven met het feit dat we in zowel positieve als negatieve zin bovenin staan. Hoewel de schaal van de Holocaust ook te maken heeft met beschikbare industriële middelen, verandert dit echter niets aan de ernst van deze zonde van Europa. Anderzijds hebben we wel degelijk het moderne concept van godsdienstvrijheid uitgevonden, dat staat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|