Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2010, 21:30   #81
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Het is verbazend.

Verbazend met welk gemak de "grote vrienden" van de USA en israël telkens weer voorbij gaan aan feiten en de misdaden van Tel Aviv met de mantel der liefde bedekken.

Verbazend hoe simplistisch er geredeneerd wordt en tegenstanders van de As van het Kwaad Washington-Brussel-TelAviv als "moslimvriendjes" of als antisemieten en jodenhaters voorgesteld worden.

Het is trouwens al even verbazend hoe dwaas de praat van pro-zionistisch rechts is, hoe vertwijfeld en vals de houding van extreem-links is. Ik verwijs naar de komst van de joodse antizionistische professor Norman Finkelstein naar Duitsland begin deze week.

Het was voor de politieke wetenschapper Norman Finkelstein niet vanzelfsprekend om in München en Berlijn veilige locaties te vinden om zijn anti-Israëllezingen te houden! Alleen al de titel van de toespraak die Finkelstein zou geven: “Een jaar na de invasie van Gaza door het Israëlische leger en de verantwoordelijkheid die de Duitse regering draagt voor de verhongering van de Palestijnse bevolking”, lokte heel wat protest uit. Zijn lezingen werden regelmatig afgelast of uitgesteld om nog maar te zwijgen over het aantal locatieveranderingen onder druk van de israël-lobby en haar Europese waterdragers. Eerst was het de bedoeling dat de conferentie zou doorgaan in de Evangelische Trinitatiskerk in Berlijn. De Groene Partij zou niet alleen helpen met de organisatie ervan maar ook de kosten van het evenement voor zijn rekening nemen samen met de Linkse Partij, die Linken, Duits-Palestijnse organisaties en een splintergroep van antizionistische Joden.

In 2008 werd Finkelstein de toegang tot Israël ontzegd omwille van zijn solidariteitsactie voor Hezbollah in Libanon! Volgens een artikel in de New York Times, dat een documentaire over Finkelstein becommentarieerde, zou hij in een protestactie tegen de Eerste Libanonoorlog in 1982 met een vlag hebben staan zwaaien waarop de ‘Israëlische nazi’s’ verzocht werden om de ‘Holocaust op Libanon’ te stoppen. De Heinrich Böllstichting, die banden heeft met de Duitse groenen, trok zich als volleerde bange wezels terug en verklaarde: “We hebben spijt van onze beslissing, het was gewoon een verkeerd besluit dat onvoorzichtig genomen werd en we beter hadden moeten onderzoeken. Finkelsteins gedrag en de conclusies die hij trekt, maken ons inziens geen deel meer uit van het kader van gerechtvaardigde kritiek”, aldus de vereniging. Tot daar de durf en moed bij links om onrecht aan te klagen.

Finkelstein zijn populariteit groeit in Europa, zeker in Duitsland dat vooral te verklaren doordat zijn visie veel Duitsers toelaat hun anti-Israëlgevoelens te luchten op een zogezegd politiek en sociaal correcte manier. Een woordvoerster van de notabele Piperuitgeverij in München, die de publicatie van de meeste van Finkelsteins boeken voor zijn rekening neemt, liet weten dat er alleen al in 2001 van zijn boek de Holocaustindustrie 150.000 kopieën over de toonbank gingen waardoor het de status van bestseller kreeg. Maar met de populariteit groeit ook de haat en het verzet in het zionistische kamp tegen Finkelstein.

Finkelsteins populariteit is wellicht begrijpelijk omdat hij als zoon van overlevenden van de "holocaust", Israël met nazi-Duitsland kan gelijkstellen en de Amerikaanse Joden ervan beschuldigt de Holocaust uit te buiten om het Duitse schuldgevoel te misbruiken om financiële redenen. Daarbij vormt de Joodse afkomst van Finkelstein een psychologische steun die veel Duitsers kunnen gebruiken om zich te beschermen tegen beschuldigingen van antisemitisme.

Finkelstein is een grote fan van Hezbollah sheikh Nasrallah. Nadat de Heinrich Böllstichting en de Trinitatiskerk hun medewerking opzegden stelde de Rosa Luxemburgstichting, die ook banden heeft met de linkse partijen, voor om Finkelstein alsnog een locatie te bezorgen voor zijn lezing. Daarop regende het protesten vanwege de pro-Israëlische organisaties, waaronder de Bak Shalom een werkgroep binnen de Linkse Partij. Woordvoerder van deze organisatie, Henning Heine, zei tegen de Duitse media dat “onderschat was hoe explosief Finkelsteins lezing wel was voor de politiek” en dat ook dit voorstel herroepen werd. Alweer een bewijs van de lafheid ter linkerzijde.
Bak Shalom is een groep jonge linkse partijleden die proberen het bloeiende antizionisme binnen hun partij de mond te snoeren. Trotskisten kunnen hun ware aard nooit verbergen: reactionaire, politiek-correcte praat verkopen en de revolutionaire opdracht telkens weer verraden om het regime te dienen tegen echte oppositie. De stijgende druk uit pro-Israëlische hoek zorgde er ook voor dat het America House in München zijn steun aan Finkelstein annuleerde. Finkelstein vond uiteindelijk toevlucht in het hoofdkwartier van het linkse dagblad Junge Welt dat bekend staat als voorstander van een islamitische republiek, deze krant is een overblijfsel van het Oost-Duitse communisme. Finkelstein gaf uiteindelijk zijn toespraak in de inkomhal van het gebouw van de krant in Berlijn. Hij had eens bij de NPD moeten aankloppen...
Dat mensen naar die man kunnen luisteren. Had hem in een debat gezien met Alan Derschowitz. Wat een lul is het, zeg. Geen manieren heeft die man. Hij schreeuwt, speelt op de man, en kijkt zijn opponenten aan alsof ze het met zijn vrouw hebben gedaan. Als dat het gezicht is van het antizionisme, ben ik blij dat hij het is. Hij kan bij geen enkel normaal persoon sympathie opwekken.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 09:37   #82
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Maar jouw USA-adoratie gaat wel héél ver. Enige reden daarvoor ??
Da's dankzij al zijn 'objectief' onderzoek. Hij kijkt wel CBN, maar dat is nu eenmaal het enige objectief mediakanaal, nietwaar?
Oud 18 maart 2010, 11:10   #83
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.... en de misdaden van Tel Aviv ...
De inhoud slaat nergens op.

En de hoofdstad van Israel is Jeruzalem. Dat is ook waar het Parlement
(Knesset) zich bevindt.

Of noemt u het beleid van Belgiê ook ... de daden van Antwerpen... ?
Oud 18 maart 2010, 11:16   #84
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Da's dankzij al zijn 'objectief' onderzoek. Hij kijkt wel CBN, maar dat is nu eenmaal het enige objectief mediakanaal, nietwaar?
Het is mijn standpunt. Naar mijn mening de juiste analyse.

Tegenover uw standpunt, waarbij een 'objectief onderzoek' eerder een na-apen lijkt van Hamas-argumenten. U kijkt en luistert waarschijnlijk naar Al Jazheera en Al Manar, maar dat zijn nu eenmaal de enige objectief mediakanalen, nietwaar?
Oud 18 maart 2010, 11:43   #85
Newby
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Laten we het op een anti-vs bril houden.
Je ontkent de wandaden van de Israeliers toch niet hoop ik?
Newby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 12:56   #86
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Newby Bekijk bericht
Je ontkent de wandaden van de Israeliers toch niet hoop ik?
Quote mij waar ik dat doe...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 16:51   #87
RodeLantaarn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het is mijn standpunt. Naar mijn mening de juiste analyse.

Tegenover uw standpunt, waarbij een 'objectief onderzoek' eerder een na-apen lijkt van Hamas-argumenten. U kijkt en luistert waarschijnlijk naar Al Jazheera en Al Manar, maar dat zijn nu eenmaal de enige objectief mediakanalen, nietwaar?
Je bent niet goed wijs als je denkt dat ik Al Jazeera (andere ken ik zelfs niet) objectief vind. Als uw standpunt volgens u het juiste is, raad ik u aan psychologische hulp te zoeken. Of een cursus 'verder kijken dan je neus lang is'. Of laat je dit weer verwijderen?

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 18 maart 2010 om 17:16.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 16:52   #88
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Weer een daad van religieus extremisme!
Oppakken en heropvoeden!
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 17:06   #89
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Weer een daad van religieus extremisme!
Oppakken en heropvoeden!
Ja heropvoeden, zoals ze in gevangenissen doen.
Oud 18 maart 2010, 18:25   #90
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Welke anti-Israël en anti-VS standpunten ???
kom nu niet de flauwe plezante uithangen hé.
Ik weet waar u staat en u weet waar ik sta
Oud 19 maart 2010, 12:48   #91
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Je bent niet goed wijs als je denkt dat ik Al Jazeera (andere ken ik zelfs niet) objectief vind.
Toch verdedigt u precies dezelfde standpunten als wat daar getoond wordt, wanneer het om het Midden-Oosten gaat.

Citaat:
Als uw standpunt volgens u het juiste is, raad ik u aan psychologische hulp te zoeken. Of een cursus 'verder kijken dan je neus lang is'. Of laat je dit weer verwijderen?
Ik laat niets verwijderen. En ik blijf achter mijn standpunten staan.
Als u niets anders kan verzinnen dan 'psychologische hulp' en dergelijke, dan zal u wel zeer zeker zijn dat uw standpunten de 'Grote Waarheid' inhouden, en niets dan dat.

Een beetje typisch uit uw politieke hoek, zo stel ik al langer vast.
Oud 19 maart 2010, 21:52   #92
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De inhoud slaat nergens op.
Tuurlijk niet, het zijn immers maar feiten!

Citaat:
En de hoofdstad van Israel is Jeruzalem. Dat is ook waar het Parlement
(Knesset) zich bevindt.

Of noemt u het beleid van Belgiê ook ... de daden van Antwerpen... ?
Tel Aviv is symbolisch de hoofdstad van het zionisme, met een naam afkomstig van de vader van het zionisme, Theodore Herzl, z'n manifest. Het is ook de stad waar de wereld in 1948 de grootste staatkundige blunder van de 20ste eeuw heeft getolereerd, namelijk de uitroeping van de israëlische "onafhankelijkheid" (lees: in stand gehouden door de Amerikaanse beslastingbetalers en zich schuldig voelende Europeanen as gevolg van holocaust-chantage).
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 22:05   #93
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat mensen naar die man kunnen luisteren. Had hem in een debat gezien met Alan Derschowitz. Wat een lul is het, zeg. Geen manieren heeft die man. Hij schreeuwt, speelt op de man, en kijkt zijn opponenten aan alsof ze het met zijn vrouw hebben gedaan. Als dat het gezicht is van het antizionisme, ben ik blij dat hij het is. Hij kan bij geen enkel normaal persoon sympathie opwekken.
Die zogenaamde "lul" heeft anders wel de volledige argumentatie én het imago van Dershowitz met de grond gelijk gemaakt. Lees eens zijn werk 'De drogreden van het antisemitisme. Israël, de VS en het misbruik van de geschiedenis.'
Maar aangezien je dat ongetwijfeld niet zal kunnen of willen, kan je hier alvast samenvattend lezen wat Finkelstein in dat werk ondermeer schreef:

Alan Dershowitz, hoogleraar rechten aan de gerenommeerde Harvard universiteit, is één van hen in de VS die Israël door dik en dun steunen. Een geziene figuur en een gedreven zionist, nooit verlegen om een kras standpunt. Zo houdt hij zijn studenten voor dat de taak van een advocaat er vooral in bestaat schuldigen vrij te pleiten en te voorkomen dat de 'waarheid en niets dan de waarheid' aan het licht komt. Kort na 9/11 verkondigde hij ook dat foltering mag als iemand informatie achterhoudt die velen schaden kan.

In 2003 publiceerde Dershowitz The Case for Israël, een schaamteloze apologie maar in de States -hoe kan het ook anders- meteen een bestseller. Het is nochtans, toont Finkelstein minutieus aan, boerenbedrog. Dershowitz zet feiten en citaten naar de hand, schrijft zonder bronverwijzing af uit een twintig jaar oud, pro-Israëlisch boek. Dershowitz neemt kritiekloos Israëlische propaganda, mythes en drogredeneringen over en fabriceert waar nodig zelfs feiten!!!

Finkelstein confronteert Dershowitz' vergoelijkend verhaal met de alarmerende rapporten van internationale mensenrechtenorganisaties. Dershowitz beweert bijvoorbeeld dat de vele Palestijnse kinderen die in de twee intifada's zijn gesneuveld, 'per ongeluk' werden gedood. Dat terwijl alleen al tijdens de eerste intifada (1987-1993) één miljoen kogels werd afgevuurd - één kogel per Palestijns kind. Onderzoek heeft bovendien aangetoond dat de helft van de slachtoffers in het hoofd werd geraakt. Palestijnse kinderen doden, berichtte de Israëlische kwaliteitskrant Haaretz eind 2004, is helaas een peulschil geworden, het bloed van vele kinderen kleeft aan de handen van Israël. Palestijnen worden zonder vorm van proces neergeknald, soms weggemaaid van schoolbanken.

Zwelt de internationale verontwaardiging even aan, dan komt meteen een stroom desinformatie en mystificatie op gang. Men schreeuwt moord en brand, antisemitisme en holocaust. Israël zou de Jood onder de naties zijn; meer dan enig ander land aan kritiek bloot staan - terwijl uit vergelijkend onderzoek blijkt dat de Joodse staat meer dan om het even welk vergelijkbaar land gesteund en gespaard wordt. Anders dan andere VN-lidstaten die het internationaal recht met voeten treden, wordt Israël nooit getroffen door wapenembargo's of economische sancties.

Wie Israël bekritiseert, stuurt aan op een nieuwe holocaust. In de VS neemt een en ander stilaan paranoïde vormen aan. In een in 2004 verschenen bundel, Those who Forget the Past. The Question of Antisemitism, heeft men het over een tweede holocaust. Elke Europese natie was medeplichtig aan de jodenuitroeiing en zie, ze staan alweer klaar om ons te doden! Direct na de Tweede Wereldoorlog al werden daar plannen voor gesmeed. Israël kwam er maar als "concentratiekamp voor Joden" en de VS steunen dat land alleen uit angst overspoeld te worden door Joden. De Joodse staat als antisemitische samenzwering - je moet het maar bedenken.

Sommige klachten over antisemitisme zijn aantoonbaar gefabriceerd. Onderzoek naar zogenaamd antisemitische daden op een aantal Amerikaanse universiteiten liep meer dan eens op niets uit. Eind 2003 zat het European Monitoring Centre on Racism and Xenophobia zozeer verveeld met een dwaas rapport over antisemitisme dat ze het stil probeerden te houden. Toen dit als schandaal werd uitgebracht, verloor iedereen uit het oog dat het rapport wetenschappelijk gezien waardeloos was. Zo werden onder meer volgende 'antisemitische' vooroordelen gemeten: "hechte banden tussen VS en Israël", "Joodse invloed op het Amerikaans beleid tegenover Israël", "Israëlische misdaden tegen de menselijkheid". Deze 'antisemitische' uitspraken dateren bovendien uit de eerste helft van 2002, toen de kritiek op de Israëlische politiek oplaaide naar aanleiding van de belegering van Jenin, een Palestijns vluchtelingenkamp. Het krakkemikkige rapport besloot met de ondertussen tot mantra uitgegroeide aansporing nog meer holocaust te onderwijzen en te herdenken.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2010, 12:48   #94
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is ook de stad waar de wereld in 1948 de grootste staatkundige blunder van de 20ste eeuw heeft getolereerd, namelijk de uitroeping van de israëlische "onafhankelijkheid" (lees: in stand gehouden door de Amerikaanse beslastingbetalers en zich schuldig voelende Europeanen as gevolg van holocaust-chantage).
Geen blunder.Gewoon een staat geven aan de joden waaar ze ook recht op hebben.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2010, 12:51   #95
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is verbazend.

Verbazend met welk gemak de "grote vrienden" van de USA en israël telkens weer voorbij gaan aan feiten en de misdaden van Tel Aviv met de mantel der liefde bedekken.

Verbazend hoe simplistisch er geredeneerd wordt en tegenstanders van de As van het Kwaad Washington-Brussel-TelAviv als "moslimvriendjes" of als antisemieten en jodenhaters voorgesteld worden.

Het is trouwens al even verbazend hoe dwaas de praat van pro-zionistisch rechts is, hoe vertwijfeld en vals de houding van extreem-links is. Ik verwijs naar de komst van de joodse antizionistische professor Norman Finkelstein naar Duitsland begin deze week.

Het was voor de politieke wetenschapper Norman Finkelstein niet vanzelfsprekend om in München en Berlijn veilige locaties te vinden om zijn anti-Israëllezingen te houden! Alleen al de titel van de toespraak die Finkelstein zou geven: “Een jaar na de invasie van Gaza door het Israëlische leger en de verantwoordelijkheid die de Duitse regering draagt voor de verhongering van de Palestijnse bevolking”, lokte heel wat protest uit. Zijn lezingen werden regelmatig afgelast of uitgesteld om nog maar te zwijgen over het aantal locatieveranderingen onder druk van de israël-lobby en haar Europese waterdragers. Eerst was het de bedoeling dat de conferentie zou doorgaan in de Evangelische Trinitatiskerk in Berlijn. De Groene Partij zou niet alleen helpen met de organisatie ervan maar ook de kosten van het evenement voor zijn rekening nemen samen met de Linkse Partij, die Linken, Duits-Palestijnse organisaties en een splintergroep van antizionistische Joden.

In 2008 werd Finkelstein de toegang tot Israël ontzegd omwille van zijn solidariteitsactie voor Hezbollah in Libanon! Volgens een artikel in de New York Times, dat een documentaire over Finkelstein becommentarieerde, zou hij in een protestactie tegen de Eerste Libanonoorlog in 1982 met een vlag hebben staan zwaaien waarop de ‘Israëlische nazi’s’ verzocht werden om de ‘Holocaust op Libanon’ te stoppen. De Heinrich Böllstichting, die banden heeft met de Duitse groenen, trok zich als volleerde bange wezels terug en verklaarde: “We hebben spijt van onze beslissing, het was gewoon een verkeerd besluit dat onvoorzichtig genomen werd en we beter hadden moeten onderzoeken. Finkelsteins gedrag en de conclusies die hij trekt, maken ons inziens geen deel meer uit van het kader van gerechtvaardigde kritiek”, aldus de vereniging. Tot daar de durf en moed bij links om onrecht aan te klagen.

Finkelstein zijn populariteit groeit in Europa, zeker in Duitsland dat vooral te verklaren doordat zijn visie veel Duitsers toelaat hun anti-Israëlgevoelens te luchten op een zogezegd politiek en sociaal correcte manier. Een woordvoerster van de notabele Piperuitgeverij in München, die de publicatie van de meeste van Finkelsteins boeken voor zijn rekening neemt, liet weten dat er alleen al in 2001 van zijn boek de Holocaustindustrie 150.000 kopieën over de toonbank gingen waardoor het de status van bestseller kreeg. Maar met de populariteit groeit ook de haat en het verzet in het zionistische kamp tegen Finkelstein.

Finkelsteins populariteit is wellicht begrijpelijk omdat hij als zoon van overlevenden van de "holocaust", Israël met nazi-Duitsland kan gelijkstellen en de Amerikaanse Joden ervan beschuldigt de Holocaust uit te buiten om het Duitse schuldgevoel te misbruiken om financiële redenen. Daarbij vormt de Joodse afkomst van Finkelstein een psychologische steun die veel Duitsers kunnen gebruiken om zich te beschermen tegen beschuldigingen van antisemitisme.

Finkelstein is een grote fan van Hezbollah sheikh Nasrallah. Nadat de Heinrich Böllstichting en de Trinitatiskerk hun medewerking opzegden stelde de Rosa Luxemburgstichting, die ook banden heeft met de linkse partijen, voor om Finkelstein alsnog een locatie te bezorgen voor zijn lezing. Daarop regende het protesten vanwege de pro-Israëlische organisaties, waaronder de Bak Shalom een werkgroep binnen de Linkse Partij. Woordvoerder van deze organisatie, Henning Heine, zei tegen de Duitse media dat “onderschat was hoe explosief Finkelsteins lezing wel was voor de politiek” en dat ook dit voorstel herroepen werd. Alweer een bewijs van de lafheid ter linkerzijde.
Bak Shalom is een groep jonge linkse partijleden die proberen het bloeiende antizionisme binnen hun partij de mond te snoeren. Trotskisten kunnen hun ware aard nooit verbergen: reactionaire, politiek-correcte praat verkopen en de revolutionaire opdracht telkens weer verraden om het regime te dienen tegen echte oppositie. De stijgende druk uit pro-Israëlische hoek zorgde er ook voor dat het America House in München zijn steun aan Finkelstein annuleerde. Finkelstein vond uiteindelijk toevlucht in het hoofdkwartier van het linkse dagblad Junge Welt dat bekend staat als voorstander van een islamitische republiek, deze krant is een overblijfsel van het Oost-Duitse communisme. Finkelstein gaf uiteindelijk zijn toespraak in de inkomhal van het gebouw van de krant in Berlijn. Hij had eens bij de NPD moeten aankloppen...
Het NSA is ook niet bepaald geloofwaardig gezien zijn sympathie voor Iran.
Krkodilletranen noem ik dit.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2010, 21:26   #96
RodeLantaarn
Minister

Standaard

Citaat:
Toch verdedigt u precies dezelfde standpunten als wat daar getoond wordt, wanneer het om het Midden-Oosten gaat.

Ik laat niets verwijderen. En ik blijf achter mijn standpunten staan.
Als u niets anders kan verzinnen dan 'psychologische hulp' en dergelijke, dan zal u wel zeer zeker zijn dat uw standpunten de 'Grote Waarheid' inhouden, en niets dan dat.

Een beetje typisch uit uw politieke hoek, zo stel ik al langer vast.
Je moet dringend af van dat zwart-wit denken. Een beetje typisch uit uw 'politieke hoek', zo stel ik al langer vast.

Desalniettemin veroordeel ik even zeer het islamitisch geweld. Dat geweld is echter geïnspireerd door het geweld dat het westen hen oplegt. Met alle radicalisering en extremisme tot gevolg.

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 21 maart 2010 om 21:26.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be