![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Nee ben nog jong en werk graag ...jij wel dan? Ah ja , juist jij hebt geen hart meer en bent niet links... Laatst gewijzigd door Wisord : 20 maart 2010 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk jullie maar rot kleine man want straks schiet er na wat wij en de Lakenaren trekken geen moer meer over van dat gene waar voor jullie, hard werkende bende onnozelaars, hebben afgedragen voor uw oude dag. Over de oplossing welke ze pretendeerde, de veel jongende Marokkanen import, die voor ons pensioen werken zouden, kraait geen haan meer over. Hoelang gaat de werkende man en vrouw dat nog blijven pikken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Waarom zou dat fout zijn , zijn er nog niet genoeg k**te-regeltjes die het ons moeilijk maken ? Voor elk nieuw moeten er weer 100 pennelikkers aangenomen worden om ons te controleren die op zich al meer kosten dan het miezerige pensioen dat we nu pas op ons 70ste gaan krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een persoon die op 14 jarige leeftijd begon met werken heeft dus recht op zijn 59 ste op het volle pensioen van 40/45 regeling.... Nu mijn vraag...waarom trekt een arbeider met volle 45 jarige loopbaan géén pensioen van 45/45ste, daar waar een parlementair met een loopbaan van amper 20 jaar recht heeft op een vol pensioen berekend aan 75% van zijn laatst verdiende wedde...daar waar een arbeider slechts om en bij de 65% van zijn gemiddelde brutoloon krijgt De politici roepen wel duidelijk dat de uitbetaling van de pensioenen in de toekomst moet worden veiliggesteld.... Over welke pensioenen hebben ze het precies mijn beste...onze armzalige toekomstige pensioenen,of hun toekomstige rijkelijk betaalde pensioenen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 maart 2010 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lafaarden stampen nu eenmaal liever op de zwakkeren in onze samenleving dan op de sterksten . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ,dat is diegene die zich een héél leven lang kromgewerkt heeft en bijgedragen om het hele stelsel te financiëren en die nét één maand voor hij zelf van zijn jarenlange bijdragen zou kunnen gaan profiteren het loodje legt zoals mijn schoonvader zaliger destijds... Of mijn eigen vader,53 jaar continue gewerkt waaronder 35 jaar als zelfstandige om te eindigen met een gezinspensioentje van iets méér dan 600 euro maandelijks in 1990 om 4 jaar later op 69 jarige leeftijd het loodje te leggen... Dat zijn de belgen die de overheid wil... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Niet zeveren hé. Ons geld is verdwenen in de zakken van de grote bedrijvenmijn beste... de vriendjes van de partij wiens bruin Vlaams programma je tracht te verkondigen. Ik ben zelf een zelfstandig IT-freelancer & werk vaak voor grote bedrijven. Heb al heel wat wantoestanden van binnenuit kunnen observeren, met AL het cijfermateriaal in kwestie at my fingertips... Het Vlaams Belang wil niet liever dan het enigste verweer van de werkende bevolking tegen haar werkgevers afschaffen hé. ![]() Het zal mij een worst wezen, ik doe mijn ding & hoef niet de rest van mijn leven in de bedrijven in kwestie te werken... Maar ik heb soms medelijden met de mensen die werken & zagen, maar de vakbonden niet steunen.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo mijn beste, wanneer en waar heeft dat door U vergruisde Vlaams belang dan wel mogen meeregeren.... In Uw dromen soms..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Svennies, Zoals u aangeeft is het blok nog nooit aan beleid toegekomen, dus ook de voorbij tien jaar niet. Wat mij aangaat: zondermeer een goeie zaak. Sodomis, en wat dit betreft gelijk wie anders, kan dus geen bewijs leveren dat het blok de voorbije tien jaren maatregelen uitgevaardigd zou hebben die het groot kapitaal begunstigen zouden. U - samen met het blok - dwaalt er rustig op los. Wat mij aangaat: ook zondermeer een goeie zaak; het verschaft mij tomeloos en gratis vertier. U kwam wellicht daarstraks om twee uur niet meer op het correcte woord. Laamijuhelpe. Een voorbeeld van de talloze dwalingen die het blok en haar croonies bijeen sprokkelden is het solidarisme. Sodomis had het daarstraks impliciet over de oplossingen die het solidarisme biedt. Zo denk ik aan het naar de feiten afschaffen van het recht tot verenigen in vakorganisaties. Nu mag u drie keer raden wie beter worden zal van dergelijke oplossing. De Marokkaan? De Waal? De werknemer? hallo, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 maart 2010 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar Bobke had het waarschijnlijk over allerlei vormen van tijdskrediet met behoud van rechten zoals pensioen enz. Als je volgende link aanklikt krijg je een idee welke vergoeding sommigen krijgen om niet te werken. http://www.vacature.com/carriere/uit...j-tijdskrediet Je kan toch moeilijk volhouden dat dit niks kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In uw dromen is het vlaams belang de partij voor de werkende mens "voor jan modaal " . Niets is minder waar .... het belang is een ultra rechts liberale partij wat sodom aangeeft klopt dus voor de volle 100 %. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bobke was aan het zeveren zoals meestal en weer naar onder aan het stampen op de zwakkeren ipv naar boven ... Meen jij dat nu wat een afzuip nog geen 500 € .... veel noem jij dat ![]() ![]() ![]() Ik denk dat dit winst is voor de staat ... al eens stilgestaan dat de persoon in kwestie die tijdskrediet neemt vervangen wordt door iemand die voordien aan den dop stond? Laatst gewijzigd door Wisord : 20 maart 2010 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solidariteit betekent dat ieder in gelijke mate bijdraagt naar zijn mogelijkheden. Niet dat de een bijdraagt en de ander graait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat antwoord sloeg op iemand die pas op 25 jarige leeftijd begint te werken. |
|
![]() |
![]() |