Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2010, 18:09   #81
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur Bekijk bericht
Ik denk dat u deze woorden richt tot de meeste barbaarse Koerdische bevolking die spijtig genoeg van Turkije profiteert.
U hebt de term hypernationalist gebruikt..een voor ons radicale en extremistische uitdrukking..zeker voor iemand die zijn vaderland in de steek gelaten heeft om opportunistische en egoistische redenen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 18:23   #82
computeringenieur
Burger

computeringenieur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
U hebt de term hypernationalist gebruikt..een voor ons radicale en extremistische uitdrukking..zeker voor iemand die zijn vaderland in de steek gelaten heeft om opportunistische en egoistische redenen...
Voor jullie ogen zijn we radicalen en extremisten. Want jullie zouden alleen maar voor geld je eigen land verkopen. Jullie hebben geen besef meer van normen,waarden en cultuur. Ik heb mijn vaderland niet in de steek gelaten. De Belgen smeekten om arbeiders want ze vonden niet veel autochtonen. Dankzij ons hebben jullie een goede welvaart. We zijn naar hier gekomen om jullie communistisch bestuurd land te dienen.
Oud 22 maart 2010, 18:23   #83
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nergens in de wereld spreekt men van een genocide tegen de PKK.
Leer lezen. Ik zei dat die uitroeiing van de PKK op z'n Turks een genocide zal worden. Zeker aangezien de PKK nogal aanhang heeft bij de bevolking zelf.

Citaat:
Ze mogen eens proberen om Turkije te onderdrukken, maar ik kan nu al de gevolgen voorspellen.
Welke Koerd heeft ooit Turkije onderdrukt? De enigen die in Turkije onderdrukken, zijn extremistische Turkse racisten als jij.

Citaat:
De Koerden kloten jullie langs alle kanten. Maar vergeet niet dat de terreur ooit de Eu zal toeslaan.
Hoeveel geweld hebben Koerden al gebruikt hier?

Hoeveel geweld hebben Turken al gebruikt hier?

De statistieken wijzen toch wel lichtjes in het voordeel van de eersten hoor.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 18:25   #84
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u deze woorden richt tot de meeste barbaarse Koerdische bevolking die spijtig genoeg van Turkije profiteert.
Ik ga niet veralgemenen, ik weet dat er nog altijd veel Turken zijn die ons steunen, en die de onrecht die ons wordt aangedaan afkeuren, en zich schamen om een Turk te zijn.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 18:26   #85
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jullie ogen zijn we radicalen en extremisten. Want jullie zouden alleen maar voor geld je eigen land verkopen. Jullie hebben geen besef meer van normen,waarden en cultuur. Ik heb mijn vaderland niet in de steek gelaten. De Belgen smeekten om arbeiders want ze vonden niet veel autochtonen. Dankzij ons hebben jullie een goede welvaart. We zijn naar hier gekomen om jullie communistisch bestuurd land te dienen.
Ik wil de stereotypen in deze reactie niet tellen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 18:28   #86
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ter afsluiting van Newroz, nog eens het liedje dat ik op de vooravond ervan gepost heb en dat gisteren ook gespeeld en meegezongen werd:

Sipan Xelat

I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 22 maart 2010, 18:29   #87
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Leer lezen. Ik zei dat die uitroeiing van de PKK op z'n Turks een genocide zal worden. Zeker aangezien de PKK nogal aanhang heeft bij de bevolking zelf.

Welke Koerd heeft ooit Turkije onderdrukt? De enigen die in Turkije onderdrukken, zijn extremistische Turkse racisten als jij.

Hoeveel geweld hebben Koerden al gebruikt hier?

Hoeveel geweld hebben Turken al gebruikt hier?

De statistieken wijzen toch wel lichtjes in het voordeel van de eersten hoor.
Het zijn wij die keer op keer de slachtoffer zijn geweeest, ook in Brussel waar huizen van Koerden al meermaals in brand zijn gestoken, net als de Koerdische, Armeense verenigingen en zelfs een winkel die Koerdische platen verkocht moest eraan geloven, en wat hebben Koerden hiertegen gedaan, ze hebben de mensen opgeroepen om koel te blijven en niet in te gaan op deze provocatie's. Koerden zullen nooit Turken aanvallen!
Oud 22 maart 2010, 18:35   #88
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ter afsluiting van Newroz, nog eens het liedje dat ik op de vooravond ervan gepost heb en dat gisteren ook gespeeld en meegezongen werd:

Sipan Xelat

Met duizenden waren we aanwezig, de zaal was veel te klein..Koerden waren zker massaal aanwezig na de laatste aanval op de Koerdische Roj tv. Koerden hebben zich laten zien dat Roj tv niet alleen staat!
Oud 22 maart 2010, 18:36   #89
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht

Met duizenden waren we aanwezig, de zaal was veel te klein..Koerden waren zker massaal aanwezig na de laatste aanval op de Koerdische Roj tv. Koerden hebben zich laten zien dat Roj tv niet alleen staat!
'k Weet het. Een snoodaard heeft echter mijn petje meegenomen. Gelukkig weet ik welke snoodaard.
Oud 22 maart 2010, 18:38   #90
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
'k Weet het. Een snoodaard heeft echter mijn petje meegenomen. Gelukkig weet ik welke snoodaard.
Ik heb 5 petjes gekocht, zal u ene geven
Oud 22 maart 2010, 18:45   #91
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Een gerespecteerd lid van de grijze wolven... Turkijes meest beruchte rechts radicale groepering..zeg maar dag tegen het handje..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 18:51   #92
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad.. "computeringenieur" is precies een MHP wolfje, nog een stukje radicaler dan de gemiddelde AKP praat. Vervang trouwens "Koerd" in zijn betogen door "Turk" en je hebt een mooi schrift van het Vlaams Blok, anno begin jaren '90, toen ze nog heel radicaal en racistisch waren. Veel geblaat (in dit geval "gehuil"), weinig wol.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 18:55   #93
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Ik heb 5 petjes gekocht, zal u ene geven
Spas, maar die snoodaard is een kameraad van mij. Weldra heb ik dat terug
Oud 22 maart 2010, 19:09   #94
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Als je niet tevreden zijt, en u altijd anti-Vlaams of anti-Belgisch of anti-Europa gaat opstellen, mag je ook vertrekken. Het zijn die gasten die gelijk u de boel hier verkloten...Dankzij hier heb je een fatsoenlijke diploma en ben je "computeringenieur" in plaats van koeien te melken ginder..ondankbare schepsel....tenslotte zijn uw grootouders hier gekomen en die werkten niet gratis, ze werden betaald voor hun bewezen diensten! Dus je hebt niets voor niets gedaan. Maar jij ziet elke Belg als een racist dat is uw zaak. De meeste Belgen die ik ken zijn stukken beter als de meeste Turken die tegen mij zijn.
Oud 22 maart 2010, 19:31   #95
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar dit kunnen Koerden in Turkije niet zeggen: als je vraagt wie ze zijn dan krijg je als antwoord: ik ben een Koerd! Waarom niet Turk en Koerd??? je woont toch in Turkije?
Met deze mentaliteit zal de oorlog in Turkije niet nog eens 30 jaar, maar 300 jaar duren..

Blijf maar ontkennen!!! Blijf maar verwachten van Koerden dat ze zich ooit op een dag die nooit zal komen trouwens, turken gaan noemen..

Veel succes ermee

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 19:36   #96
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie Koerden hebben Turkije jarenlang belemmerd in de economische vooruitgang. Turkije heeft tot nu toe ongeveer 300 miljard dollar geïnvesteerd in het leger om de terroristen uit te roeien. Binnen vijf jaar zal de PKK niet meer bestaan, die zal echt 100% uitgeroeid worden, niet met diplomatie(wat ze niet begrijpen) maar met een zeer speciale tactische legeroperatie. Turkije wordt binnen enkele jaren een supermacht.(zowel economisch als militair) Dit is al voorspeld geweest door verschillende internationaal bekende deskundigen. Maar de waarheid kwetst, niet?
Beste

De PKK is onuitroeibaar.. Dat jullie dit niet begrijpen.. Elke dag melden zich nieuwe vrijheidsstrijders zich aan om te kunnen deelnemen aan de PKK. SNAP DAT! Jullie vermoorden er één, en er komt een andere in de plaats. VRIJWILLIG, enthousiast! DUS ONUITROEIBAAR. Je gaat de PKK niet kunnen afmaken, want nogmaals, moest je het niet begrijpen, DE PKK IS ONUITROEIBAAR.. Als je dit kunt begrijpen kunnen we mss verder discussieren...

En voordat Turkije geen oplossing heeft voor de 'Koerdische kwestie' zal het nooit een supermacht kunnen worden, knoop dat maar in je turkse oren..

K. Marx
Oud 22 maart 2010, 19:39   #97
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
De PKK is zeker geen bevrijdingsbeweging maar een dictatuur.
Verklaar je nader?

Gisteren in Amed, beschouwd als hoofdstad van Koerdistan, anderhalf miljoen Koerden (= PKK sympathisanten) bijeen gekomen.. Komaan mensen, hier kun je toch niet blind voor zijn!

K. Marx
Oud 22 maart 2010, 22:27   #98
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie Koerden hebben Turkije jarenlang belemmerd in de economische vooruitgang. Turkije heeft tot nu toe ongeveer 300 miljard dollar geïnvesteerd in het leger om de terroristen uit te roeien.
Ware het niet leuker geweest om die 300 miljard te investeren in Koerdische schooltjes, in tolken zodat Koerdische parlementairen in hun eigen taal kunnen spreken, in subsidiëring van Koerdische cultuurhuizen, etc...
Met 300 miljard kan je heel veel leuke dingen doen. Misschien dat die leuke dingen ervoor zouden gezorgd hebben dat de Koerden, maar ook de Assyriërs, de Armenen, de Tsjerkessen, de Grieken, de Arabieren zich zouden thuis voelen in de grote Turkse staat.

Citaat:
Binnen vijf jaar zal de PKK niet meer bestaan, die zal echt 100% uitgeroeid worden, niet met diplomatie(wat ze niet begrijpen) maar met een zeer speciale tactische legeroperatie.
De uitroeiing van de PKK is intussen al meer aangekondigd door de Turkse overheid, dan de acpocalyps door de Jehova's. Mocht ik in Erdogan's schoenen staan, zou ik dan eerder 300 miljard investeren in betere relaties met de verschillende etnische minderheden, dan in een zoveelste militaire actie tegen de PKK, die het leven zal kosten aan honderden Turkse soldaten, en toch enkel zal leiden tot frustratie als de PKK ongrijpbaar blijkt in de Koerdische bergen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 23:07   #99
computeringenieur
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Een gerespecteerd lid van de grijze wolven... Turkijes meest beruchte rechts radicale groepering..zeg maar dag tegen het handje..
Ik ben geen lid van de grijze wolven, heb een vrij neutrale politieke ideologie.
Oud 22 maart 2010, 23:07   #100
computeringenieur
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Inderdaad.. "computeringenieur" is precies een MHP wolfje, nog een stukje radicaler dan de gemiddelde AKP praat. Vervang trouwens "Koerd" in zijn betogen door "Turk" en je hebt een mooi schrift van het Vlaams Blok, anno begin jaren '90, toen ze nog heel radicaal en racistisch waren. Veel geblaat (in dit geval "gehuil"), weinig wol.
Ik ben geen lid van de grijze wolven, heb een vrij neutrale politieke ideologie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be