![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog beter was een alternatieve straf. De WC's van de leden van het partijbestuur van het VB komen kuisen bijvoorbeeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten, de zwaarst gestrafte is veroordeeld bij verstek.
dat wil zeggen, als die verzet aantekend dan komt hij binnen de twee weken terug voor. Ik garandeer u dat die dan ook 80 werkuren krijgt en dat die negen maand wegvalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp die clows niet.
Wat voor nut heeft het immers loze bedreigingen te uiten ? Er gaat immers geen gevaar van uit, wie echt iets zinnens is hangt dat niet aan de grote klok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Als je schadevergoeding wil betalen moet je dat zeker doen. Maar je zal er geen dag voor moeten zitten.
Laatst gewijzigd door Newby : 20 maart 2010 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je zegt hier gewoon dat mensen welke totaal andere standpunten hebben dan jou, met de dood bedreigd mogen worden en dat men er dan maar "uitlokking" op moet plakken. U weet toch dat dergelijke praktijken sterk gelijken op dictatorschap. Jou mening of geen mening. Laatst gewijzigd door Newby : 20 maart 2010 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat jij hier niet zo nieuw bent als je met je nick wil laten uitschijnen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er zijn al 2 mensen vermoord omwille van hun uitingen aan de deur van de islam. Na 2 moorden kan je het toch niet meer opvatten als "nep" dreigementen. Misschien dat er wel iemand, omwille van de tekst in het liedje de daad effectief uit gaat voeren. Laatst gewijzigd door Newby : 20 maart 2010 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En 17 reacties is toch "nieuw" als ik kijk naar het aantal van anderen hier. Laatst gewijzigd door Newby : 20 maart 2010 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |