![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan krijg je wel vreemde situaties. Dit forum zou bijvoorbeeld niet kunnen werken zonder de inkomsten van reclame. De banners bovenin zorgen daarvoor.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Minister
|
Heeft niets met de zaak te maken. Het gaat er om dat reclame de consument manipuleert.
Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 22 maart 2010 om 00:04. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Minister
|
Het zijn net degenen die het verstand niet hebben die in principe zouden moeten worden beschermd. Iemand die wel beter weet laat zich niet zo eenvoudig vangen.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U gaat ervan uit dat reclame alleen maar bedoeld is om mensen te manipuleren. Dit is niet waar. In de meeste gevallen gaat het om het verkrijgen van bekendheid, zodat mensen weten wat er te koop is (en wat er nieuw is). Tegen manipulatie bestaat al wetgeving.
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik kan dat niet voorstellen. Ik weet dat ik gemanipuleerd word. Ik probeer me daar zo goed mogelijk tegen te wapenen. Maar ik kan niet meer doen dan in mijn vermogen ligt. En ik weet dat ik zwak sta. Dan is het verstandig om me te organiseren met andere zwakken om misschien gezamenlijk toch wat sterker te staan en minder last van manipulatie te hebben. Hoewel ik besef dat door me met anderen te organiseren, ik ook weer door de organisatie gemanipuleerd wordt. Het blijft lastig. Het is schipperen. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, de VS zal Iran niet aanvallen. Hoogstens zal Israel proberen de nucleaire installaties te vernietigen, maar zonder VS steun is dat ook onwaarschijnlijk, want Iran kan terugslaan door Israel te bestoken met lange afstandsraketten. Ahmadinejad weet dat ook, daarom dat hij zo'n grote mond opzet, in de hoop de aandacht af te leiden van het binnenlands ongenoegen. (de meeste Iraniërs staan wel achter het nucleaire programma, maar moeten niets weten van het regime) Laatst gewijzigd door tomm : 22 maart 2010 om 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
Zijt maar zeker dat de regio in een hel zou veranderen. Tumult in Afghanistan, Irak, Pakistan en Indie. Zou wel kunnen leiden tot een mushroom cloud.
Tehran is heel modern en in heel het land zijn ze vrij jong en geleerd. Ze zullen hun democratie zelf wel verkrijgen vroeger of later. Het is zelfs het meest verwesterts land in de regio. |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik denk dat Obama's dagen zijn geteld. Als het aan Ron Paul ligt tenminste.
De binnenlandse problematieken worden zo groot dat er aan het hele Iranverhaal niet eens meer gedacht wordt. Volgens Amerikaans berichtgeving loopt de schuld op die Amerika heeft tot in de triljoenen. Paul kwam al met een rekensommetje van 400 en nog wat duizend dollar per huishouden. In de VS beseft men inmiddels heel goed dat het land op de afgrond afstevent. In het algemeen is men ervan overtuigd dat Obama een 2e ronde zeker niet zal halen.
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
Dat dacht ik bij Bush ook, we weten hoe dat gelopen is, nuja, te zien of er geen fraude in het spel was
Hij heeft nog bijna 3 jaar, het is nog veel te vroeg om daarover te leuteren. Moest het aan mij liggen Ron Paul zeer zeker. Maar vergeet dat maar. Laatst gewijzigd door Retribution : 22 maart 2010 om 14:17. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Boh, Ron Paul heeft de verdienste dat hij een aantal leugens doorprikt, maar zijn 'alternatief' van nog harder kapitalisme is eigenlijk geen alternatief...
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemd. Ahmed roept letterlijk op tot haat en oorlog, terwijl Obama een oproep doet voor democratie in Iran en toch wordt de oorlogshonger aan Obama toegeschreven. Vreemd, zeer vreemd.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Degene die écht troepen en bommen stuurt naar andere landen, is Obama, niet Ahmed. Ahmed verkoopt stoere praat, den Barrack verkoopt oorlog met het etiket 'vrede' op.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
#97 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben jij zeikstraal ofzo?
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
Ja, t'is een Amerikaan, hé. Dat land leeft tegenwoordig van de oorlog. Wat exporteren die nu nog anders ?
|
|
|
|