![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou die artsen liefst het zwijgen opleggen. Want het pikt teveel dat je je verslaving moet toegeven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit soort artikels is geen nieuws, enkel voer voor haatzaaiers en ruziestokers..waarvan u blijkbaar een stichtend voorbeeld bent: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik pik dat bericht op en open een draad. Jij kwaad .... Citaat:
Een kollega stoeft met zijn nieuwe naftgod. Met dit en dat van aksesware, met lederen zetels oh zo mooi ... dat hij er niet in gaat roken. Nu was dat nog voor het rookverbod op de werkvloer. Hij zat wel in met zijn mooi interieur van zijn niieuwe auto, maar de longen van zijn kollega's konden de pot op. Ik peins van hem te pakken op iets teerders: de longen van zijn kindjes. Maar neen: hij (niet ik) wordt kwaad. Ik (niet hij), die niemand vuile rook in zijn/haar gezicht blaas, ben de slechterik. Dat is dus de wereld van de verslaafde. De omgekeerde wereld. Dat hij/zij met zijn tabaksrook niet alleen zichzelf vergiftigt (who cares?) maar ook zovele anderen, dat is geen argument. Zijn verslaving is zogezegd zijn vrijheid, dat is wel het argument. Misschien kunne we overeenkomen: het is de schuld van de dokters ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burgemeester
|
![]() zouden ze nu echt vanuit dat koninklijk pysisians college bezorgd zijn om de gezondheid van de kindjes of zou er iemand zich zorgen maken om de te grote vrijheid van de mensen? Iemand van boven in het bestuur, en deze campagne daarvoor in gang gestoken te hebben?
Hitler is zover gegaan.... Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 25 maart 2010 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat toont aan dat hij wel degelijk met zijn kinderen begaan is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Schuld van wat? Roken is geen misdrijf. Bedoelt u misschien de schuld van de stijgende onverdraagmzaamheid van anti-rokers tov rokers? Neen, want het niet de fout van de dokters dat bepaalde mensen niet over een gezond relativeringsvermogen beschikken. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een heel goed idee.
Roken als misdrijf uitbreiden naar veel meer situasies. Want momenteel is het enkel een misdrijf als ge het doet in een openbaar overdekt gebouw, op je werkvloer (meestal, garsons en serveuzes in kaffees ...) ... Ik twijfel zelfs of het strafbaar is te roken terwijl je benzine tankt; er hangt wel een verbodsbordje en zo, maar ik twijfel of er spesifiek ergens een strafbepaling is. Afijn, bedankt voor de tip.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ook tennis is een gevaarlijke sport tijdens het roken, tijdens het opgooien dient het contact met het vuurballetje van sigaret of sigaar te worden vermeden omdat alle daaruitvolgende activiteiten dan niet meer tijdens het roken plaatsvinden, wegens gebrek aan vuur op de juiste plaats en met zware gevolgen voor de relevantie van dit onderwerp ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Godwin!
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het raar dat je geen GSM mag vasthouden in de wagen, maar wel een brandende sigaret.
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die dokters storen mij niet, het zijn die kruisvaarders met een rookfobie zoals u die feitelijk geen moer geven om de kindjes of collega's van..maar telkens als er een rookartikel verschijnt een opstoot krijgen van hun rookfobie en dan wild om zich gaan slaan.. Ging het feitelijk wel om dat roken bij uw naftbakcollega..of zocht u enkel wat azijn om uw jaloezie te kanaliseren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verknoeit heel mijn woordspeling. Het ging om een (n)AF(t)GOD, een woordspeling dat voor sommigen hun auto dermate de verlenging is van hun aanhangsel, dat het begint te gelijken op een afgod. Allez, laat nu de rook om je hoofd rustig verdwijnen, en kom nog eens af met argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat het geen wielertoerist was.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Roken is en blijft een legaal comsumptieproduct. En voor minister Reynders mag het zelfs goedkoper worden: http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...tten-toe.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ziekenhuistoestanden, pijnpompen ... Maar voor de rest: als je Reynders neem als maatstaf, dan ben je voor mij de sigaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet iedereen zal dit als positief ervaren. Ik hoop dat het artikel uw positieve gemoedstemming van vandaag niet in rook heeft doen opgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag uw lul ook eens vastnemen hoor.
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Doe jij dat maar in je wagen, zolang ik het niet zie... Bah!
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |