![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Dat ''boek'' is voor moslims dé leidraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Voor de meeste Christenen bijvoorbeeld ook niet betreffende een aantal onderdelen van het strafrecht gelukkig. Overigens zullen sommige tot veel moslims vast denken dat het er wel in staat, dat je een of andere passage zus en zo moet interpreteren. Dat dat onzin is, tja, daar ga ik niet over.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 maart 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- geboren te worden - melk drinken - broekje dragen - naam - straat - nationaliteit - geen jasje dragen - geloof, ongeloof, bijgeloof,.. - ...... Citaat:
Als dat wettelijk is, dan heb ik daar geen probleem mee, maar ik heb altijd het recht om me wettelijk te verzetten tegen deze beslissing, die mag ik kritiseren, de beslissende verantwoordelijke aanklachten en daarmee samen met andere instellingen en partijen de wet proberen te wijzigen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid is: Wanneer je steeds over islam discussies opent binnen een forum waar islambashen dag en nacht bezig is,.... jij mag verder aanvullen wat er hier in past! Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren een verhaal gehoord over iemand die een dansgroep heeft voor moslimvrouwen. Nu dat is misschien niet zo speciaal, maar die man is een homo en omdat hij een homo is mogen die vrouwen zonder hoofddoek bij hem dansen.
Nu mijn vraag, hoe zit dat juist. Worden homo´s al dan niet aanvaard in de islam. En waarom die vrouwen wel zonder begeleiding bij een vreemde man zijn. En waarom mogen ze dan wel hun hoofddoek afdoen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hertog van Gelre,
Wat ik eerst over jou begon te denken is dat je volwassen en geen achterlijke racist of anti-islam bent. Ik wil graag zo blijven denken, maar jij moet dat steeds kunnen bewijzen. Verander de discussie, die jij zelf over hoofddoek hebt gestart, niet en maak niet van mij en wie ik ben of wat ik ben een discussie. Jij hebt iets beweerd, natuurlijk heb je daarna andere dingen beweerd, en jij moet het bewijzen. Ok? Moet ik nu voor vierde keer dezelfde vraag stellen? Ok, hier komt 'm: BEWIJS ?????? Citaat:
Wat de meerderheid al dan niet doet/vindt, is geen bewijs. Laatst gewijzigd door porpo : 29 maart 2010 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de eerste vraag, weet ik niet zeker wat je met "aanvaard in de islam" bedoelt. Toch een poging: Is There A Place For Gay Muslims? Antwoord op die andere vragen is: "omdat ze dat willen/begeren". Volgens de Belgische wet mag je geen drugs verkopen, maar toch doe jij het, waarom? Omdat je het wilt/begeert en kan ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 29 maart 2010 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk refereert het zelf terug naar het oude testament waar de Aartsvader Abraham zijn zoon moet offeren, ... waar god ingrijpt en dan zegt dat een lam ook oke is. (ja die schriftgeleerden en evangelisten moesten hun mosterd ook ergens halen. ) pure beeldspraak dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een grote hekel aan hypocrieten die hun geloof/overtuiging niet eens durven te uiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze moeten dat beest dan overigens slachten geloof ik en het is dan ook Harram,... dit volgens Ajotalla Khomeini : "A man can have sex with sheep, cows and camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine." Don't the buyers deserve a discount of some kind? Khomeini's "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een grote hekel aan hypocriteten die hun geloof/overtuiging niet eens durven te uiten. Ik verededig Khomeini niet, en in de sharia strafrecht staat doodstraf op seks met dieren indien de pleger gehuwd is, of 100 zweepslagen indien hij ongehuwd is. http://www.wilayat.net/index.php?opt...ry-propagandas Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 29 maart 2010 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vraag is: mag hij/zij dan niet op een wettelijk manier die regels (van bv een ploeg gemaakt door mensen) aanvechten in hoop ze te veranderen of anders te interpreteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Men mag altijd vragen om regels te wijzigen. Wanneer die vraag echter niet ingewilligd wordt moet men zich daarbij neerleggen en niet beginnen zeuren over racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dat het geval is, dan mogen ze mij weigeren, en ik mag weigeren zonder hier aan racisme/discriminatie te gaan denken. Dat klopt. Als de aanpassing van regels later gebeurt, dan moet het een reden hebben, anders is het onzin en doelloos. Deze reden bepaalt dan of ik hier van racisme/discriminatie mag spreken. Enfin, vrijheid van meningsuiting geeft jou recht om te zeuren over wat dan ook! Laatst gewijzigd door porpo : 29 maart 2010 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
U beweert dat hoofddoekjes islamitisch zijn terwijl dat niet zo is. En nu vraagt u aan mij te bewijzen dat het niet zo is. Kunt u het niet beter omdraaien? Dan zegt u tegen mij: ''Kijk Hertog, hoofddoekjes zijn islamitisch want het staat in dit en dat vers van de Koran''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bewijs? Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 29 maart 2010 om 16:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over kinderen van vier die volgens u zo bewust zijn dat ze zelf kiezen voor de hoofddoek! Het gaat dus niet over basisnoden zoals kleding of voeding, zelfs niet over nationaliteit! Kunt u me eens uitleggen waarom volgens u vierjarigen "kiezen" voor een hoofddoek??? Die persoon in kwestie weigert werk, er is namelijk geen enkele reden om te veronderstellen dat een hoofddoek noodzakelijk is om je werk te kunnen doen. Van mij mag je werk weigeren, maar dan hoor je niet thuis in de werkloosheidcijfers en zouden rechten op uitkering( werk aanvaarden is namelijk de voorwaarde om daarvoor in aanmerking te komen)onmiddellijk moeten wegvallen. Wat is daar voor u onduidelijk aan? |
|
![]() |
![]() |