![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat Nederland voor Vlamingen en Vlaanderen voor Nederland niet onder de noemer "In den Vreemde" gebracht kunnen worden. Wij zij elkaars buitenland niet, Vlamingen zijn ontvoerde Nederlanders en daar is geen speld tussen te krijgen.
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft wordt er vandaag begonnen met een muur op de Belgisch-Nederlandse grens. Het zou heel veel problemen oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net omwille van die dorpsmentaliteit. Wij Belgen zien de wereld als onze speeltuin, kunnen ons makkelijk integreren in andere culturen en spreken al snel de taal. We hangen niet zo mordicus vast aan de moedertaal, maar zien die meer als een gereedschap terwijl dat door de GN's eerder als een godsdienst wordt beschouwd met verplichte diensten op de radio en TV. Maar de echter reden is omdat ik hier de Nederlander op een ander manier heb leren kennen dan IRL. Ik weet nu dat er naast de joviale en eerlijk Nederlander ook Nederlanders zijn met een duister kantje. En gezien het net die mensen zijn die zich opwerpen de dienst te willen uitmaken na de annexatie kies ik eieren voor mijn geld ![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Voor de Groot-Nederlandse Dietsland-aanhangers der lage Landen onder jullie: neen, Vlamingen en kaaskoppen behoren niet tot hetzelfde volk. Vlamingen hebben een andere ingesteldheid. Laatst gewijzigd door F.Lurk : 17 april 2010 om 09:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Helemaal mee eens...om het Nederlandse ras te vrijwaren van Vlaamse smetten(huichelachtig, schijnheilig , achterbaks en geniepig gedrag) pleit ik voor een muur op de Belgisch-Nederlandse grens. Dat is de enige manier om het Hollands bloed zuiver te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil de forumdeelnemers Van Poppel en F.Lurk wijzen op de wettelijke bepalingen die krachtens het forumreglement van toepassing zijn:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 17 april 2010 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
*edit maar ik ben het wel met je eens dat bovenvernoemde personen wat ver gaan
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 17 april 2010 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat bedoelde ik ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() F.Lurk is de grootste proleet van het forum. Het schopt tegen alles en iedereen die het beter heeft. Laat hem lekker zijn woede spuien, het is niet alsof het serieus genomen wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is dit universeel, men bepaalt zijn identiteit (achtergrond, geschiedenis) altijd tegenover de 'andere'.
![]() |
![]() |
#95 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Verstrepen buiten en de Nederlanden één. Dat hij maar in de VSA gaat wonen.
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Stolz ein Proll zu sein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik las laatst dat Engelse toeristen af te rekenen hebben met gelijkaardige stereotypes/discriminatiemaatregelen wanneer ze Amsterdam boeken. Een aantal van hun landgenoten maakte het ginder zo bont bij het vieren van hun stag party's dat men er is toe gekomen Britse jongeren toegang te weigeren tot coffeeshops en jeugdherbergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
ik hoop dat je geband wordt van dit forum! |
|
![]() |
![]() |