![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Partijlid
|
![]() Ah, how convenient. Bewijzen dat de bewijzen worden weggegooid dan :s Trouwens als de persoon in kwestie wil dat iets bekend wordt voor de maatschappij, kan hij/zij het zelf toch verspreiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Oorzaken of achtergronden van zelfdoding:
1. Seksueel misbruik of mishandeling. 2. Een familie waarin zelfmoord of geweld vaker voorkwamen. 3. De dood van een goede vriend of familielid. 4. Een relatie die eindigt in een scheiding. 5. Het niet goed doen op school, ophanden zijnde examens, examenresultaten. 6. Verlies van baan, problemen op het werk. 7. Dreigende juridische acties. 8. Recente gevangenneming of aanstaande invrijheidstelling. Behalve punt acht heb ik met de rest persoonlijke ervarig. Ik vind dit lijstje niettemin erg beperkt, want ik heb met nog véél meer oorzaken wel en niet ervaring. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Wel, ze schrijven het op. En dat wordt dan ontoegankelijk gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() bron van dat lijstje? Of eigen makelij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Partijlid
|
![]() Verspreid het dan eerst..... Het is toch niet meer als normaal dat iets wat iemand opgeschreven maar zelf niet heeft verspreid, naderhand niet toch wordt verspreid? Anders kunnen we misschien direct dagboeken beginnen inscannen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ja, daar heb ik dan weer de middelen niet voor. Niet iedereen beschikt over een media-opening zoals Hugo Claus... Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() Ge hebt toch internet (of alleszins toegang tot)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Awel ik heb toch al gezegd dat ik twee (mislukte) zelfmoorden achter de rug heb vanwege twee mislukte liefdes. Ik heb zelfs gezegd hoe ze mislukt zijn...
Ik bedoel niet die liefdes, maar die pogingen Voor het ogenblik heb ik geen nieuw materiaal in voorbereiding. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Ik heb/had het niet over uw persoonlijke belevingen, ik had het over uw stelling dat politie zelfmoordbrieven verdonkeremaand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zodra je JOUW geluk laat afhangen van iemand anders ...ben je niet goed bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, de liefdesdood, en bij verlenging de dood om de liefde, dat is geen schande. Tiens, verliefdheid, en vooral hopeloze, verre of afgewezen verliefdheid , die stond niet in dat neplijste van Google. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik kan uit ervaring uit mijn omgeving toch een aantal van die redenen bevestigen.
Verder ben ik hier een paar weken geleden weer eens stevig mee in aanraking gekomen, en ik kan alleen maar content zijn dat de zaken anders gelopen zijn, diegene die zich niet goed in het vel voelde ook overigens, ... Niks gebeurd zelf geen poging, maar de intentie tot begon wel langzaam op te borrelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |