![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Correctie, dit is 1/3de die België effectief wil splitsen. 2 We hebben confederalisten, 3 mensen die willen dat er meer autonomie gaat naar de deelstaten. 4 Daarnaast is er nog een grote horde dat het hem geen zier kan schelen dat België al of niet wordt gesplitst. Als je heel die kliek samen telt kom ja aan een grote hoop Vlamingen. en wees gerust dat er vaak mensen van 4 naar 3 springen en van 3 naar 2 enz... Laatst gewijzigd door giserke : 26 april 2010 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zijn departement werkelijk zo onbekwaam is, gelijk de linkse kerk het ons wil doen geloven, betwijfel ik toch. Ze gelukken er in elk geval in, om rekord op rekord te vestigen, wat de belastingsontvangsten betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moesten er ooit wettige verkiezingen komen, overweeg ik voor de eerste keer op NVA te stemmen. Gewoon om het Belgicistische ongedierte te kloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak U geen illusies. Men zal wel ne truuk uitvinden, om de eerstvolgende verkiezingen wettelijk te maken, wat de uitspraken van het grondwettelijk hof ook moge zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Dan blijft ik gewoon thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie straks N-VA nog meestrijden om de grootste partij in Vlaanderen te worden. Dat zou lachen worden, Albert die De Wever moet opdracht geven om een regering te vormen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zo gemakkelijk maken we ze het niet hoor. Moesten er Vlaamsgezinde partijen gewoon niet meedoen aan eventuele ongrondwettelijke verkiezingen zou het helemaal goed zijn. Dan zou je kunnen, zeg wel kunnen, een volksopstand bekomen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 26 april 2010 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dat wel apprecieren als aktie, maar persoonlijk vind ik er niets bij te winnen. Je stem is ongeldig en gaat waarschijnlijk naar de winnaar van de verkiezingen en je steunt niemand. Ik weiger wel enige dienst te doen op stembureau's zolang BHV niet is opgelost. Heb ik vorige keer gedaan en ik zal het nog doen. Maar om het maar met een voor mij hatelijk persoon te zeggen - als de gedegouteerden weggaan blijven enkel de degoutanten over. En dat is hoe ik me voel tov stemmen.
En ja... Ik ben voor stemrecht eerder dan stemplicht, maar zolang er stemplicht is, gun ik de traditionele partijen NIETS. Desnoods stem ik op de LSP zodat ze kunnen pronken met 0,12%. Brengt niets bij voor hen maar ook niet voor de traditionelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Eerst moet BHV nog gesplitst worden. Ik kan mij niet voorstellen dat NVA en Vlaams Belang deelneemt aan de verkiezingen zolang BHV niet gesplitst is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
BDW denkt dat België niet meer te besturen is, en hij is zeker niet de enige. Ik denk zelfs dat system zelf dat maar al te best weet!
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Het zou mij niet verwonderen moest het VB weldra de nodige bodygards leveren.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo mogelijk nòg meer lachen zou zijn dat De Wever daadwerkelijk een federale regering tracht in mekaar te knutselen, met de vele vrolijke vrienden die hij in Franstalig België heeft, bijvoorbeeld. Dat zou zowat de moeder aller onmogelijke opdrachten zijn. Ach, zolang NV-A geen 51% der stemmen haalt in Vlaanderen, zal de coalitie der verliezers federaal mogen regeren. En van zodra de bedoelde 51% gehaald zouden worden, is het hoe dan ook Bye Bye Belgium…. |
|
![]() |
![]() |