Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2010, 10:29   #81
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
sommigen? U noemt dat sommigen.
Ik noem dat 'schrikbarend veel'.

Als de verhalen van wat er in zweden en denemarken gebeurt -ondanks de Poco-media- zelfs tot hier beginnen door te dringen, dan zal er wel wat stront aan het knikkertje zijn he?

http://www.youtube.com/watch?v=wRnP-XzB_U0
Schrikbarend veel; maar nog altijd de kleine minderheid.

Citaat:
raar he? net hetzelfde als wat we in brussel, parijs en amsterdam mogen meemaken. Zou het dan tòch aan de aard van het beestje liggen?
De vraag stellen is ze beantwoorden.
Zeg het maar; ligt het aan hun aard?

Wat was je vorige nick ook weer?

Laatst gewijzigd door artisjok : 13 mei 2010 om 10:30.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 10:31   #82
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Hiermee kan ik het niet eens zijn. Onderdrukking leidt altijd tot meer verzet. Dat is heel duidelijk bewezen tijdens de communistische overheersing in Oost-Europa. De orthodoxe kerk was een houvast voor vele mensen in die periode. Ook andere godsdiensten deden het goed, anders had de Spekpater met Oostpriesterhulp nooit zo'n succes kunnen hebben.
De vraag is echter, wIE er hier wordt onderdrukt?
De moslims of onze wijze van leven. Vrijheden waarvoor gestreden in de laatste wereldoorlog.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 10:34   #83
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
The return of the struisvogel.
Onder het tapijt dan maar weer of theedrinken met koekjes en een paar "straatcoaches" lossen het probleem wel op.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 11:26   #84
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aversie Bekijk bericht
Idd, veel mensen doen dit.

Ook wil ik dit even kwijt; Hoe komt het dan dat Moslims veel meer respect tonen voor ouders dan niet-Moslims?
Alleen dan toch voor 'eigen' ouders.
Het is een groep die 'eigen volk eerst' hoog in het vaandel heeft.
Als men dit hier durft te zeggen, is dat opeens volledig ongepast.
Raar wereldje, dat van de multicullers...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 11:27   #85
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
The return of the struisvogel.
Onder het tapijt dan maar weer of theedrinken met koekjes en een paar "straatcoaches" lossen het probleem wel op.
Mja. Die straatcoaches die daarna zelf opeens in den bak zitten....
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 08:20   #86
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De vraag stellen is ze beantwoorden.
Zeg het maar; ligt het aan hun aard?

Wat was je vorige nick ook weer?

1 schrikbarend veel, een kleine minderheid volgens u, maar de overgrote meerderheid spreekt er zich nooit openlijk tegenover uit. Dus voor hetzelfde geld gaan ze eigenlijk stilzwijgend akkoord.

2 Ik vraag me af wat het anders is dan de aard van het beestje. Links heeft ze in heel europa in de armen gesloten, bepamperd, inburgeringscursussen, moskeeën een gesubsidieerde godsdienst tot het verwijderen van symbolen van de eigen godsdienst aangeboden en gegeven. Nergens met enig bevredigend resultaat... Du het kan bijna niet anders dat het beestje gewoon collectief van slechte wil is.

En ik vind dat het tijd wordt dat we dat weer gewoon openlijk en vrij moeten mogen kunnen zeggen.

En, mijn vorige nick? Ik weet niet? Wat denk jij? Waarom denk je dat ik een vorige nick had?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 09:57   #87
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 schrikbarend veel, een kleine minderheid volgens u, maar de overgrote meerderheid spreekt er zich nooit openlijk tegenover uit. Dus voor hetzelfde geld gaan ze eigenlijk stilzwijgend akkoord.
Omgekeerd.

Volgens mij zijn er om de zoveel tijd verkiezingen.

Immigranten in Belgie stemmen massaal voor partijen die straatcriminaliteit willen vervolgen.

De witte autochtoon daarentegen stemt ook op deze partijen. Partijen die een groot gedeelte van de witte criminaliteit (fraude, corruptie, belastingontduiking) onbestraft laten.
Blijkbaar gaat de witte autochtoon hiermee akkoord. (Eigen belang?)

Waarvan akte.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 10:00   #88
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2 Ik vraag me af wat het anders is dan de aard van het beestje. Links heeft ze in heel europa in de armen gesloten, bepamperd, inburgeringscursussen, moskeeën een gesubsidieerde godsdienst tot het verwijderen van symbolen van de eigen godsdienst aangeboden en gegeven. Nergens met enig bevredigend resultaat...

Veel van onze witte linkse vrienden hebben samen met de privésector toch een hele dikkke boterham verdiend aan de immigratie industrie. En nog.

Voor een grote groep heel bevredigend dus.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 18:40   #89
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is wel een originele logica. Dat maakt iedereen medeschuldig (ook jij) als je niet hard genoeg tegen iets uitspreekt. Zorg maar alvast dat je een journalist vastkrijgt.

Citaat:
2 Ik vraag me af wat het anders is dan de aard van het beestje. Links heeft ze in heel europa in de armen gesloten, bepamperd, inburgeringscursussen, moskeeën een gesubsidieerde godsdienst tot het verwijderen van symbolen van de eigen godsdienst aangeboden en gegeven. Nergens met enig bevredigend resultaat... Du het kan bijna niet anders dat het beestje gewoon collectief van slechte wil is.
Vraag jij je dit echt af; wat het anders is?

Citaat:
En ik vind dat het tijd wordt dat we dat weer gewoon openlijk en vrij moeten mogen kunnen zeggen.
Dan moet je eerst zeker zijn dat het aan de aard ligt.
Citaat:
En, mijn vorige nick? Ik weet niet? Wat denk jij? Waarom denk je dat ik een vorige nick had?
Had je geen vorige nick? Ik dacht dat je dat zelfs schreef toen je met Carnivore op het forum verscheen.
Vergis ik me?
Oud 15 mei 2010, 18:53   #90
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dit is wel een originele logica. Dat maakt iedereen medeschuldig (ook jij) als je niet hard genoeg tegen iets uitspreekt. Zorg maar alvast dat je een journalist vastkrijgt.

Vraag jij je dit echt af; wat het anders is?

Wat anders zou het nog kunnen zijn? U gaat het mij ongetwijfeld eens duidelijk maken. Neen wacht,
wij vlamingen en de rest van de europeanen zijn dusdanig racistisch dat we niet nog meer miljoenen willen spenderen aan het opvangen en geldelijk en sociaal steunen van mensen die ! vrijwillig ! naar hier zijn gekomen.
Wij doen niet genoeg ons best om hun nederlands of zweeds te leren. Neen, slecht zoals we zijn weigern wij, om arabisch of turks te praten.
iets in die zin? uitvergroot misschien, maar...

Dan moet je eerst zeker zijn dat het aan de aard ligt.

Had je geen vorige nick? Ik dacht dat je dat zelfs schreef toen je met Carnivore op het forum verscheen.
Vergis ik me?
Aai. Nu ben ik verbrand zeker?
Maar wat doet dat er eigenlijk toe? Hebt u op mijn andere nick misschien een post gevonden die niet overeenkomt met mijn schrijfsellen onder deze? Of nog iets dubieuzer?

Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 mei 2010 om 18:54.
Oud 15 mei 2010, 19:09   #91
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat anders zou het nog kunnen zijn? U gaat het mij ongetwijfeld eens duidelijk maken. Neen wacht,
wij vlamingen en de rest van de europeanen zijn dusdanig racistisch dat we niet nog meer miljoenen willen spenderen aan het opvangen en geldelijk en sociaal steunen van mensen die ! vrijwillig ! naar hier zijn gekomen.
Wij doen niet genoeg ons best om hun nederlands of zweeds te leren. Neen, slecht zoals we zijn weigern wij, om arabisch of turks te praten.
iets in die zin? uitvergroot misschien, maar...
Neen; ik zal het je niet duidelijk maken. Er werd op dit forum al meermaals over gediscussieerd. Als het je nu nog niet duidelijk is; zal het je nooit duidelijk worden.

Citaat:
Aai. Nu ben ik verbrand zeker?
Neen; waarom? Maar waarom doe je nu zo geheimzinnig?
Citaat:
Citaat:

hehe
Maar heu, is niet om iets te verbergen of zo zenne. Heb effe wat comp problemen gehad en 't was het gemakkelijkste om me gewoon onder een nieuwe nick te registreren.

Mijn vorige was Pist*on.

Citaat:
Maar wat doet dat er eigenlijk toe? Hebt u op mijn andere nick misschien een post gevonden die niet overeenkomt met mijn schrijfsellen onder deze? Of nog iets dubieuzer?
Heb je zoiets geschreven als Pist*on?
Oud 15 mei 2010, 19:20   #92
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen; ik zal het je niet duidelijk maken. Er werd op dit forum al meermaals over gediscussieerd. Als het je nu nog niet duidelijk is; zal het je nooit duidelijk worden.

Neen; waarom? Maar waarom doe je nu zo geheimzinnig?

Heb je zoiets geschreven als Pist*on?

Ik doe niet geheimzinnig u vraagt of ik ooit een andere nick had, terwijl u weet welke... Maw u vraagt naar het bekende,zonder dat te zeggen, dus houdt u iets achter de hand, ik vraag u naar de reden.

en idd u maakt niks duidelijk. U zwetst met cijfers waarvan iedereen weet dat men met cijfers �*lles kan aantonen.
Zoals bvb de criminaliteit die wèèr eens gedaald is;
natuurlijk, als men alles rekent, dan is de criminaliteit gedaald, want de gemiddelde belg durf zelfs geen sigaret meer op de grond gooien, laat staan een vuurtje stoken in de tuin of wildplassen. D�*t gebeurt vèèl minder. Maar als ze dan eens de cijfers van een bepaalde vorm van criminaliteit, serieuze zaken, moeten geven...
gewapende overvallen, 10 of meer % gestegen
slagen en verwondingen x% gestegen
verkrachting in groep xxx% gestegen
doodslag, gestegen.

En dan geven ze de origine van de daders bewust niet he. Want dan is de discussie over. Dan zouden de cijfers iets tonen wat iedereen -behalve enkelen natuurlijk- al weet.
Een schrikbarend % van de zware gewelddadige criminaliteit wordt gepleegd door allochtonen en de slachtoffers zijn nog schrikbarender veel autochtonen.
Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen?

(edit) Trouwens -niet dat het mijn zaken zijn, maar om u iets meer te kunnen begrijpen- hebt u kinderen? Welke leeftijd zijn ze ? Zijn er meisjes bij?
Ik zal u seffens repliceren (u weet natuurlijk al waar dit naartoe gaat).

Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 mei 2010 om 19:43.
Oud 15 mei 2010, 19:48   #93
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik doe niet geheimzinnig
Is dit niet geheimzinnig doen?
"En, mijn vorige nick? Ik weet niet? Wat denk jij? Waarom denk je dat ik een vorige nick had?"
Citaat:
u vraagt of ik ooit een andere nick had, terwijl u weet welke... Maw u vraagt naar het bekende,zonder dat te zeggen, dus houdt u iets achter de hand, ik vraag u naar de reden.
Toen ik het vroeg wist ik het niet; ik heb het gezocht omdat je zo geheimzinnig deed.
Citaat:
en idd u maakt niks duidelijk. U zwetst met cijfers waarvan iedereen weet dat men met cijfers �*lles kan aantonen. Zoals de criminaliteit die gedaald is;
natuurlijk, als men alles rekent, dan is de criminaliteit gedaald, want de gemiddelde belg durf zelfs geen sigaret meer op de grond gooien, laat staan een vuurtje stoken in de tuin of wildplassen. D�*t gebeurt vèèl minder. Maar als ze dan eens de cijfers van een bepaalde vorm van criminaliteit, serieuze zaken, moeten geven...
doodslag, gestegen.

En dan geven ze de origine van de daders bewust niet he. Want dan is de discussie over. Dan zouden de cijfers iets tonen wat iedereen -behalve enkelen natuurlijk- al weet.
Een schrikbarend % van de zware gewelddadige criminaliteit wordt gepleegd door allochtonen en de slachtoffers zijn nog schrikbarender veel autochtonen.
Ik bedoelde dat er al meermaals gediscussieerd werd waaraan het ligt dat sommige groepen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers/gevangenis.
Als je wil geef ik een link naar enkele draden.

Citaat:
Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen
Waartegen precies moet ik dan fulmineren?
Citaat:
(edit) Trouwens -niet dat het mijn zaken zijn, maar om u iets meer te kunnen begrijpen- hebt u kinderen? Welke leeftijd zijn ze ? Zijn er meisjes bij?
Ik zal u seffens repliceren (u weet natuurlijk al waar dit naartoe gaat).
Neen; ik weet niet waar je naar toe wil. Vertel.
Oud 15 mei 2010, 20:05   #94
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Is dit niet geheimzinnig doen?
"En, mijn vorige nick? Ik weet niet? Wat denk jij? Waarom denk je dat ik een vorige nick had?"

Toen ik het vroeg wist ik het niet; ik heb het gezocht omdat je zo geheimzinnig deed.

Ik bedoelde dat er al meermaals gediscussieerd werd waaraan het ligt dat sommige groepen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers/gevangenis.
Als je wil geef ik een link naar enkele draden.

Waartegen precies moet ik dan fulmineren?

Neen; ik weet niet waar je naar toe wil. Vertel.

Over de nick : U draait zaken om. Je vraagt niet zomaar, ineens, in het wilde weg, zonder aanleiding of iemand tevoren een andere nick had.
Soit, als u het zo speelt.
nevermind.

Op alles.

Ik vroeg me eerder al af waarom sommige forummers op je gezwets ingingen... Ik ga zelf niet de volgende worden.

De "u hebt geen argumenten" neem ik voor lief.

Oud 15 mei 2010, 20:23   #95
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Over de nick : U draait zaken om. Je vraagt niet zomaar, ineens, in het wilde weg, zonder aanleiding of iemand tevoren een andere nick had.
Soit, als u het zo speelt.
nevermind.

Op alles.

Ik vroeg me eerder al af waarom sommige forummers op je gezwets ingingen... Ik ga zelf niet de volgende worden.

De "u hebt geen argumenten" neem ik voor lief.
Ik draai geen zaken om. Het verwondert me wel dat je nu zo geheimzinnig doet over je vorige nick.

Mag ik op zijn minst weten wat de "daar" is in :
"Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen "?
Oud 15 mei 2010, 20:58   #96
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

[quote=Carnivore;4751959]Ik doe niet geheimzinnig u vraagt of ik ooit een andere nick had, terwijl u weet welke... Maw u vraagt naar het bekende,zonder dat te zeggen, dus houdt u iets achter de hand, ik vraag u naar de reden.

en idd u maakt niks duidelijk. U zwetst met cijfers waarvan iedereen weet dat men met cijfers �*lles kan aantonen.
doodslag, gestegen.

[quote]

duidelijker kan toch niet?
Voor u niet, ok.
Maar voor medelezers.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 mei 2010 om 21:02.
Oud 15 mei 2010, 21:07   #97
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

[quote=Carnivore;4752286][color="Green"]
Citaat:
.
De struisvogelcultuur laat dat niet toe.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2010, 21:11   #98
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik doe niet geheimzinnig u vraagt of ik ooit een andere nick had, terwijl u weet welke... Maw u vraagt naar het bekende,zonder dat te zeggen, dus houdt u iets achter de hand, ik vraag u naar de reden.

doodslag, gestegen.

duidelijker kan toch niet?
Voor u niet, ok.
Maar voor medelezers.
Wat je bedoelt met "daar" is niet duidelijk.
De rest is duidelijk maar klopt niet helemaal.
http://forum.politics.be/showthread....04#post4752104

Laatst gewijzigd door artisjok : 15 mei 2010 om 21:15.
Oud 15 mei 2010, 21:12   #99
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

[quote=daiwa;4752304]
Citaat:
[color="Green"]

artisjok is moedwillig de blinde,
in het land der wijzen.

Oud 15 mei 2010, 21:13   #100
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Weet jij dan waartegen moet gefulmineerd worden?
"Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be