![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeg het maar; ligt het aan hun aard? Wat was je vorige nick ook weer? Laatst gewijzigd door artisjok : 13 mei 2010 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslims of onze wijze van leven. Vrijheden waarvoor gestreden in de laatste wereldoorlog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een groep die 'eigen volk eerst' hoog in het vaandel heeft. Als men dit hier durft te zeggen, is dat opeens volledig ongepast. Raar wereldje, dat van de multicullers... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1 schrikbarend veel, een kleine minderheid volgens u, maar de overgrote meerderheid spreekt er zich nooit openlijk tegenover uit. Dus voor hetzelfde geld gaan ze eigenlijk stilzwijgend akkoord. 2 Ik vraag me af wat het anders is dan de aard van het beestje. Links heeft ze in heel europa in de armen gesloten, bepamperd, inburgeringscursussen, moskeeën een gesubsidieerde godsdienst tot het verwijderen van symbolen van de eigen godsdienst aangeboden en gegeven. Nergens met enig bevredigend resultaat... Du het kan bijna niet anders dat het beestje gewoon collectief van slechte wil is. En ik vind dat het tijd wordt dat we dat weer gewoon openlijk en vrij moeten mogen kunnen zeggen. En, mijn vorige nick? Ik weet niet? Wat denk jij? Waarom denk je dat ik een vorige nick had?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn er om de zoveel tijd verkiezingen. Immigranten in Belgie stemmen massaal voor partijen die straatcriminaliteit willen vervolgen. De witte autochtoon daarentegen stemt ook op deze partijen. Partijen die een groot gedeelte van de witte criminaliteit (fraude, corruptie, belastingontduiking) onbestraft laten. Blijkbaar gaat de witte autochtoon hiermee akkoord. (Eigen belang?) Waarvan akte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van onze witte linkse vrienden hebben samen met de privésector toch een hele dikkke boterham verdiend aan de immigratie industrie. En nog. Voor een grote groep heel bevredigend dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vergis ik me? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 mei 2010 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik doe niet geheimzinnig u vraagt of ik ooit een andere nick had, terwijl u weet welke... Maw u vraagt naar het bekende,zonder dat te zeggen, dus houdt u iets achter de hand, ik vraag u naar de reden. en idd u maakt niks duidelijk. U zwetst met cijfers waarvan iedereen weet dat men met cijfers �*lles kan aantonen. Zoals bvb de criminaliteit die wèèr eens gedaald is; natuurlijk, als men alles rekent, dan is de criminaliteit gedaald, want de gemiddelde belg durf zelfs geen sigaret meer op de grond gooien, laat staan een vuurtje stoken in de tuin of wildplassen. D�*t gebeurt vèèl minder. Maar als ze dan eens de cijfers van een bepaalde vorm van criminaliteit, serieuze zaken, moeten geven... gewapende overvallen, 10 of meer % gestegen slagen en verwondingen x% gestegen verkrachting in groep xxx% gestegen doodslag, gestegen. En dan geven ze de origine van de daders bewust niet he. Want dan is de discussie over. Dan zouden de cijfers iets tonen wat iedereen -behalve enkelen natuurlijk- al weet. Een schrikbarend % van de zware gewelddadige criminaliteit wordt gepleegd door allochtonen en de slachtoffers zijn nog schrikbarender veel autochtonen. Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen? (edit) Trouwens -niet dat het mijn zaken zijn, maar om u iets meer te kunnen begrijpen- hebt u kinderen? Welke leeftijd zijn ze ? Zijn er meisjes bij? Ik zal u seffens repliceren (u weet natuurlijk al waar dit naartoe gaat).
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 mei 2010 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Banneling
|
![]() Is dit niet geheimzinnig doen?
"En, mijn vorige nick? Ik weet niet? Wat denk jij? Waarom denk je dat ik een vorige nick had?" Citaat:
Citaat:
Als je wil geef ik een link naar enkele draden. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Over de nick : U draait zaken om. Je vraagt niet zomaar, ineens, in het wilde weg, zonder aanleiding of iemand tevoren een andere nick had. Soit, als u het zo speelt. nevermind. Op alles. Ik vroeg me eerder al af waarom sommige forummers op je gezwets ingingen... Ik ga zelf niet de volgende worden. De "u hebt geen argumenten" neem ik voor lief.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik op zijn minst weten wat de "daar" is in : "Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen "? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Carnivore;4751959]Ik doe niet geheimzinnig u vraagt of ik ooit een andere nick had, terwijl u weet welke... Maw u vraagt naar het bekende,zonder dat te zeggen, dus houdt u iets achter de hand, ik vraag u naar de reden.
en idd u maakt niks duidelijk. U zwetst met cijfers waarvan iedereen weet dat men met cijfers �*lles kan aantonen. Zoals bvb de criminaliteit die wèèr eens gedaald is; natuurlijk, als men alles rekent, dan is de criminaliteit gedaald, want de gemiddelde belg durf zelfs geen sigaret meer op de grond gooien, laat staan een vuurtje stoken in de tuin of wildplassen. D�*t gebeurt vèèl minder. Maar als ze dan eens de cijfers van een bepaalde vorm van criminaliteit, serieuze zaken, moeten geven... gewapende overvallen, 10 of meer % gestegen slagen en verwondingen x% gestegen verkrachting in groep xxx% gestegen doodslag, gestegen. En dan geven ze de origine van de daders bewust niet he. Want dan is de discussie over. Dan zouden de cijfers iets tonen wat iedereen -behalve enkelen natuurlijk- al weet. Een schrikbarend % van de zware gewelddadige criminaliteit wordt gepleegd door allochtonen en de slachtoffers zijn nog schrikbarender veel autochtonen. Als U zo tegen racisme bent, waarom fulmineert u daar dan niet tegen [quote] duidelijker kan toch niet? Voor u niet, ok. Maar voor medelezers.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 mei 2010 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest is duidelijk maar klopt niet helemaal. http://forum.politics.be/showthread....04#post4752104 Laatst gewijzigd door artisjok : 15 mei 2010 om 21:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=daiwa;4752304]
Citaat:
in het land der wijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |