![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
want voor zij die het kunnen betalen ok, maar voor de sukkelaars noppes,en is dat niet precies wat u ons hier ten laste legt |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij wil TomB de overheid in een luxe kasteel met 50 butlers stoppen waar belastingsgeld ingestoken wordt maar niks terug uitkomt, zelfs geen verdediging van het volk.
|
|
|
|
|
|
#83 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#84 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In feite is dat reeds zo, wie sociale zekerheid en zijn ziekenfonds betaald is rechthebbende. Als je voor uw illegalen naast een loon ook RSZ en belastingen betaald zal er waarschijnlijk weinig loonvoordeel overblijven. Ene, van mijn pensioen blijf je af. |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#86 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 | ||
|
|
Citaat:
En u beweert wat?
|
|
|
|
#88 | ||
|
|
Citaat:
We hebben nog niet over overheidsdiensten gepraat. Het gaat hem by the way nog steeds over illegalen, Ik moet nog den eerste zien die mij gaat komen uitleggen hoeveel die kosten aan onze sociale zekerheid.
|
|
|
|
#89 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#90 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2/3 gewonnen eerst en 2/3 verloren nu. Waar is het staatsvoordeel van de goedkope arbeider? Er is geen. Alleen is Joske zijn job kwijt ten voordele van Desiree. Eigen volk eerst? Nee: 't andere volk eerst. Zelfs geen gelijkheid. |
||
|
|
|
|
|
#91 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#92 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hij werkt 6 maanden en gaat dan doppen! vermenigvuldig dat is x zoveel... |
||
|
|
|
|
|
#93 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Desiree zijn operatie kost net zoveel als die van Joske. U zult dus zelf een privé verzekering moeten afsluiten voor Desire zijn sociale bescherming. Van zijn 2.5€ zal hij dat zelf niet kunnen. Wat de belastingsdruk betreft. Als alle ondernemers zelf opdraaien voor de aanleg van de benodigde infrastructuur, eigen bewakingsfirma’s inhuren enz. kan uw redenering kloppen. |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb zo de indruk dat TomB de zaken beoordeelt vanuit een met belastingsgeld betaalde luxe zetel op een eveneens met belastingsgeld betaald luxe jacht. Als de burger mort om de belastingsdruk dan verpersonaliseren en individualiseren we wel zijn sociale zekerheid en laten we illegalen tegen een hongerloontje werken om verder te kunnen, tegen dat die illegalen ook beginnen te morren kan ik me al terug een groter jacht aanschaffen en zie ik wel wat ik ze dan eens ga wijsmaken.
|
|
|
|
|
|
#95 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#96 | |
|
|
Citaat:
Ik geef de illegale bedelaar een job Ik geef de illegale bedelaar een inkomen van 3x dat van zijn thuisland Ik geef de illegale bedelaar een plaats om te verblijven Ik zorg ervoor dat de illegale bedelaar een centje bijdraagt aan de sociale zekerheid. Ik vind echt dat ik hem aan het uitbuiten ben hoor, ik zou hem beter laten liggen in de goot.
|
|
|
|
#97 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fameuze kant om te belichten huh? Om dan 'verder' te gaan: Lagere loonlast creëert arbeidsplaatsen. Dat is een feit, we zitten met een miljoen werklozen om het te bewijzen. Maar waar komen de lagere loonlasten waar U over spreekt vandaan? Van de goedkopere arbeidskracht die Joske vervangt. Zoals ik reeds eerder gezegd heb: de staat wint niks met goedkopere arbeidskrachten want die kunnen dezelfde verhouding minder uitgeven als dat ze minder verdienen. Minder consumptie is ook minder belastingen voor de staat EN minder omzet voor het bedrijf. Joske vliegt niet noodzakelijk buiten, nee, correcter: Joske vliegt zeker buiten. Joske kan een andere job doen? Waar? In het land van herkomst van die goedkopere arbeidskracht Desiree zeker? |
||
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#99 | ||
|
|
Citaat:
Waag u niet aan economische discussies als ge de basis niet kent aub.
|
|
|
|
#100 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Men trekt maar al te vaak alleen de conclusies die mn wil zien en voor de rest geloven velen nog in sinterklaas.
|
|