![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats gaat België eindigen ! | |||
1e |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
2e |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
3e-7e |
![]() ![]() ![]() |
9 | 24,32% |
8e-15e |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,92% |
- 15e |
![]() ![]() ![]() |
15 | 40,54% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al goe da der hier nog ene kutkenner rondhangt.... euh kunstkenner moest dat zijn
Waar mijne mond regelmatig vol van zit he ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Ik vind de Eurovisie songfestival ook oneerlijk verlopen. De balkanlanden hebben elkaar overladen met punten. De Turken kregen overigens 12 punten van Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Alle vier de landen hebben een grote Turkse minderheid. Turkije is dus elk jaar verzekerd van minimaal 48 punten. Hier moet iets tegen gedaan worden. Het is gewoon niet leuk meer. Als een land bijvoorbeeld 3 jaar achter elkaar 12 punten aan een land geeft, kan dat land voortaan maar maximaal 6 punten halen of zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou het zingen in het songfestival ook ten goede komen moest men het aantal mensen op het podium beperken tot diegene die echt zingen.
En de achtergrondkoortjes mogen maar die moeten dan gewoon stilstaan achter hunne staander met microfoon. Wat heb ik nu op een songfestival aan tieten die uit kledij wippen, ik luister om stemmen te horen zingen. Als ik tieten wil zien, wat ik ook wel graag zie, dan zijn der andere programma's he. Nu staan daar ettelijke hansworsten en hansborsten op het podium rond te springen rond de eigenlijke zanger of zangeres. Wat heeft dat te maken het SONGfestival ? Al dat gespring.... Ze zouden secondenlijm aan hun schoenen moeten doen ... Dan zouden ze nie meer kunnen bewegen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het demonstreert eigenlijk heel mooi hoe pover het gesteld is met de "Unie" in "Europese Unie".
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een welgemeende 'fuck you' van de balkanlanden aan het westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik kan mij daar wel vrolijk om maken, een voorlaatste plaats voor ons geliefde Belgenland.
![]() Het verwonderde mij evenwel niet. Dit was gewoon vulgair. Een schaars geklede "dame" die zo de straat op kon, twee negers waarmee ze allerlei aanstootgevende bewegingen maakte (de onheerlijke gedachte aan rassenvermenging werd hiermee opgewekt ![]() Ach, misschien kan ze dat plaatje nog verkopen in 't Jodenland. De Europeanen hebben er duidelijk hun afkeer voor getoond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
EXIT "Song"festival.
![]() |
![]() |
#90 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat men hoe dan ook grenzen wilde verleggen. De muziek moest altijd minder en minder inhoud hebben, harder en harder klinken, de teksten ruwer en meer vulgair. In de disco speelt men zelden nog een song volledig. Er worden wat ritmes gespeeld en dat is het. Besluit er valt nog weinig te verleggen, men heeft alles al eens meegemaakt. Gezien het veelvuldig gebruik van pepmiddelen blijkt dat ook niet te werken. Nu kan je een dancing binnenstappen en de ganse avond keiharde opzwepende muziek horen tot het je de strot uitkomt. In de vijftiger jaren had je inderdaad nog heel wat mogelijkheden die je nu niet meer hebt. Morgen ga ik naar een popcorn party eens kijken hoe het daar aan toe gaat. Ook de Salsa lijkt me wat. Mvg. Rogier |
|
![]() |
![]() |