Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats gaat België eindigen !
1e 4 10,81%
2e 2 5,41%
3e-7e 9 24,32%
8e-15e 7 18,92%
- 15e 15 40,54%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2004, 14:18   #81
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Al goe da der hier nog ene kutkenner rondhangt.... euh kunstkenner moest dat zijn

Waar mijne mond regelmatig vol van zit he ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 15:06   #82
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Ik vind de Eurovisie songfestival ook oneerlijk verlopen. De balkanlanden hebben elkaar overladen met punten. De Turken kregen overigens 12 punten van Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Alle vier de landen hebben een grote Turkse minderheid. Turkije is dus elk jaar verzekerd van minimaal 48 punten. Hier moet iets tegen gedaan worden. Het is gewoon niet leuk meer. Als een land bijvoorbeeld 3 jaar achter elkaar 12 punten aan een land geeft, kan dat land voortaan maar maximaal 6 punten halen of zoiets.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 15:08   #83
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Ik vind de Eurovisie songfestival ook oneerlijk verlopen. De balkanlanden hebben elkaar overladen met punten. De Turken kregen overigens 12 punten van Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Alle vier de landen hebben een grote Turkse minderheid. Turkije is dus elk jaar verzekerd van minimaal 48 punten. Hier moet iets tegen gedaan worden. Het is gewoon niet leuk meer. Als een land bijvoorbeeld 3 jaar achter elkaar 12 punten aan een land geeft, kan dat land voortaan maar maximaal 6 punten halen of zoiets.
Wie zegt dat het Eurokijkzingfestijn bedoeld is om leuk te zijn? Dat is gewoon bedoeld om mensen met een televisieverslaving even een avond in het jaar vrij te stellen van hun dwangmatig kijken naar die lichtbak!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 15:13   #84
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Het zou het zingen in het songfestival ook ten goede komen moest men het aantal mensen op het podium beperken tot diegene die echt zingen.

En de achtergrondkoortjes mogen maar die moeten dan gewoon stilstaan achter hunne staander met microfoon.

Wat heb ik nu op een songfestival aan tieten die uit kledij wippen, ik luister om stemmen te horen zingen. Als ik tieten wil zien, wat ik ook wel graag zie, dan zijn der andere programma's he.

Nu staan daar ettelijke hansworsten en hansborsten op het podium rond te springen rond de eigenlijke zanger of zangeres. Wat heeft dat te maken het SONGfestival ? Al dat gespring....

Ze zouden secondenlijm aan hun schoenen moeten doen ... Dan zouden ze nie meer kunnen bewegen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 16:53   #85
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Het demonstreert eigenlijk heel mooi hoe pover het gesteld is met de "Unie" in "Europese Unie".
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 17:04   #86
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het demonstreert eigenlijk heel mooi hoe pover het gesteld is met de "Unie" in "Europese Unie".
inderdaad.
een welgemeende 'fuck you' van de balkanlanden aan het westen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 19:22   #87
PAJOT
Banneling

Standaard

Ik kan mij daar wel vrolijk om maken, een voorlaatste plaats voor ons geliefde Belgenland.

Het verwonderde mij evenwel niet. Dit was gewoon vulgair. Een schaars geklede "dame" die zo de straat op kon, twee negers waarmee ze allerlei aanstootgevende bewegingen maakte (de onheerlijke gedachte aan rassenvermenging werd hiermee opgewekt ), de negermuziek die klonk uit de tamtams van de overbejaarde hippie. En dan, alsof dit schouwspel van vulgariteit nog niet voldoende was, werd dat ordinair yankee-taaltje naar boven gehaald.

Ach, misschien kan ze dat plaatje nog verkopen in 't Jodenland. De Europeanen hebben er duidelijk hun afkeer voor getoond.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 19:31   #88
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik kan mij daar wel vrolijk om maken, een voorlaatste plaats voor ons geliefde Belgenland.

Het verwonderde mij evenwel niet. Dit was gewoon vulgair. Een schaars geklede "dame" die zo de straat op kon, twee negers waarmee ze allerlei aanstootgevende bewegingen maakte (de onheerlijke gedachte aan rassenvermenging werd hiermee opgewekt ), de negermuziek die klonk uit de tamtams van de overbejaarde hippie. En dan, alsof dit schouwspel van vulgariteit nog niet voldoende was, werd dat ordinair yankee-taaltje naar boven gehaald.

Ach, misschien kan ze dat plaatje nog verkopen in 't Jodenland. De Europeanen hebben er duidelijk hun afkeer voor getoond.
Aanstootgevende bewegingen, hehe, das van Elvis geleden dat ik dat nog gehoord heb.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 21:35   #89
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:

Aanstootgevende bewegingen, hehe, das van Elvis geleden dat ik dat nog gehoord heb.
Dat gedoe heeft nog nooit iets met een liedjeswedstrijd te zien gehad en zal dat ook nooit zijn. Moest het over songs gaan, kwalitative teksten op originele muzikale arrangementen dan hadden we ondertussen wel andere winnaars gekend. Pas de Deux was een winnaar volgens de theoretische basisprincipes van het songfesstival maar de eenzijdige voeding van de herkauwende koe, genaamd eurovisie-songfestival, biedt daar geen ruimte voor. Men is immers ook teveel bezig met het landspolitieke en taalchauvinisme.

EXIT "Song"festival.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 12:43   #90
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een schaars geklede "dame"
meer van dat

Citaat:
twee negers
die smerige negers weer he...

Citaat:
waarmee ze allerlei aanstootgevende bewegingen maakte
oh man oh man, fantastisch, ik heb altijd al een beetje spijt gehad dat ik niet in de fifties leefde, waar muziek nog zo lekker kon provoceren...

Citaat:
(de onheerlijke gedachte aan rassenvermenging werd hiermee opgewekt
ach, al een chance dat mijn plan om een islamitische negerin te huwen, mijzelf tot jood te bekeren, bankdirecteur te worden en lid te worden van loge en bolsjewiekenpartij niet is kunnen doorgaan. Stel u voor zeg, zo'n ontaarding, ik zou niet met mijzelf kunnen leven!

Citaat:
de negermuziek die klonk uit de tamtams van de overbejaarde hippie.
al een geluk dat ik die afrikaanse volksmuziek in de bibliotheek heb laten liggen wegens niet genoeg geld bij daarstraks. Alweer gered van de ontaarding!

Citaat:
En dan, alsof dit schouwspel van vulgariteit nog niet voldoende was, werd dat ordinair yankee-taaltje naar boven gehaald.
u bent ook Esperantist?
Oud 18 mei 2004, 14:31   #91
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
oh man oh man, fantastisch, ik heb altijd al een beetje spijt gehad dat ik niet in de fifties leefde, waar muziek nog zo lekker kon provoceren...
Daar heb je wel een punt !!!
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat men hoe dan ook grenzen wilde verleggen. De muziek moest altijd minder en minder inhoud hebben, harder en harder klinken, de teksten ruwer en meer vulgair. In de disco speelt men zelden nog een song volledig. Er worden wat ritmes gespeeld en dat is het. Besluit er valt nog weinig te verleggen, men heeft alles al eens meegemaakt. Gezien het veelvuldig gebruik van pepmiddelen blijkt dat ook niet te werken. Nu kan je een dancing binnenstappen en de ganse avond keiharde opzwepende muziek horen tot het je de strot uitkomt. In de vijftiger jaren had je inderdaad nog heel wat mogelijkheden die je nu niet meer hebt. Morgen ga ik naar een popcorn party eens kijken hoe het daar aan toe gaat. Ook de Salsa lijkt me wat.

Mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be