![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet stemmen is niet genoeg, deze verkiezingen zouden actief gesaboteerd moeten worden.
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Zoals Maximus Aurelius zei, niet stemmen of ongeldig stemmen is impliciet de meerderheid steunen, ongeacht of ge nu Flamigant zijt of niet, als ge niet content zijt met de regering moet ge verdomme gaan stemmen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens geen VB-stemmer. Ik heb mij tot op vandaag steeds onthouden bij het uitbrengen van mijn stem. Iets dat deze maal niet zal gebeuren. Ik ga op mijn 50ste voor de eerste maal mijn stem uitbrengen. En wel op de N-VA, zodat de meerderheid B.D.W. in haar rugzak mee krijgt als extra last. En ik hoop dat vele kiezers de meerderheid B.D.W als extra last meegeven. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het NVA zou dat dan de grote kans zijn om Vlaanderen een duwtje te geven richting meer onafhankelijkeid, en de nodige veranderingen erdoor sleuren. En misschien een samenwerking met andere "Vlaamse" partijen, dan is het hek eindelijk van de dam. Of... zorgen voor veel geblaat en geen wol, zoals onze CVPers al zo lang doen... en dat weten we dan ook weer! Het proberen waard, het is toch niet voor "eeuwig"! We hebben een partij nodig die voor Vlaanderen zorgt, en zelf beslist wat voor invloed de franstaligen nog of niet meer over hun Belgique hebben! Laatst gewijzigd door andev : 4 mei 2010 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al diegenen die gaan stemmen, en dus akkoord zijn met de gevoerde politiek van onze kontendraaiers, verdienen lappen rond hun oren wil je waarschijnlijk zeggen.
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al diegenen die gaan stemmen en weer voor dezelfde kliek stemmen, die verdienen enz ! Niet gaan stemmen, tenzij het over het gros van de bevolking gaat, en dat zal nooit lukken, lost ook niets op.
|
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Het is toch wel een veeg teken dat de "politiek geïnteresseerden" overwegen NIET te gaan stemmen. Niet bijster slim...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het VB de juiste zaken gaat naar voor brengen in de verkiezingsstrijd?
Nee, daar geloof ik niet in en dus zie ik het VB verder verdwijnen naar de grens van de kiesdrempel en een concurrent worden van Groen! in de strijd om de kiesdrempel nog te halen en na 2010 zie ik het VB zelfs een concurrent worden van BUB in een strijd om de verloren stemmen. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt 2 mogelijkheden. Niet gaan stemmen = vertrouwen geven in de huidige meerderheid. Daarvoor moet je idd. debiel zijn. Wel gaan stemmen op een andere partij = huidige meerderheid een schop onder hun kloten geven. Ofwel zie Meuris zijn broodheren het hazenpad nemen... Laatst gewijzigd door giserke : 4 mei 2010 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb beslist dat ik voor het eerst in mijn stemgerechtigde leven NIET ga stemmen.
Dat de NV-A'ers hier alles uit de kast halen om te proberen iedereen in het stemhokje te krijgen is alleen maar omdat ze voor het eerst goed zitten in de peilingen. Meer moet men daar niet achter zoeken. Stemmen in ons land haalt niets uit. Het zijn steeds weer dezelfde mensen die daar zitten, steeds dezelfde beloftes en andere verhalen die men te horen krijgt. De enige partij die ooit een monsterscore haalde en 14 keer na elkaar de verkiezingen won, het Vlaams Belang, is nooit aan bod geweest. En ook nu weer, dezelfde verhalen, dezelfde beloftes, maar uiteindelijk zullen dezelfde zeurpieten weer eens eenzelfde carroussel van onkunde en eigenbelang doen draaien. En daar hoort het NV-A ook bij (cfr kazzakdraaier en poenpakker Geert Bourgeois) Ik blijf gewoon thuis. Behalve als 't mooi weer is. Want dan ga ik een dagje naar de kust. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zullen dus de geelzwarten en de zwarten die mij dankbaar mogen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Op verkiezingsdag zal het gros van deze lieden braafjes gaan stemmen en de rest zal zich vijf minuten een held wanen. Het weze hen gegund. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
De N-VA zal de verkiezingen waarschijnlijk winnen, en zeker als vooral de belgicisten thuisblijven. Door het thuisblijven van een aanzienlijk deel van de bevolking verliezen de ongrondwettelijke verkiezingen aan legitimiteit, en impliciet ook België. Ik kijk ernaar uit. |
|
![]() |