Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2004, 12:27   #81
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Raar dat al die mannen die voor het legaliseren van drugs zijn, nu moord en brand schreeuwen omdat een blokker aan hun eisen voldoet.
Wie heeft dan gezegd dat XTC moet worden gelegaliseerd?
kwelduvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 12:28   #82
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

jeanblanquart bijvoorbeeld.

die heeft mij zelfs kunnen overtuigen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 12:31   #83
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
jeanblanquart bijvoorbeeld.

die heeft mij zelfs kunnen overtuigen.
Dan nog zal dat Vlaams Blok gemeenteraadslid bij zijn XTC verkoop geen BTW hebben aangerekend -> fraude!
Oud 14 mei 2004, 12:34   #84
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zo het vermoeden dat die misdadiger zich actief maakte bij het Vlaams Blok, om enige verdenking van zich te kunnen afschudden. In elk geval is het geen rechtse nationalist, aangezien hij niet alleen volksgenoten vergiftigde uit financieel gewin, maar daarvoor ook nog eens samenwerkte met vreemdelingen! Daarnet werd in het nieuws verkondigd dat er in die zaak ook vreemdelingen zijn opgepakt. Afijn, geen genade voor drugdealers: de doodstraf!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 12:37   #85
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Iemand een idee hoe de screening van Vlaams Blokleden voor een politiek mandaat gebeurd?
Oud 14 mei 2004, 12:39   #86
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

De timing is wel goed zo net voor de verkiezingen.

Steveke toch! Heb je weer zitten poteren aan de scheiding der machten ?
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 12:40   #87
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

ja ma , zo nie he , het Blok laat hem toch niet stikken

De blok advocaat kan altijd pleiten dat de man ziek is geworden is van links, beetje ontoerekeningsvatbaar is geworden , linkse grote geesten hem bezweren met vodoo en hij geen controle had over geest en lichamelijke handelingen en dat zijn doen en laten werd bepaald door
linkse factoren, zoals ook volgens filip dewinter de pen van de rechter van het hof van beroep werd vastgehouden door Verhofstadt wanneer deze zijn lichaam verliet om in het lichaam van de rechter te springen... en zo een vonnis in elkaar te foefelen op zijn paars
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 13:01   #88
Tegendradigaard

Standaard

Wel eigenaardig Kaiser dat Verhofstadt op 16 maart 2004 (1 maand voor het vonnis) in Humo wist te zeggen dat men het Vlaams Blok in Gent zou klein krijgen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 14 mei 2004, 13:24   #89
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Wel eigenaardig Kaiser dat Verhofstadt op 16 maart 2004 (1 maand voor het vonnis) in Humo wist te zeggen dat men het Vlaams Blok in Gent zou klein krijgen.
Dilsen-Stokkem ligt wel niet in de omgeving van Gent hé...
Verder nieuws...
de lijsttrekker van het VB in Limburg, je weet wel den die die het aan de stok had met een paar meisjes die vorige keer veel stemmen gehaald hebben op de verkeizingen, maar die ze niet wilde omdat ze niet gewillig waren en vervangen werden door andere dametjes die blijkbaar wel vanalles wilden doen, wel, die lijsttrekker zegde dat men al een tijdje vond dat die gemeesntemandataris raar deed...
men wou het vnin de partij onderzoeken... maar dat sleepte wat lang aan...
en nu is de locale politie van Borgloon een draad gevolgd (ook daar volgt men zoiets dergelijks) en men ontdekte dat jij de jeugd hielp vergiftigen met allerlei spul....

voila VB-Limburg... vrouwenkwesties... drugs.... en wat wordt het nog allemaal...
en nu dat een partij eens iets voor Limburg zou doen... in een onafhankelijk Vlaanderen...
tedjuuu, wij hebben hier toch geen chance hé....

en als een partijdige rechter diene vent wil veroordelen... weer een hoop stickers tegen dat gerecht dat partijdig is.... partijdig tegen de engeltjes van het VB... waar gaat dat naartoe
Oud 14 mei 2004, 13:54   #90
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Gaan we van elke fraudeur, doodrijder, sluikstorter en drugsdaeler het partijlidmaatschap openbaar maken? Ik denk VLD'ers nog eens aardig zouden verschieten Maar owee, als het VB de afkomst vermelden, dan is het racisme ... twee maten twee gewichten ...

Wat met Quicky die drugs leverde aan alle parlementairen?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 13:59   #91
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Gaan we van elke fraudeur, doodrijder, sluikstorter en drugsdaeler het partijlidmaatschap openbaar maken? Ik denk VLD'ers nog eens aardig zouden verschieten Maar owee, als het VB de afkomst vermelden, dan is het racisme ... twee maten twee gewichten ...

je kan het weer niet verdragen hé
Oud 14 mei 2004, 15:09   #92
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Dus, Vlaams Blok is VÓÓR de legalisatie van HARD DRUGS....
Oud 14 mei 2004, 15:12   #93
Bloxbuster
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geef me een kus
Dus, Vlaams Blok is VÓÓR de legalisatie van HARD DRUGS....
tja , de partij die de waarden hoog in de vaandel draagt... zo te zien tellen enkel de vetpotten en het geld...
Mevrouw was in Kiesrecht mooi bruin , eetje verbrand , zal een reisje gemaakt hebben met een VB-KOPSTUK, want men moet daar als vrouw wat ondergaan om een plaatje op de lijst te krijgen....

Ik hoef u toch hotel "La Belle Daniëlle" niet in herinnering te brengen. En wat de rest betreft, mijn onfeilbare bron WAS Vanhecke himself. Het spreekt voor zich dat hij niet meer zal willen getuigen...
Oud 14 mei 2004, 15:16   #94
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Ik hoef u toch hotel "La Belle Daniëlle" niet in herinnering te brengen. En wat de rest betreft, mijn onfeilbare bron WAS Vanhecke himself. Het spreekt voor zich dat hij niet meer zal willen getuigen...
Waar heb je het over?
Oud 14 mei 2004, 15:21   #95
Tegendradigaard

Standaard

Ik zou U direct ne kus geven as ge die tijd en energieopslorpende foto die dan nog maar hafl verschijnt op mijn scherm zou willen wegdoen.

Oud 14 mei 2004, 15:22   #96
Bloxbuster
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Waar heb je het over?
"De zwoel nachten van Gerolf in hotel "La Belle Daniëlle" in het Knokse Zoute."
"Erotische avonturen op de Madou."

Warm aanbevolen, lidkaart vereist.
Oud 14 mei 2004, 15:58   #97
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Raar dat al die mannen die voor het legaliseren van drugs zijn, nu moord en brand schreeuwen omdat een blokker aan hun eisen voldoet.
Wie heeft dan gezegd dat XTC moet worden gelegaliseerd?
Juist ja, eigen drug eerst.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 16:10   #98
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.

je kan het weer niet verdragen hé
Och jawel, maar ik blijf kritisch ... sans rancune
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 18:34   #99
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik heb zo het vermoeden dat die misdadiger zich actief maakte bij het Vlaams Blok, om enige verdenking van zich te kunnen afschudden. In elk geval is het geen rechtse nationalist, aangezien hij niet alleen volksgenoten vergiftigde uit financieel gewin, maar daarvoor ook nog eens samenwerkte met vreemdelingen! Daarnet werd in het nieuws verkondigd dat er in die zaak ook vreemdelingen zijn opgepakt. Afijn, geen genade voor drugdealers: de doodstraf!
Ik denk dat die misdadiger eerder gemeenteraadslid was om geld te verdienen op een simpele manier....

Trouwens, hoe gaat die doodstraf gebeuren? Is er al een café gereserveerd?
Oud 14 mei 2004, 18:52   #100
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik denk dat die misdadiger eerder gemeenteraadslid was om geld te verdienen op een simpele manier....

Trouwens, hoe gaat die doodstraf gebeuren? Is er al een café gereserveerd?
Heeft U enig idee, wat een gemeenteraadslid verdiend?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be