![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik was rustig m'n krant aan't lezen en opeens bleek dat er op één of andere manier strooibriefjes en een affiche in mijn jas waren verschenen.Men maakt wat mee.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Louvain la neuve VLAAMS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Als je op een verboden betoging met een paar honderd man komt, dan zal de politie wellicht zeggen: loop maar door. Als je op een verboden betoging met duizenden komt, dan maakt het helemaal niet uit wat de politie zegt. Dan krijg je media-aandacht. Doe je dat dagen op rij, dan zal de politie wel degelijk ingrijpen. Alleen denk ik dat jullie die duizenden simpelweg niet op de been krijgen. Dat leidt mij tot de conclusie dat vele Vlamingen wellicht voor een verdere staatshervorming zijn, maar dat maar een relatief kleine minderheid echt voor een onafhankelijke staat is. Dat, of ze zijn te lui om eraan te werken en dan verdien je eerlijk gezegd geen onafhankelijk land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Het draait er nu gewoon om de rest van Vlaanderen mee te krijgen in die laatste stappen; liefst een onafhankelijk Vlaanderen, maar als het moet verregaande autonomie binnen een leeg Belgisch omhulsel. Het belgicisme is dood, en mensen zoals jij die het allemaal 'belachelijk' vinden zullen het nooit kunnen tegenhouden; wij willen het gewoon meer. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen het toch maar. Heb je nog iemand anders iets weten doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het maakt ook niet uit hoeveel "Belgen" er tegen zijn, en het maakt niet uit hoeveel van de Vlamingen lakei van Wallonie en van Laken zijn, Vlaanderen heeft recht op zelfbeschikking. Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 mei 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Er kwamen daar wel honderdduizenden mensen op straat.
EDIT: elke dag, meer dan een maand lang. Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 mei 2010 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
![]() Citaat:
Als jij trouwens een manier weet om mee te doen aan de acties van TAK, laat me dan iets weten, want ik probeer al een tijdje zonder succes contact met hen op te nemen. Slechte communicatie speelt de Vlaamse Beweging parten, maar dit terzijde. Citaat:
Ik heb overigens nooit gezegd dat er een meerderheid voor Vlaamse onafhankelijkheid is, maar wel, zoals je zelf zei, voor verregaande autonomie. Daar ga ik dan in eerste instantie ook voor. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Klopt, maar de symbolen van Vlaanderen zijn wel vastgelegd door het Vlaams Parlement.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 7 mei 2010 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Die symboolkwesties kunnen me eigenlijk niet zoveel schelen. Instinctief verkies ik wel de versie zonder rode klauwen, maar ik denk niet dat we daardoor één stap dichter bij echte autonomie komen.
|
![]() |
![]() |