![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een eigen zaak is soms relatief interessant in die mate als je niks beter omhanden hebt, wat toch bij de meeste mensen zo is. Het moet wel ronddraaien anders is het verstandiger van er meteen mee te stoppen alvorens je een schuldenberg maakt. Kan je echter een mooie job krijgen met 5000 euro netto en alle toeters en bellen er aan dan moet je zeker geen zelfstandige zaak beginnen. En wat de belastingen betreft? Werken voor een bodemloze put is nogal uitputtend vind ik. Enkel goed om depressies van te kweken, en maagzweren.
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
5000 euro netto, daar kom ik belange niet aan mambo! En ik zou bijgod niet weten hoe ik dat op zelfstandige basis kan bekomen. Ik heb wel in zo'n reclame folderke gezien dat ze nu al cursussen geven in webshops.
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het een hele wijze beslissing is. Want ik kan IRL vrij extreem uit de hoek komen, en dan niet extreem rechts. Maar mijn impulsiviteit kan me al eens parten spelen. Een impulsief iemand hoort al niet in de politiek te gaan waarin een verkeerde woordenkeuze je heel lang kan achtervolgen. Nu heb ik wel een rem, maar een slippertje in de politiek is onvergefelijk.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind een land waar men zijn eigen bevolking aan het inruilen is voor een andere bijlange niet al te geschikt meer om in te wonen. Het moet zijn dat ze de dood wensen aan mensen van hun eigen afkomst. Iedere andere uitleg is zever. Wat belastingen betreft, gans ons stelsel is er op gemaakt om de mensen ...met name de beroepsbevolking en kleine zelfstandigen...kleinburgerlijk en afhankelijk te houden van de bourgeoisie. Er is geen andere verklaring voor als men ziet hoeveel men procentueel moet afstaan hun. Welvaart is ons verboden hierdoor. En de jeugd die waarschijnlijk tot de domste generatie ooit moet behoren staat er bij en kijkt er naar en is zo goed als apathisch geworden.
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |