![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wedden dat jij dit niet kan aanhalen? Citaat:
Mag ik nu nog weten waarom jij wil weten of ik kinderen heb? Laatst gewijzigd door artisjok : 17 mei 2010 om 18:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dom geweld nu met links te maken , ik kan hier ook verschillende posts aanmaken .... zulk geweld is te betreuren ... het spijtige is dat mensen niet durven ingrijpen "begrijpelijk" . Ik heb in de jaren 90 een soortgelijk iets meegemaakt aan het station van herentals waar er een 10 tal jongeren een kerel aan het bestelen en slagen waren op het perron toen heb ik met mijn vrienden een andere groep jongeren aangesproken en we zijn met zen 24 erop gevlogen . Het gevolg stationchef in paniek , rondvliegende stenen en vluchtende lafaarden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik zal maar al te graag persoonlijk jou wat vecht ervaring bijbrengen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Taxi chauffeur (ex para) te Oostende, die dit weekend die weggelopen Marokkaan achter de hielen zat en deze met zijn tronie tegen de straatplavuizen smakte zodat hij er een aantal tanden bij in geschoten heeft, zo zouden ze er wat meer moeten tegen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De versie van het slachtoffer is misschien ook de moeite waard gehoord te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Hopelijk kan Diego Raga met wat meer zekerheid antwoorden.
http://forum.politics.be/showthread....06#post4756306 |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Taxichauffeur had overigens geen schrammetje opgelopen. Alleen zijn vest was wat beschadigd. Dikke pluim voor die kerel. Had wel voordien vier maanden in Kosovo gezeten. Wist wel van aanpakken. Laatst gewijzigd door Garry : 17 mei 2010 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, maar toch. Als er niemand tegen in gaat zal het er zeker niet op verbeteren.
Daarom dat ze bij van die relletjes beter het leger zouden inzetten in plaats van een stel onvoldoende getrainde zacht gekookte flikken. Als ge ze ziet oprukken worden meter na meter hun stappentjes die ze nemen, kleiner en kleiner om de confrontatie uit te stellen. Ik kan het best begrijpen, in hun plaats zou ik zelfs eerder mijn wapenstok en schild afleveren bij de premier en hem met evenveel woorden zeggen dat hij zijn vuile was zelf mag gaan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Naar ik mij kan herinneren heb ik twee reacties gelezen van die gast de laatste dagen, en in beide posts stond iets over andere forummers in elkaar slaan. 'Om te lachen' natuurlijk, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het hier niet om de meest aangename persoon gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
![]() Citaat:
Helaas zowat de enigen die de uitwassen van de multi-cul vergoelijken of onder de mat vegen, daarom. Citaat:
Citaat:
Maar dat zul je pas doorhebben als je d'r ooit zelf hebt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |