![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Links en rechts steek ik hier dingen op maar er zijn hier een paar dimmwits die weigeren iets bij te leren en steeds maar in circels lijken te draaien of "bewijzen" posten terwijl je ze keer op keer ontkracht. Zelfs een ezel stoot zich geen 3 X ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi De Clercq van de post v. justitieminister !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij de weg, ik zal wel ergens schuldig aan zijn hé.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 17 mei 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook nergens dat je buiten vervolging word gesteld indien je aanhouding niet word verlengd.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LEES WAT IK ZEG!
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Wat zeg je dan? Wat wil je dan?
Blijkbaar is er toch iets onduidelijk aangezien we je niet begrijpen. Wil je dat, ook zonder dossier, mensen worden opgesloten? Men kan natuurlijk, zo helpe God, het justitieel app kunnen moderniseren zodat dossiers digitaal kunnen worden opgeroepen. Een project dat onderts al een paar decennia loopt en kleine 100milj kost, dacht ik? Laatst gewijzigd door Cdude : 18 mei 2010 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb het al 10x gezegt maar elke keer verzinnen jullie er dingen bij alsof ik dat ermee bedoel. De wet die ervoor zorgt dat mogelijk, opgepakte criminelen, zomaar automatisch vrijlaat moet verdwijnen. In dit geval betekend dit enkel dat de procedurefout moet gecorrigeerd worden zodat het proces na de correctie kan doorgaan waar hij gestopt is geworden. Indien blijkt dat 1 van beide partijen met opzet een proces sabotteerd, dan moeten er passende sancties worden genomen. Bijkomend kan je dan een wet maken welke ervoor zorgt dat in een geval van onterechte en extra vrijheidsberoving van de beklaagde, deze persoon vergoed voor de gelopen schade. Heel simpel en duidelijk. Hierdoor voorkom je processen die met opzet worden gesabotteerd, voorkom je vrijlating van criminelen,... En begin nu aub niet opnieuw dingen erbij te verzinnen. Dit is het stukje wat ik zeg en enkel dat stukje, dus nee ik wil geen dossierloze en bewijsloze veroordelingen, nee, ik wil geen rechtenloze beschuldigden, nee...
Laatst gewijzigd door illwill : 18 mei 2010 om 10:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over procedurefouten laat ik me niet uit maar als er 2 KEER geen dossier is, is er geen misdrijf en de rechter kan geen "onschuldigen" vast houden. Jij ageert vanuit je buik en zo werkt "het recht" nu eenmaal niet. Laatst gewijzigd door Cdude : 18 mei 2010 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dossier was er wel maar niet op de juiste plek. Groot verschil. Als er nergens geen dossier is, tja is er ook geen onderzoek geweest ed. Dat is iets anders, maar dat was hier het geval niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je stelling dat je maar 1x voor dezelfde feiten vervold kan worden, doet hier dus helemaal niet ter zake. Goed dat je dat in ieder geval erkent.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vervang lijk door drugs, gestolen goederen , ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook nergens gezegt dat het hier op dit geval slaat. Ik vind dit gewoon nog zulke belachelijk wet welke nergens op slaat en als het aan mij ligt meteen de prullemand in zou gaan, samen met verjaring.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het gaat hier om procedure fouten, het dossier, niet om zaken welke in het dossier moeten staan en welke uitgezocht zijn gedurende het onderzoek.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar is die ene die gelooft dat dit een effectieve onvoorzichtigheid is geweest en geen goedbetaalde doorgestoken kaart?