Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2010, 08:43   #81
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik snap niet goed waarom je je vaststellingen hier wat wil komen rondbazuinen. Zou het niet veel effectiever zijn ze te melden aan het VB zodat ze ze op de website kunnen plaatsen? Het is toch volop campagnetijd. Of toch schrik dat het geroddel dat je bij de kapper of de bakker hebt gehoord niet helemaal waar is?
Ben getuige van hetzelfde. Idem voor het hospitaal van ons meme. Links liegt erop los. Ben tegen religiesymbolen. Dus de islamsymbolen moeten weg. Bedmatjes of hoofddoeken horen daar ook niet bij. Punt uit. Het draait blijkbaar om hetpunt dat in openbare plaatsen geen religieuze symbolen meer mogen. Onder druk van de moslims moeten hospitalen ook voldoen aan die voorwaarden. Braaf voeren ze dat dan ook uit. De vlamingen zijn nu eenmaal dikke lafaards. Mémé zag het met lede ogen aan.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 20 mei 2010 om 09:04.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 13:25   #82
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Ben getuige van hetzelfde. Idem voor het hospitaal van ons meme. Links liegt erop los. Ben tegen religiesymbolen. Dus de islamsymbolen moeten weg. Bedmatjes of hoofddoeken horen daar ook niet bij. Punt uit. Het draait blijkbaar om hetpunt dat in openbare plaatsen geen religieuze symbolen meer mogen. Onder druk van de moslims moeten hospitalen ook voldoen aan die voorwaarden. Braaf voeren ze dat dan ook uit. De vlamingen zijn nu eenmaal dikke lafaards. Mémé zag het met lede ogen aan.
Zoals ik al schreef aan grimbergen, waarom zie ik dit dan nu niet breed uitgemeerd in de pers of op de website van het VB en dit in volle campagne? Gewoon omdat het ordinaire leugens zijn en het VB zijn vingers daar niet aan wil branden. Bovendien (ik heb zelfs een prentje gepost) is er in het sint-augustinus een grote kapel voor katholieken, ik zie dus niet in waarom er ergens in een hok dan niet een paar bidmatjes mogen liggen. Er is helemaal geen sprake van het ene vervangen door het andere.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 13:33   #83
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seppe Cools Bekijk bericht
Het resultaat dat we ( ik en grimbergen [Rechts] ) willen is hetzelfde.
Maar de reden / motivatie is toch o zo verschillend.
Leg het gerust eens uit.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 13:38   #84
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
In het sint augustinus in antwerpen is door de raad van state ( de moslims hadden hen voor de raad van state gebracht met hulp van de linkse vriendjes) besloten om alle kruisbeelden te laten verwijderen.
Waar is de pers nu?
Ik wacht nog altijd op je link naar de belissing van de Raad van State. (de RvS publiceert alle beslisingen):
http://www.raadvst-consetat.be/index...=arr&s_lang=nl
Vraag eens aan de nicht aan je kuisvrouw waar haar minnaar die informatie dacht te hebben gevonden want zo is 't niet geloofwaardig.
duimzuigerij dus.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 mei 2010 om 14:06.
Oud 20 mei 2010, 13:58   #85
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Hij is van brussel. Hij vergeet waarschijnlijk te vermelden dat zijn vrouw een hoofddoek op der koppeke heeft.
Over wie heb je 't?
Oud 20 mei 2010, 14:04   #86
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al schreef aan grimbergen, waarom zie ik dit dan nu niet breed uitgemeerd in de pers of op de website van het VB en dit in volle campagne? Gewoon omdat het ordinaire leugens zijn en het VB zijn vingers daar niet aan wil branden. Bovendien (ik heb zelfs een prentje gepost) is er in het sint-augustinus een grote kapel voor katholieken, ik zie dus niet in waarom er ergens in een hok dan niet een paar bidmatjes mogen liggen. Er is helemaal geen sprake van het ene vervangen door het andere.
Ik herhaal. Ik heb nooit iets over de kapel geschreven. Dat hebben jullie erbij gefantaseerd. Om het woord leugen niet in de mond te nemen. De kruisbeelden zijn van de kamers verwijderd. De islam dringt zich op. Ik heb niets met het VB te maken. Ik stem NVA. Al uw foefkes en leugens bewijzen dat je rancuneus bent. Slikken gast dik slikken. Ik zal met heel veel liefde uw islam ontmaskeren. De islam het sluipende gif. De linkse bende een pot nat.
Hoofdoeken zijn een islamsymbool. Kruip en wring je in honderd bochten. Ik denk zelfs dat uw ip-adres meer op de website van het VB komt dan ik. Ik passeer er bijna nooit.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 20 mei 2010 om 14:09.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 14:07   #87
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik wacht nog altijd op je link naar de belissing van de Raad van State. (de RvS publiceert al le beslisingen)

Vraag eens aan de nicht aan je kuisvrouw waar haar minnaar die informatie dacht te hebben gevonden want zo is 't niet geloofwaardig.
duimzuigerij dus.

Duimzuigerij daar bent u de beste in. Zogenaamde religiesymbolen moeten weg van alle openbare plaatsen. Hoofddoeken moeten dan ook verdwijnen. De eeuwige discussie over de hoofddoeken. Dat is dan zogenaamd geen islamsymbool meer. Al uw replieken zijn ongeloofwaardig. Wie gelooft die linkse islammeelopers nog?
Oud 20 mei 2010, 14:11   #88
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
In het sint augustinus in antwerpen is door de raad van state ( de moslims hadden hen voor de raad van state gebracht met hulp van de linkse vriendjes) besloten om alle kruisbeelden te laten verwijderen.
Bron van dat arrest van de RvS?
Oud 20 mei 2010, 19:10   #89
elespeetje
Vreemdeling

elespeetje's schermafbeelding

Standaard

Misschien kan je je verhaal beter naar een roddelblad sturen. Daar is ' van horen zeggen' al genoeg om te publiceren.

Nee maar kan je dan serieus geen fatsoenlijk betoog houden en alleen maar 'vuile was' buiten hangen?

Want dan zegt dit toch wel veel meer over jou dan over 'de linkse' en dan hoop ik dat, welke partij jij ook voor stemt toch beter in elkaar steekt dan jouw redeneringen.

Of misschien heb jij hier gewoon wel erg veel plezier in?
elespeetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 19:10   #90
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog altijd op je link naar de belissing van de Raad van State. (de RvS publiceert alle beslisingen):
http://www.raadvst-consetat.be/index...=arr&s_lang=nl
duimzuigerij dus.

Kunt u nu even, misschien héél even toelichten waar Dhr.Grimbergen over een kapel heeft gesproken?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 19:12   #91
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Kunt u nu even, misschien héél even toelichten waar Dhr.Grimbergen over een kapel heeft gesproken?
Nee, daar heeft hij inderdaad heel listig over gezwegen. Eerst klagen over de mooie bidruimte die er blijkbaar is voor moslims en dan uiterst dubieuze claims maken over het verwijderen van kruisbeelden. Snap je, zo komt hij dan tot de conclusie dat de christelijke symbolen vervangen worden door islamitische.
Oud 20 mei 2010, 19:25   #92
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Aan u dezelfde vraag als aan filo, waar heeft Dhr.Grimbergen ooit gesproken over een kapel? De enige (eerste) die het woord kapel hier heeft neergezet, was u dat niet?

Het hok met die bidmatjes, correct daar heeft Dhr.Grimbergen over gesproken. Indien Grimbergen z'n uitleg correct is, dan is het één wel vervangen door het ander want dan zou die ruimte dat nu een hok is geworden met bidmatjes voorheen een ander doel hebben gehad. Dus het één is dan vervangen door het ander.

Maar zoals blijkt uit uw reactie, met dat hok hebt u geen probleem waarschijnlijk dat u daarom het onderwerp probeert te verleggen en begint over een kapel. Is zoiets als de redenering, waarom mag er geen hoofdoek worden gedragen, de nonnen doen het toch ook. Het ondermijnen van Westerse (Christelijke)waarde en normen, juist dat laat islam collaborateurs koud hé is het niet.

Oud 20 mei 2010, 19:31   #93
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, daar heeft hij inderdaad heel listig over gezwegen. Eerst klagen over de mooie bidruimte die er blijkbaar is voor moslims en dan uiterst dubieuze claims maken over het verwijderen van kruisbeelden. Snap je, zo komt hij dan tot de conclusie dat de christelijke symbolen vervangen worden door islamitische.
Waarom begint u dan over die kapel precies als zou het Grimbergen zijn geweest?

Wat betreft het verwijderen van kruisbeelden, heeft u enig bewijs dat dit niet zo zou zijn?

Indien ja, hebt u dan ook een foto of foto's waar zou te zien zijn dat de kruisbeelden nog werkelijk aanwezig zijn op de kamers?

U hebt toch een foto van de kapel, dan moet van een kamer dit toch ook mogelijk zijn hé. Vooruit bewijzen voor m'n iemand beschuldigd van leugens

Oud 20 mei 2010, 19:36   #94
Steve_M

Standaard

Citaat:
Het hok met die bidmatjes, correct daar heeft Dhr.Grimbergen over gesproken. Indien Grimbergen z'n uitleg correct is, dan is het één wel vervangen door het ander want dan zou die ruimte dat nu een hok is geworden met bidmatjes voorheen een ander doel hebben gehad. Dus het één is dan vervangen door het ander.
Leuke poging. Grimbergen had het erover dat christelijke symbolen vervangen werden door islamitische. Tenzij je van mening bent dat een een of andere kamer een typisch christelijk symbool is heeft dat dus geen reet te maken met het vervangen van symbolen van de ene religie door symbolen van een andere. Dat het moslimpesten nu ook al wordt uitgebreid naar zieke en bejaarde moslims toont overigens zeer mooi aan uit welke hout sommigen gesneden zijn.

Citaat:
Maar zoals blijkt uit uw reactie, met dat hok hebt u geen probleem waarschijnlijk dat u daarom het onderwerp probeert te verleggen en begint over een kapel. Is zoiets als de redenering, waarom mag er geen hoofdoek worden gedragen, de nonnen doen het toch ook. Het ondermijnen van Westerse (Christelijke)waarde en normen, juist dat laat islam collaborateurs koud hé is het niet.
Een van die westerse waarden is godsdienstvrijheid. Gelijkwaardigheid van alle mensen een andere. Je weet wel, de Verlichting en zo. Waarom zou daar niet zowel een kapel als een bidhok voor moslims mogen zijn? Zie mijn eerdere opmerking over het pesten van oude of zieke moslims.
Oud 20 mei 2010, 19:37   #95
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien katholieken hun kapel hebben (wat nu wel bewezen is) , mogen moslims dan geen bidruimte hebben?
Indien katholieken hun kapel hebben en moslims een bidruimte, dan is er toch geen sprake van "verdrukking" van katholieken door moslims of van "vervanging van christelijke symbolen" ?

Zou jij willen dat er overal kruisen hangen, ook in kamers van mensen die het niet wensen?
Vergeet niet dat er maar maximum 8% practizerende katholieken zijn in dit land.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 mei 2010 om 19:48.
Oud 20 mei 2010, 19:39   #96
Steve_M

Standaard

Citaat:
Waarom begint u dan over die kapel precies als zou het Grimbergen zijn geweest?

Wat betreft het verwijderen van kruisbeelden, heeft u enig bewijs dat dit niet zo zou zijn?

Indien ja, hebt u dan ook een foto of foto's waar zou te zien zijn dat de kruisbeelden nog werkelijk aanwezig zijn op de kamers?

U hebt toch een foto van de kapel, dan moet van een kamer dit toch ook mogelijk zijn hé. Vooruit bewijzen voor m'n iemand beschuldigd van leugens
Hij maakt een claim, de bewijslast ligt dus bij hem. De beslissing van RvS is in ieder geval niet te vinden op hun website, waar alle arresten gepubliceerd worden.
Oud 20 mei 2010, 20:33   #97
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Listig??? Gast serieus zulle. Wat een gedoe. Ik heb altijd duidelijk geschreven dat in het sint ziekenhuis de kruisbeelden van de kamers zijn weggehaald. Onder de neus van de oude menskes vandaan. Een revalidatieruimte is een bidplaats voor moslims geworden. Daarenboven zijn er veel hoofddoeken. Ik heb nooit over de kapel gepraat. Ik veronderstel dat uw natte droom de verwijdering van de kapel zal zijn. Daar twijfel ik niet aan.
Oud 20 mei 2010, 20:34   #98
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan u dezelfde vraag als aan filo, waar heeft Dhr.Grimbergen ooit gesproken over een kapel? De enige (eerste) die het woord kapel hier heeft neergezet, was u dat niet?

Diepe dank en mijn symapthie. Dat er nog mensen zijn die de problemen van de oude menskes begrijpen.
Oud 20 mei 2010, 20:37   #99
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Leuke poging. Grimbergen had het erover dat christelijke symbolen vervangen werden door islamitische. Tenzij je van mening bent dat een een of andere kamer een typisch christelijk symbool is heeft dat dus geen reet te maken met het vervangen van symbolen van de ene religie door symbolen van een andere. Dat het moslimpesten nu ook al wordt uitgebreid naar zieke en bejaarde moslims toont overigens zeer mooi aan uit welke hout sommigen gesneden zijn.

Een van die westerse waarden is godsdienstvrijheid. Gelijkwaardigheid van alle mensen een andere. Je weet wel, de Verlichting en zo. Waarom zou daar niet zowel een kapel als een bidhok voor moslims mogen zijn? Zie mijn eerdere opmerking over het pesten van oude of zieke moslims.
het zijn de autochtone zieke menskes die worden gepest door de moslims door de kruisbeelden uit hun kamer weg te halen. Dat laat je koud.
Godsdienstvrijheid is onbestaand in de islam. Het weghalen van christelijke symbolen is zeer ver verwijderd van enige vrijheid.
Oud 20 mei 2010, 20:38   #100
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien katholieken hun kapel hebben (wat nu wel bewezen is) , mogen moslims dan geen bidruimte hebben?
Indien katholieken hun kapel hebben en moslims een bidruimte, dan is er toch geen sprake van "verdrukking" van katholieken door moslims of van "vervanging van christelijke symbolen" ?

Zou jij willen dat er overal kruisen hangen, ook in kamers van mensen die het niet wensen?
Vergeet niet dat er maar maximum 8% practizerende katholieken zijn in dit land.
Die kruisen hangen daar sinds jaar en dag. De islam neemt ze af en vervangt ze door hoofddoeken en bidmatjes.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be