![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 25 mei 2010 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Mag ik vragen wat de bedoeling is van koeien, lelijke naakte personen en een Turk die voor het Nederlandse PvdA opkomt? Trouwens, niet van de domsten, die Turk:http://www.fikridemirtas.nl/wie_ben_ik.html
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien gaat Derk over de nostalgie van de jaren '70, toen naakte dames nog verkies-vee (ahum sorry, flauw) konden aantrekken, terwijl vandaag een lelijke Turk beter in de markt ligt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd dat u het niet doorheeft, Mevrouw Hot. Derk plaatst hier een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70. We zien vandaag inderdaad een lichte verschuiving, nauwelijks merkbaar, van de traditionele Linkse Waarden, goed weergegeven door de verkiezingsaffiches van Derk's keuze. Kortom: daar waar Links vroeger stond voor Vrijheid, Natuur, Seksuele Revolutie, Vrouwenemancipatie, staat het nu voor... (vul zelf maar in). (*) Uitstekende keuze, Derk! (*) slimme islamitische meneren die vooral een grote carrière achter de rug hebben in de islamwereld, en daarmee stemmen trekken. Dat links daarbij allerlei waarden overboord lijkt te gooien zal Derk ook niet ontgaan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor wanneer een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van extreem rechts sinds de jaren '60-'70? Ik stel voor: een foto van Hugo Schiltz plus eentje van Karel Dillen, tussendoor een poster van een wulpse Alexandra Colen, met enkele spelende leeuwenwelpen, en als bekroning een karikatuur van Filip Dewinter met Hitlersnor. Tijdens het scheppen van dit Meesterwerk gelieve je eerst zo high als een kanon te snuiven en ook de even geniale geïnteresseerden dienen in een gelijkaardige toestand te verkeren om het op zijn onschatbare waarde te kunnen inschatten. Overjaarse Hippies, pas terug uit Woodstock?
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Troost u. Wat u nu stelt, is helemaal niet grappig.
Laatst gewijzigd door system : 25 mei 2010 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn dag kan niet meer stuk!
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Traditionele waarden van links = (vrouwen)emancipatie, vrijheid, natuur, seksuele revolutie. Huidige waarden van links = islam, respect voor de islam, stemmen voor een islamiet, integratie van islam in onze samenleving, begrip voor de islamwereld, openheid naar de islamitische immigratie. Ik vind het uitstekend en realistisch uitgebeeld. En néé, dat 'naakt' is niet lelijker dan het uwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, uw "cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70" is pseudo-intellectueel gewauwel, een euvel waar juist links altijd al onder heeft geleden. Brrrr! Wat betreft de mooiheid van het naakt. 1 - U wordt persoonlijk en dat heeft niets met uw "geniale" stelling te maken. 2 - Mijn naakt is zeker mooier, enkel al omdat de naakte voorbeelden die u toont een walgelijk onverzorgd oerwoud tussen hun benen hebben, o gruwel! Over het pamperen van de Islam door links en hun vriendjespolitiek - om het verse kiesvee - met deze gevaarlijke ideologie, volledig akkoord, daar heb ik al dikwijls mijn zegje over gedaan in dit forum.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu over 'gewauwel', heeft u wel eens van 'ironie' gehoord? Ik word hier nl sinds een week overstelpt met nietszeggende posts vol van dat soort woorden dus ik wilde ook eens lachen. U werd zelf persoonlijk door die mensen meteen voor 'lelijk' uit te maken! En nee, ik vind *ander* naakt niet mooier of lelijker. Kwestie van smaak. ![]() Die vrouw ziet er prima uit! Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 25 mei 2010 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat de backup van het forum mislukt en dat deze draad nooit meer terug zal kunnen komen.
brrrrrrrrrrr |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wilde gewoon een gezellig praatje maken. En Derk: post nog méér leuke plaatjes aub! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burgemeester
|
![]() ik heb het gevonden
|
![]() |
![]() |
![]() |