Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2010, 18:38   #81
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 18:42   #82
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 25 mei 2010 om 18:43.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 18:54   #83
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Mag ik vragen wat de bedoeling is van koeien, lelijke naakte personen en een Turk die voor het Nederlandse PvdA opkomt? Trouwens, niet van de domsten, die Turk:http://www.fikridemirtas.nl/wie_ben_ik.html

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 18:59   #84
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Mag ik vragen wat de bedoeling is van koeien, lelijke naakte personen en een Turk die voor het Nederlandse PvdA opkomt? Trouwens, niet van de domsten, die Turk:http://www.fikridemirtas.nl/wie_ben_ik.html
LOL.

Misschien gaat Derk over de nostalgie van de jaren '70, toen naakte dames nog verkies-vee (ahum sorry, flauw) konden aantrekken, terwijl vandaag een lelijke Turk beter in de markt ligt?
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 19:30   #85
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:

Vreemd dat u het niet doorheeft, Mevrouw Hot.

Derk plaatst hier een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70.

We zien vandaag inderdaad een lichte verschuiving, nauwelijks merkbaar, van de traditionele Linkse Waarden, goed weergegeven door de verkiezingsaffiches van Derk's keuze.

Kortom: daar waar Links vroeger stond voor Vrijheid, Natuur, Seksuele Revolutie, Vrouwenemancipatie, staat het nu voor... (vul zelf maar in). (*)

Uitstekende keuze, Derk!

(*) slimme islamitische meneren die vooral een grote carrière achter de rug hebben in de islamwereld, en daarmee stemmen trekken. Dat links daarbij allerlei waarden overboord lijkt te gooien zal Derk ook niet ontgaan zijn.
Oud 25 mei 2010, 19:53   #86
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Vreemd dat u het niet doorheeft, Mevrouw Hot.

Derk plaatst hier een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70.

We zien vandaag inderdaad een lichte verschuiving, nauwelijks merkbaar, van de traditionele Linkse Waarden, goed weergegeven door de verkiezingsaffiches van Derk's keuze.

Kortom: daar waar Links vroeger stond voor Vrijheid, Natuur, Seksuele Revolutie, Vrouwenemancipatie, staat het nu voor... (vul zelf maar in). (*)

Uitstekende keuze, Derk!

(*) slimme islamitische meneren die vooral een grote carrière achter de rug hebben in de islamwereld, en daarmee stemmen trekken. Dat links daarbij allerlei waarden overboord lijkt te gooien zal Derk ook niet ontgaan zijn.
Mmm, een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70 = een tijdsbestek van 50 jaar, lijkt mij wel niet samen te vatten met enkele koeien, naakte lelijkaards en een slimme Turk die opkomt voor de Nederlandse PvdA. D�*t kan alleen als je zo stoned als een aap bent, hetgeen zonder twijfel het geval was met de heer Derek De Tweede die deze geweldige geschiedenis van 50 jaar links heeft samengevat en uzelf, die het direct doorhad.

Voor wanneer een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van extreem rechts sinds de jaren '60-'70? Ik stel voor: een foto van Hugo Schiltz plus eentje van Karel Dillen, tussendoor een poster van een wulpse Alexandra Colen, met enkele spelende leeuwenwelpen, en als bekroning een karikatuur van Filip Dewinter met Hitlersnor. Tijdens het scheppen van dit Meesterwerk gelieve je eerst zo high als een kanon te snuiven en ook de even geniale geïnteresseerden dienen in een gelijkaardige toestand te verkeren om het op zijn onschatbare waarde te kunnen inschatten.

Overjaarse Hippies, pas terug uit Woodstock?

Hot Marijke

Oud 25 mei 2010, 19:57   #87
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Ik haat humor, heb een afkeer tegen alles wat grappig is!
Troost u. Wat u nu stelt, is helemaal niet grappig.

Laatst gewijzigd door system : 25 mei 2010 om 19:57.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 19:58   #88
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Troost u. Wat u nu stelt, is helemaal niet grappig.
Mijn dag kan niet meer stuk!
Oud 25 mei 2010, 20:00   #89
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Mmm, een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70 = een tijdsbestek van 50 jaar, lijkt mij wel niet samen te vatten met enkele koeien, naakte lelijkaards en een slimme Turk die opkomt voor de Nederlandse PvdA. D�*t kan alleen als je zo stoned als een aap bent, hetgeen zonder twijfel het geval was met de heer Derek De Tweede die deze geweldige geschiedenis van 50 jaar links heeft samengevat en uzelf, die het direct doorhad.

Voor wanneer een cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van extreem rechts sinds de jaren '60-'70? Ik stel voor: een foto van Hugo Schiltz plus eentje van Karel Dillen, tussendoor een poster van een wulpse Alexandra Colen, met enkele spelende leeuwenwelpen, en als bekroning een karikatuur van Filip Dewinter met Hitlersnor. Tijdens het scheppen van dit Meesterwerk gelieve je eerst zo high als een kanon te snuiven en ook de even geniale geïnteresseerden dienen in een gelijkaardige toestand te verkeren om het op zijn onschatbare waarde te kunnen inschatten.

Overjaarse Hippies, pas terug uit Woodstock?
Ik geloof dat u niet begrepen heeft wat Derk waarschijnlijk wél bedoelde, Mevrouw Hot?

Traditionele waarden van links = (vrouwen)emancipatie, vrijheid, natuur, seksuele revolutie.

Huidige waarden van links = islam, respect voor de islam, stemmen voor een islamiet, integratie van islam in onze samenleving, begrip voor de islamwereld, openheid naar de islamitische immigratie.

Ik vind het uitstekend en realistisch uitgebeeld. En néé, dat 'naakt' is niet lelijker dan het uwe.
Oud 25 mei 2010, 20:38   #90
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat u niet begrepen heeft wat Derk waarschijnlijk wél bedoelde, Mevrouw Hot?

Traditionele waarden van links = (vrouwen)emancipatie, vrijheid, natuur, seksuele revolutie.

Huidige waarden van links = islam, respect voor de islam, stemmen voor een islamiet, integratie van islam in onze samenleving, begrip voor de islamwereld, openheid naar de islamitische immigratie.

Ik vind het uitstekend en realistisch uitgebeeld. En néé, dat 'naakt' is niet lelijker dan het uwe.
Ik begrijp dat helemaal en er zit een groot deel aan waarheid in, maar het is nogal simplistisch voorgesteld en niet geheel accuraat. Vergeet niet dat de socalisten tégen het vrouwenstemrecht waren, om maar 1 voorbeeld aan te halen. Bovendien is de sexuele revolutie die u bedoelt die van de hippies met hun naiëve "Make Love not War", een beweging die ten onder is gegaan aan drugs.

Trouwens, uw "cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70" is pseudo-intellectueel gewauwel, een euvel waar juist links altijd al onder heeft geleden. Brrrr!

Wat betreft de mooiheid van het naakt. 1 - U wordt persoonlijk en dat heeft niets met uw "geniale" stelling te maken. 2 - Mijn naakt is zeker mooier, enkel al omdat de naakte voorbeelden die u toont een walgelijk onverzorgd oerwoud tussen hun benen hebben, o gruwel!

Over het pamperen van de Islam door links en hun vriendjespolitiek - om het verse kiesvee - met deze gevaarlijke ideologie, volledig akkoord, daar heb ik al dikwijls mijn zegje over gedaan in dit forum.

Hot Marijke

Oud 25 mei 2010, 20:47   #91
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp dat helemaal en er zit een groot deel aan waarheid in, maar het is nogal simplistisch voorgesteld en niet geheel accuraat. Vergeet niet dat de socalisten tégen het vrouwenstemrecht waren, om maar 1 voorbeeld aan te halen. Bovendien is de sexuele revolutie die u bedoelt die van de hippies met hun naiëve "Make Love not War", een beweging die ten onder is gegaan aan drugs.

Trouwens, uw "cryptische doch accurate allegorie van de transformatie van de revolutie van links sinds de jaren '60-'70" is pseudo-intellectueel gewauwel, een euvel waar juist links altijd al onder heeft geleden. Brrrr!

Wat betreft de mooiheid van het naakt. 1 - U wordt persoonlijk en dat heeft niets met uw "geniale" stelling te maken. 2 - Mijn naakt is zeker mooier, enkel al omdat de naakte voorbeelden die u toont een walgelijk onverzorgd oerwoud tussen hun benen hebben, o gruwel!

Over het pamperen van de Islam door links en hun vriendjespolitiek - om het verse kiesvee - met deze gevaarlijke ideologie, volledig akkoord, daar heb ik al dikwijls mijn zegje over gedaan in dit forum.
Goed, prima en uitstekend onderbouwd - ahum - Miss Hot! IK echter heb niets getoond hoor, maar Derk de Tweede. En ik heb het over 'LINKS' in het algemeen. Of dat nu SP of PvdA is/zijn/waren. Het gaat in die plaatjes van Derk wel over Hollandsche partijen hé. En die zijn/waren allebei links genoemd. Vroeger en nu nog steeds, ondanks de grote omwenteling. Ik vind Derk veel humor en plastisch gevoel voor nostalgie hebben en die twee dingen uitstekend te kunnen combineren.

Nu over 'gewauwel', heeft u wel eens van 'ironie' gehoord? Ik word hier nl sinds een week overstelpt met nietszeggende posts vol van dat soort woorden dus ik wilde ook eens lachen.

U werd zelf persoonlijk door die mensen meteen voor 'lelijk' uit te maken! En nee, ik vind *ander* naakt niet mooier of lelijker. Kwestie van smaak.
Die vrouw ziet er prima uit!

Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 25 mei 2010 om 20:48.
Oud 25 mei 2010, 20:57   #92
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Goed, prima en uitstekend onderbouwd - ahum - Miss Hot! IK echter heb niets getoond hoor, maar Derk de Tweede. En ik heb het over 'LINKS' in het algemeen. Of dat nu SP of PvdA is/zijn/waren. Het gaat in die plaatjes van Derk wel over Hollandsche partijen hé. En die zijn/waren allebei links genoemd. Vroeger en nu nog steeds, ondanks de grote omwenteling. Ik vind Derk veel humor en plastisch gevoel voor nostalgie hebben en die twee dingen uitstekend te kunnen combineren.

Nu over 'gewauwel', heeft u wel eens van 'ironie' gehoord? Ik word hier nl sinds een week overstelpt met nietszeggende posts vol van dat soort woorden dus ik wilde ook eens lachen.

U werd zelf persoonlijk door die mensen meteen voor 'lelijk' uit te maken! En nee, ik vind *ander* naakt niet mooier of lelijker. Kwestie van smaak.
Die vrouw ziet er prima uit!
Ze moet dringend haar kut scheren ja! Vind jij het lekker om zo'n oerwoud te beffen, brrr, veel plezier! Maar dat kalen zal de moeite niet meer zijn vermits ze nu waarschijnlijk rond de 70 is. Tevens is er wel een groot verschil met jouw persoonlijk worden tegenover mij, en mijn persoonlijk worden tegen onbekende blootlopers op een vergeelde affiche. Maar ok, je hebt één punt, de ironie, die ik uiteraard wel doorhad. Toch is links in Nederland wel iets gecompliceerder dan dat. Dichterlijke vrijheid? Ok dan, je hebt twee punten.

Hot Marijke

Oud 25 mei 2010, 20:59   #93
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik hoop dat de backup van het forum mislukt en dat deze draad nooit meer terug zal kunnen komen.

brrrrrrrrrrr

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 21:00   #94
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze moet dringend haar kut scheren ja! Vind jij het lekker om zo'n oerwoud te beffen, brrr, veel plezier! Maar dat kalen zal de moeite niet meer zijn vermits ze nu waarschijnlijk rond de 70 is. Tevens is er wel een groot verschil met jouw persoonlijk worden tegenover mij, en mijn persoonlijk worden tegen onbekende blootlopers op een vergeelde affiche. Maar ok, je hebt één punt, de ironie, die ik uiteraard wel doorhad. Toch is links in Nederland wel iets gecompliceerder dan dat. Dichterlijke vrijheid? Ok dan, je hebt twee punten.
Ik hoef geen punten hoor, Marijke, (en ik hoef ook niet te beffen) merci !

Wilde gewoon een gezellig praatje maken.

En Derk: post nog méér leuke plaatjes aub!
Oud 25 mei 2010, 21:03   #95
grhluna
Burgemeester

Standaard ik heb het gevonden

ik heb het gevonden
grhluna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:19   #96
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Fun!
Bijgevoegde afbeelding(e)

Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:29   #97
grhluna
Burgemeester

Standaard

sorry
nice try
maar ik win duidelijk de eerste prijs met mijn affiche
grhluna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:31   #98
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grhluna Bekijk bericht
sorry
nice try
maar ik win duidelijk de eerste prijs met mijn affiche
Pakt gij zoveel prijzen ge wilt, ik amuseer er mij in ieder geval mee
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 22:41   #99
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 23:03   #100
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Haha der zitten paar goede bij. Vooral die van Henri
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be