![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder stel ik vast dat interesse is voor deze misdaad; zich beperkt tot het neerschrijven van racistische uitlatingen. De interesse beperkt zich blijkbaar tot de misdaden waarbij de daders uit één bevolkingsgroep komen; alsof er in andere bevolkingsgroepen geen verkrachters zijn. Dit staat in het oorspronkelijke artikel dat het onderwerp is van deze draad : Citaat : Risico Einde citaatVooroordelen Is het dan racisme om te zeggen dat moslimjongeren hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje zien met blonde lokken of losse kledij? Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten? Wat betreft het artikel dat de helft van de vrouwen denkt dat het slachtoffer schuld heeft, vergeet u aan te halen dat in hetzelfde artikel Elizabeth Harrison zegt dat verkrachting nooit je fout is. Heb ik nu voldoende aandacht aan uw posting geschonken of bent u weer niet tevreden. Excuseer dat ik meestal tracht beknopt te zijn.
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat jij tegen mij stelt "Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht." Terwijl ik net een post vul met een aanklacht "dat er in onze maatschappij eigenlijk niet zo zwaar getild wordt aan verkrachting." Citaat:
Dat is dan 50% van de Britse vrouwen - 1 vrouw. Erg, hé; dat zo veel vrouwen er zo over denken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan racisme om te zeggen dat moslimjongeren hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje zien met blonde lokken of losse kledij? Is het niet eerder racisme van die moslimjongeren zelf dat ze de blonde meisjes verkrachten? Of vindt u dit niet ter zake doen?
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Afleidingsmaneuvers, minimaliseren van de feiten
Het gaat om mocro's die Zweedse meisjes verkrachten, DAAR gaat het over. Niet wat Britse vrouwen denken. Feiten , geen gedachten Laatst gewijzigd door Cdude : 30 mei 2010 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden is dat de blondines vinden dat ze te veel opvallen in een aantal buurten waar mensen van Zweedse origine nog maar zo'n 20 procent van de totale bevolking uitmaken. Een 'te Scandinavisch' uiterlijk zou het risico op aanrandingen vergroten. De meisjes hopen door neutrale kledij en donkerder haar aan de aandacht van potentiële verkrachters te ontsnappen. Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien. Uit de opening van deze discussie maar voor spuit 11 op het forum hier moet je toelichten waaruit dit dan blijkt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom vraag je dit aan mij? Mocht je mijn bericht gelezen hebben; dan zou je o.a. gelezen hebben dat ik schreef. "Verder stel ik vast dat interesse voor deze misdaad; zich beperkt tot het neerschrijven van racistische uitlatingen. De interesse beperkt zich blijkbaar tot de misdaden waarbij de daders uit één bevolkingsgroep komen; alsof er in andere bevolkingsgroepen geen verkrachters zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En? Bij welke groep zou dit meer voorkomen; en waaruit zou dit blijken? Deze keer met bron en link, a.u.b.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" anderen dit toch ook wel doen" en verkrachtingen van meisjes omdat ze er Zweeds uitzien voor een bepaalde groep bovendien aandacht krijgt uit racistische overwegingen, iemand nog een dwangbuis over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Zij ( artisjok is een vrouwmens )vind dat racistisch, denken dat je gedrag iets met je cultuur te maken heeft. Nochthans cultuur = opvoeding = gedrag(sstoornissen )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik nu straf ze; terwijl amper in 13% van de verkrachters veroordeeld wordt; omdat de dader niet gevonden is of bij gebrek aan voldoende bewijsmateriaal; weet jij wel wie de daders zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() En uit welke bevolkingsgroep komen de meeste van die veroordeelde verkrachters ? Trek die ideologische pellen van je ogen, en zie de waarheid eindelijk ! Of ben je definitief stekeblind ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Dit onderzoek gaat over meisjes die hun haar kleuren uit schrik voor.." Dit gaat niet over meisjes die verkracht werden en dan hun haar kleuren. 2 Wat moet je zijn?; om verkrachtingen niet "erg" te vinden; tot de mogelijke dader tot een bepaalde bevolkingsgroep behoort en dan pas "moord en brand" te schreeuwen. (P.S. Waar is het goed voor dat je me nu weer trut noemt. Behoort dit tot jouw cultuur? Is dit het niveau dat je wenst aan te houden?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ga ik van over mijn nek, en wie het schoentje aanpast Ari trekt ze aan, ik kan enkel vaststellen dat het u als gegoten zit! Laatst gewijzigd door alice : 30 mei 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Ik? Neen!
Jij noemt mij een trut. Vind jij dat een hoog niveau hebben? Citaat:
Citaat:
En? Bij welke groep zou dit meer voorkomen; en waaruit zou dit blijken? Deze keer met bron en link, a.u.b.. |
||
![]() |
![]() |