![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Staalarbeiders houden inderdaad van een kordate chef die hun belangen vertegenwoordigt. Als één chef dat beter doet dan een manke democratie, dan heeft de staalarbeider gelijk.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier Eichmann. Ziet er heel respectabel uit.
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kordate chefs zoals Di Rupo hebben nog NOOIT in het belang van de staalarbeider gehandeld.
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind Di Rupo als premier fantastisch. Door zijn rampzalige Nederlands, zullen de Vlamingen nog meer vervreemden van het federale -Belgische- niveau.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Decker is een boelzoeker, een relnicht, een arrogante, egocentrische zak.
Zijn slogan "uw centen, daar gaat het om" was weerzinwekkend, en is terecht afgestraft door de kiezer. Het gaat de Vlaming niet om centen, maar om zijn identiteit, zijn angsten, frustraties, fierheid. Een mens leeft niet van brood alleen, maar ook van zachte lammeren!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 juni 2010 om 23:24. |
||||||
![]() |
![]() |
#87 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kijk, als je een vijver hebt met dure koi vissen en je hebt problemen met algengroei dan kun je dit ook oplossen door een 100-tal liter wc-ontstopper in je vijver te gieten maar voor de vissen zal dat geen goed idee zijn.
![]() |
#88 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken alleen maar vaststellen dat de N-va keer op keer het racisme van het vb heeft veroordeeld. Ik ken een N-va-schepen die met een Marokkaanse getrouwd heeft en zijn dochter een Arabische voornaam heeft gegeven. Dat zie ik noch Eichmann, noch Dewinter meteen doen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het gaat om je centen, de economische crisis en de staatshervorming zijn de twee grote problemen waarrond deze verkiezing draaide.
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ernstiger: hierin heb je gewoon gelijk.
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() ik weet niet over wat dat hier gaat maar het is gemakelijker dit hier op te antwoorden
fuck offffffffffffffffffffffffff |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() ikken uuuuuuuuuuuuuuuuue het beubenn
|
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() di Rupo PRemier en ikke zinen staetsscretaris
|
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() sorry k'ben het beu te lezen aktie is gelijk,aan reaktie
|
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Ondanks dat de man onvoldoende Nederlands spreekt, mag de man voor mijn part best premier worden ALS hij zijn best doet in het Nederlands. Daar moet dan wel iets tegenover staan, want de NVA heeft gewonnen en niet de SPA! Dus, liefst De Wever als premier, met Di Rupo kan ik leven.
![]() Reynders of Milquet wil ik zeker niet zien op het politieke toneel, steek ze voor mijn part in een hutteke op een eiland, als ik hunne kop maar niet moet zien. ![]() Laatst gewijzigd door AminEmerald : 14 juni 2010 om 00:12. |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() zjide gullle en stelle liiiijaaaaaaardsps veeeeeeep blablabla
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens tevreden over de verkiezingsresultaten. Het enige dat de PS echt wil is de sociale zekerheid federaal houden, maar voor de rest valt er volgens mij wel mee te praten, in het bijzonder over de splitsing van B-H-V. Ik zie de toekomst redelijk positief in en verheug me al op een Vlaanderen met meer autonomie en duidelijk afgelijnde grenzen. Maar het blijft natuurlijk afwachten; 'ons' prachtig landje slaagt er altijd weer in om aan positieve evoluties een wrange smaak te geven. |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |