![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() De afbeeldingen knop in Google nog niet ontdekt?
Citaat:
Welke "andere zaken" ? Laatst gewijzigd door Cdude : 17 juni 2010 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat spleetje blijkt soms nogal breed uit te vallen en die gaas werkt als een zonnebril Het ging hier onder meer over zijdelings zicht ed Zie nog eens naar de afbeeldingskes die ik je gaf en beschouw ook even de mogelijke problemen die je eveneens kunt hebben bij bepaalde kapsels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een belachelijke afleidingsmanoeuvres om toch maar niet hoeven toe te geven dat die verkeersveiligheid hun toch niet zó nauw aan het hart ligt en het enkel te doen is om maar wat boerka-bashing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De essentie was wel dat er naast de boerka nog wel meers te bedenken valt dat eveneens diezelfde problemen kan opleveren inzake verkeersveiligheid. Wat is nu de essentie in een juiste benaming ervoor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt ook Waaruit eens temeer blijkt dat het me niet meteen om een naam te doen was Nu zijn we al 2 bladzijden verder aan 't lullen... Wat ik nu graag van jou en vanCdude zou willen weten of het in jullie hoofdje denkbaar is dat er nog andere zaken als nen boerka ter discussie zouden moeten genomen worden betreffende die verkeersveiligheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() [quote=praha;4826297]Toegegeven...
Dat klopt ook Waaruit eens temeer blijkt dat het me niet meteen om een naam te doen was[quote]zonder het onderwerp te definieren kan je hier nog 20 pag lullen en dat mag je alleen doen ![]() Citaat:
Alles wat hinderlijk is kan beboet worden: eten, lippestift, scheren , lezen, gsm , ... WELKE ANDERE ZAKEN had ik al eens gevraagd Laatst gewijzigd door Cdude : 17 juni 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan begon je rond de pot te draaien: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 17 juni 2010 om 23:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() Ja zeg, wat een discusie is dit geworden.
Maar ik gelof dat je in post 93 een goede samenvatting maakt waarmee alles zowat gezegd is volgens mij, Cdude. Ik vind dat alles wat tot het in gevaar brengen van anderen niet mag getolereerd worden. Of het nu boerka is, integraalhelm, gsm of wat ook. Veiligheid voor alles. Dat ze boerka's dragen om een wandeling te maken kan me niets schelen, maar in bepaalde omstandigheden kan het niet. Als ik met de trein rijd mag er zelfs niet gepraat worden, behalve als het over de dienst zelf gaat, ons reglement is nog heel wat strenger dan het verkeersreglement. Mijn eerste post hier in dit topic is kort samengevat: Mensen in gevaar brengen doe je niet. Daar is toch gewoon alles mee gezegd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() boerka blablablablablablabblablablablablablabblablablabla blablabblablablablablablabblablablablablablabblabl ablablablablabblablablablablablabblablablablablabl abblablablablablablabblablablablablablabblablablab lablablabblablablablablablabblablablablablablabbla blablablablablabblablablablablablabblablablablabla blabblablablablablablabblablablablablablabblablabl ablablablabblablablablablablabblablablablablablabb lablablablablablabblablablablablablabblablablablab lablabblablablablablablabblablablablablablabblabla blablablablabblablablablablablabla
Wat is het gevaar van een boerka ? Het is vreemd dus daarom moet het verboden worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En zoals Praha terecht aanhaalt zouden sommigen hun haartooi ook beter met een bandje bijeen binden alvorens achter het stuur te kruipen ![]() Laatst gewijzigd door Mcnab : 18 juni 2010 om 04:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |