![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij ziet toch ool alles steeds zwart/wit hé 't Is niet dat ze zich net ergens willen afzetten dat ze geen gebruiken van thuis uit meer zouden meenemen of dat gewoon eisen om weer eens lakker lastig te kunnen doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij andere religieën zie ik nooit problemen op die schaal. En zeker niet met joden.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 23 juni 2010 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'overlast' ( hoe breed ook ) waar we het over hebben daar kan je toch stellig van beweren dat het een voornamelijke core-business van die jongeren is. Citaat:
Ik denk dat gij onder 'overlast' definieert alles wat storend of niet-conform gebruiken/reglementen is van de leitkultur _vanwaar uit jij de zaken beschouwt als middenin geplaatst_ van personen en dit in gradaties naargelang ze verschilen van cultuur/religie . In dat geval geval kan ik je uiteraard ( zogoed al geen ) geen voorbeelden geven van leden behorende tot andere religieën die het te bont zouden maken en de voorbeelden die ik je geef ga je natuurlijk individueel benaderen. In het andere geval zou de lijst natuurlijk zéér lang uitvallen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mensen wel aanzet tot kritiek is overlast, negatieve maatschappelijke gevolgen die de ene groep wel en de andere groep niet meebrengt, dat is een juistere weergave van de realiteit. Daarmee wil ik niet zeggen dat iedere moslim overlast en maatschappelijke problemen meebrengt, vooral Turken bijvoorbeeld doen het stukken beter dan hun Marokkaanse broeders, maar wanneer er problemen zijn is het wel steevast met moslims! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zie ik de relevantie er niet van in met betrekking tot de post waarop ge hebt gereageerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Helaas lijken de islamaanhangers hier niet in staat tot rationeel,objectief en onafhankelijk denken...
Net zoals partijslaven, fanatieke voetbalsupporterts en andere hersenloze aanhangers ontbreekt hun deze capaciteit ... Moest ik een islamgelovige zijn, ik zou stande pede afstand nemen van die kutmarrokkanen die misbruik maken van de islam en racismewetgevingen voor hun asociale doeleinden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() @Alice:
deze observatie kan ik bevestigen. Ook in Nederland is het overgrote deel van de Marokkaanse bedrijven klein en ze groeien niet uit boven het niveau van familie bedrijfje. Turken hebben er geen moeite mee om groter te worden door niet-familie-Turken erbij te betrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over moslims gaat ben jij toch de eerste die spreekt over het inherent kwade ervan ? We worden zelfs op onze wenken bediend met heel der passages uit dat vermeend haatboekje om dat aan te tonen. Dus was ik ergens verontwaardigd dat je nu redelijk gemoedelijk kon spreken over hen met betrekking tot Turken. Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2010 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat iedereen samen moet leren leven en we moeten samen werken aan een mentaliteitsverandering. De palestijns-isrealische oorlog is geen reden om zo te reageren ik vind dat niet alle joden pro oorlog zijn.
Dus dit gedrag is van mensen die weinig nadenken en gewoon van de situatie profiteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk helemaal niet te doen wat u beweert, maar voor u als gelovige zal iedere vorm van kritek moeilijk liggen nietwaar? Vermeend haatboekje? Ik heb het hier staan, je kunt lastig zeggen dat het een vreedzaam boek is. Het dan ook gebaseerd op overleveringen over wat een warlord gezegd zou hebben, in mijn ogen niet erg fraai maar de man leefde dan ook in de zevende eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik evenmin voor die van jouw dan ...
Citaat:
bij dit stukje komen zo meteen ....ik herhaal het onderaan Citaat:
waar haal je het uit dat ik een gelovige zou zijn ? Citaat:
En als het in je kraam past refereer je ook naar passages ... of niet ? ps. Ben je nu een beetje geëxciteerd omdat ik die opmerking gaf, alice ? Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2010 om 00:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoek nog eens even rustig naar een passage waarin ik de Koran een haatboekje heb genoemd...vraag gerust hulp aan andere forummers, Arti en Filosoof misschien? Waarom zou ik in vredesnaam niet mogen refereren naar passages uit een boek wat ik gelezen heb? Dat is de Koran hoor, een boek!Opgepast voor vrouwen die kunnen lezen! ![]() Uiteraard verwacht ik wel je excuses wanneer je die passages niet gevonden hebt, voor uw 'vergissing"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van andere forumgebruikers ben ik al lang gewoon; dat ze met zo'n nonsens uit de kast komen als de argumenten op zijn. Maar dat jij dit doet is nieuw. Laatst gewijzigd door artisjok : 24 juni 2010 om 05:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het ironisch dat de grootste 'anti-settlements'-aktivisten tegelijkertijd de grootste multi-culturelen zijn. Jullie vrienden forceren de joden naar Israel en bijgevolg hebben die meer plaats nodig. You can't have it both ways.
|
![]() |
![]() |