![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds had ik wel graag een antwoord op mijn vraag gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is te gemakkelijk en vergt geen denken. Ah wel, dan krijg je het terug. Dus, ga maar verder zeveren want een moord is een moord. Een moord is geen computer of drankje, maar moord. Gemakkelijk, he? Zever maar nu verder. Laatst gewijzigd door porpo : 26 juni 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu wat er al dan niet in strafwetboek zou staan, komt niet uit de lucht vallen of toevallig. Zoals ik hier al aangaf, de wet komt tot stand door maatschappelijke interventies en deze zijn niet mogelijk zonder bepaalde factoren, een van die factoren = maatschappelijke discussies. We zijn hier dus een maatschappelijke discussie aan het voeren. J Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het eigenlijk een ontzettende gemiste kans: er is zoveel op te merken over het oorspronkelijke onderzoek (of het artikeltje daarover), maar je geraakt niet verder dan het opsommen van zaken die volgens jou ook nog verboden zouden moeten worden. Denk je dat als abortus en buitenechtelijke kinderen in de wet zouden staan, het aantal Marokkanen dat in contact komt met de politie zou dalen? Ik vrees ervoor, eerlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je hier in feite probeert te doen is een discussie over het vaststellen van criminele feiten te verengen tot een discussie waar je stelt dat de wetgever ( uitvoerend orgaan ) het gewoon mis heeft met de consensus van de meerderheid en de daarop genomen beslissing tot wetswijziging klakkeloos over te nemen zonder jouw mening te bevragen. Hoe gek kan je het nog maken ? Het ruikt gewoonweg naar het installeren van een ( jouw eigenste ) theocratie Laatst gewijzigd door praha : 26 juni 2010 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
resultaat : die zaken die je vermeldt zijn niet strafbaar Als je dat anders wilt zien begin een petitie zou ik zeggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Hij kan altijd stemmen op Alexandra Colen bij de volgende verkiezingen, die deelt nogal wat van zijn standpunten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze tot niets doende off-topic discussie houdt dan bij deze ook op voor mij, porpo... kunnen we dan nu eindelijk terug naar het onderwerp ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen moord dus voor die 120 dagen. Nog een beetje de boel belazeren ook ... zo werkt dat bij gelovigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verband tussen misdaad en etnische afstamming !! Staat er iets in het strafwetboek over etnische afstamming? Nee. Wat doet etnische afstamming dan in het artikel? Het heeft te maken met misdrijven. Ah wel, het bepraten van wat al dan niet een misdrijf is, heeft ook alles te maken met misdrijven. Een factor, zoals maatschappelijke discussies tussen individuelen en groeperingen, in de maatschappelijke interventies, heeft ook heel veel van doen met wat er al dan niet in de wet staat. Ben ik daarmee off-topic bezig? Nee, denk ik. Heb jij een andere mening? Staat jou vrij om mijn verzoek selectief te behandelen. Op deze manier: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Er bestaan dan ook allerlei wetenschappelijke redenen om abortus tot een bepaald moment wel toe te laten en vanaf dat moment niet meer. Maar dat heb ik allemaal al eens in het lang en het breed uitgelegd in een draad over abortus. Om dat off-topic gespam niet verder aan te moedigen ga ik dat hier niet nog eens dunnetjes overdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is in principe altijd, in welk stadium dan ook, strikt verboden. In alle stadia is abortus "vernietigen van het nageslacht": Wanneer hij gezag heeft, gaat hij in het land rond, om er wanorde te stichten en de oogst en het nageslacht (van de mens) te vernietigen, maar Allah houdt niet van wanorde.Na 40 dagen is het moord (dat in combinatie met een traditie van de profeet (PBUH) waarin wordt verteld dat de ziel na de 40 dagen tot stand komt):Quran 2:20 Zeg: "Komt, ik zal u verkondigen, wat uw Heer heeft verboden;" n.l. dat gij iets met Hem vereenzelvigt en dat gij uw ouders niet goed behandelt en dat gij uw kinderen uit armoede doodt. - Wij zijn het, Die voor u en voor hen zorgen - en dat gij onbetamelijke daden hetzij openlijk of in het geheim begaat en dat gij een ziel ten onrechte doodt die Allah heilig heeft verklaard. Dit is, hetgeen Hij u heeft bevolen, opdat gij moogt begrijpen.Quran 6:151 Pickthall translation: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is in ieder geval altijd een moord want de koran staat boven islamitische jurisprudentie, meningen van Schriftgeleerden en dynamische evoluerende falsifieerbare gegevens. Laatst gewijzigd door porpo : 26 juni 2010 om 18:19. |
||
![]() |
![]() |