![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie krijgt klappen ? | |||
Bart krijgt klappen |
![]() ![]() ![]() |
16 | 53,33% |
Elio krijgt klappen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 46,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan niet tellen, Henri. 13 % van de belgische stemmen is een leugen, uit boosaardigheid of onkunde. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Aangezien je het zelf niet kunt zal ik je helpen.
1. Kamer, federaal. Tel de stemmen op van Vlaanderen en Wallonië. Neem dan de uitgebrachte stemmen op de N-VA. Maak dan een simpele deling, waarbij je de stemmen van de N-VA als teller gebruikt en het totaal van de stemmen als noemer. Resultaat : de N-VA heeft iets minder dan 17,50 behaald over gans België. 2. Senaat België. Hier is de toestand nog dramatischer voor de belgicisten. De N-VA gaat met ruim 19,50 van de belgische stemmen lopen. Dit is een nooit gezien resultaat voor een Vlaams-nationale partij. Ik begrijp dan ook je frustatie volkomen. Maar je mag één zaak niet vergeten : ook al lieg je nog zo snel, de waarheid achterhaalt je wel. Laatst gewijzigd door robert t : 6 juli 2010 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet het niet en Facebook is mijn ding niet. Toch bedankt en blij dat je nu terug post. Ik begrijp dat je dringender zaken om je oren hebt, maar intelligente mensen kunnen we gebruiken. Je stijl bevalt me en de paniekreactie's van de belgicisten nog meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Dat is het hem juist. Als het op niet uitdraait, kan de Waalse kiezer Elio belonen om hen niet te verraden tegen die gevaarlijke sepapalatist en de Vlaamse kiezer Bart om zich niet te laten strikken.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 6 juli 2010 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ik het heb over mijn dromen, zal ik het jou laten weten.
Ook de werkelijkheid laat ik even achterwege: mijn draad ging over jouw twee stellingen. Citaat:
Maar ongetwijfeld is wiskunde een Vlaams-nazionale uitvinding om de arme Franstaligen te treiteren.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Ik vertrek deze zondag terug naar Congo. Ik kom niet terug voor het eind van het jaar. Den Belgische politiek kan me de pot op. Ik stem ni. Nikske. Ook ni op de ambassade.
Dat ze ne keer den boel in orde brengen, want zelfs de Congolezen beginnen met ons te lachen.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Doe ze de groeten in Bondo mocht je toevallig in de buurt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
noch het Waals gewest, noch de Franse gemeenschap uit is op nieuwe belastingen. Hij voegde daar wel meteen aan toe dat de crisis een strak en sober begrotingsbeleid onvermijdelijk maakt. " bron: de Standaard. België leeft nog en de Vlamingen kunnen betalen ![]() Elio wilde nog 7 miljard extra. Onze Rudy nog een 75 miljoen. Het brengt wel 300 banen op. In tegenstelling met een berekening van de NVA ![]() En dan zijn er de nog de gewone transfers. We zijn het bijna gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Uit de talrijke comments kan ik afleiden dat anderen reeds in mijn plaats hebben geantwoord op Henri's belachelijke stellingen?
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN