![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen totaal onherkenbare individuen op straat.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() + 1 jaar gevang voor degenen die vrouwen dwingen zo uitgedost rond te lopen ! Prima...Voor één keer dat die ultra-liberale troep uitbuiters & dieven daar in Frankrijk eens iets positiefs doet, mag het ook gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het dan met carnaval? Als een moslima geen boerka mag dragen dan mag u ook niet met een masker lopen? Geen uitzonderingen, iedereen gelijk voor de wet. Dat die mannen gestraft worden daar kan ik nog inkomen maar 1 jaar cel is dat niet wat overdreven?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 14 juli 2010 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DAT zou pas integratie zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met pruik en zonnebril is iedereen onherkenbaar.Ook verbieden maar voor iedereen, of enkel voor moslims? http://www.hrw.org/en/news/2010/04/2...violate-rights © Copyright 2010, Human Rights Watch Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juli 2010 om 12:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Awel da vind ik niet kunnen. Weg met die wet!!
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar spijtig genoeg houdt dit in dat ook ik geen boerka mag dragen ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juli 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() In heel Katholieke streken zijn op Goede Vrijdag processies van boetedoenende zondaars. Die zich onherkenbaar in KKK kostuum over straat bewegen.
Dat mag. Maar je moet niet proberen om elders op een andere tijd er zo bij te lopen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
De vrouwen die een boerka dragen zijn meestal salafisten en deze vrouwen zijn meestal van de opinie dat een vrouw beter thuis blijft en alleen uit noodzaak naar buiten gaat. Dus echt last hebben van een boerkavrouw, heb je niet.. http://www.nieuwsblad.be/article/det...I_20100401_001 Pure discriminatie!
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Zo:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie sleurt er nu de kkk bij ? voor zover ik weet zijn dit soort stoeten enkel in Spanje te aanschouwen net zoals de bij ons verboden stierengevechten.. En hoeveel artikels heeft de HRW al geschreven over de salafistische schendingen van elementaire rechten ? Carnaval, de sint en de bloedprocessie zijn 'cultuurevenementen..erkend door de Unesco...boerka's ook ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 juli 2010 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Dat werkt dan ook fantastisch: in Utah is 2% van de bevolking betrokken in een polygaam huwelijk. (James Brooke. "Utah Struggles With a Revival of Polygamy." New York Times [New York, N.Y.] 23 August 1998, Late Edition (East Coast): 12. ProQuest Newsstand. ProQuest. Brigham Young University, Provo, Utah.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslima’s mogen dus een boerka dragen met carnaval en in de stoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Dat was dan ook niet mijn punt. Mijn punt was dat zo'n verbod niet automatisch werkt. En dat is net hetzelfde met dat boerkaverbod: je kan zo'n boerka inderdaad niet onder een minirok dragen, maar een man die zijn vrouw verplicht tot het dragen van een boerka (en daar hebben we het hier toch over) kan haar natuurlijk perfect verbieden nog buiten te komen. Waarmee ik niet gezegd heb ik dat ik tegen dat boerkaverbod ben, ik vraag me gewoon af hoe effectief het is als het moet dienen om vrouwen te helpen.
|
![]() |
![]() |