![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() En dan denk ik nog meer in de richting van 2000 euro dan van 3000 euro. Wat is vandaag een gemiddeld uurloon? 15 euro bruto? En een maand is ik dacht 160 werkuren? Dan kom je op 2400 euro bruto als maandloon. Als ik dan het voorbeeld van 4700 euro bruto neem dan zou dit bijna 30 euro bruto/uur zijn. Wat moet die als werknemer dan voor het bedrijf opbrengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dit forum is dan ook niet echt representatief voor de Belgische bevolking (gelukkig).
Laatst gewijzigd door lombas : 6 maart 2015 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() hmmm.. daar heb ik toch soms sterk mijn twijfels over; er zijn te vaak, te veel parallellen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt dat het wel representatief is? Of begrijp ik u verkeerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En de onzin of enggeestige meningen die hier vaak uitgekraamd wordt die hoor ik vaak terug op cafe of op andere sociale plaatsen (zwembad, theater, stand-up comedy shows,...).
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuja, onzin en enggeestig, als je tegen een gelovige zegt dat god niet bestaat, dan kan die dat gerust inschatten als een enggeestige mening, dus ook dat is relatief. Enggeestig betekent niet noodzakelijk dat het de waarheid niet is.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() ik ben gelukkig en ik doe mijn job graag
ze is uitdagend, veeleisend en geeft me veel verantwoordelijkheid grotendeels dezelfde mening toegedaan over mijn echtgenote. zonder heel melig te willen doen ... ik ben best gelukkig. o, en on topic, ik spaar 1000€ per maand. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 maart 2015 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan ik krijg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je het antwoord op een anders geformuleerde vraag geeft.
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier zijn we daar binnen de vriendenkring ook heel open over. Beetje stom om dat in de hele taboesfeer te laten zitten. Dat gezegd zijnde, het type reactie dat je hier ook per direct krijgt ("het zal wel gelogen zijn", "het is gestoef", "het is testosteron-gedrag om elkaar de loef af te steken"), is per direct typerend voor dat taboesfeertje. Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 9 maart 2015 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus ja enggeestigheid is niet synoniem voor waarheid maar dus wel beperkend in de zoektocht naar di of de waarheid. Relatief is dus hier ook weer relatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy. Waarom gebruik je geen juiste leestekens. Zeg het me Rudy. Waarom.
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar net zozeer is het vaak zo dat de reactie "'t zal wel overdreven zijn" ingegeven wordt door afgunst en jaloezie. Genre "als ik dat niet heb, dan zal een ander dat zeker niet krijgen dus het moet wel gelogen zijn". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het kort te maken. Ge moet al iemand zijne belastingbrief zien, wilt ge het werkelijk weten. En dan nog. Maar uiteindelijk. Wat heeft iemand er op een forum als dit, belang bij om de waarheid geweld aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals op alle andere sociale media, om de ander de ogen uit te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |