![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen met meningen zoals Sus en liberalist zijn gelukkig nog altijd in de minderheid.
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 juli 2010 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel heel erg gemakkelijk om dat soort zaken ''onze verantwoordelijkheid'' te bestempelen. Natuurlijk is het onze verantwoordelijkheid om klimaatvluchtelingen te helpen, maar dat hoeft niet ten koste te gaan van onze eigen samenleving! Onthoud: There's always another option.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wapens opnemen om onlusten en dood te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het ooit tot een burgeroorlog/ guerilla komt zal niemand de keus hebben dan zich gewapenderhand te verdedigen. Maar ik denk dat de regeringen in de westerse landen wel eerder maatregelen gaan treffen. Als we nu een atoombom op onze kop krijgen is het te laat natuurlijk. Voor iedereen dan, dan is het getroffen gebied gewoon onbewoonbaar voor X-jaren, én ontvolkt. Dat is dan weer goed voor de planeet, kan die even uitblazen voor er opnieuw " intelligente " wezens de aardkorst onveilig maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof wel in de opwarming van de aarde door menselijke factoren, maar in welke mate weet ik ook niet! Natuurlijk zijn ze dit item aan het misbruiken om de mensen geld uit hun zakken te kloppen, dat weet ik ook wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Tja, de door jou voorgestelde genocide van de vluchtelingen.
![]() De enige valabele optie bij klimaatrampen is een gelijkmatige verdeling van de vluchtelingen over het resterend vastgoed. Het alternatief is een nieuwe, nooit geziene wereldoorlog.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
We zijn perfect in staat een deel van de vluchtelingen aan boord te nemen. Indien dit georganiseerd gebeurd zullen de gezinnen geplaatst worden waar ze het best kunnen functioneren. Landbouwers zullen dan bv naar Italië en Spanje gaan, Wijnboeren naar Frankrijk, technisch geschoolde personen in B, NL, D, ... Indien het ongeorganiseerd gebeurd, dan zullen het militairen zijn. De keuze is aan ons.
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.fr/images?hl=fr&so...=&oq=&gs_rfai= En dit is nog maar een begin...Niet dat ik het zo leuk vind, het IS gewoon zo, en zal enkel erger worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat moeten x miljoen mensen doen in een onbewoonde streek? Die streek is onbewoond met reden. Mocht het interessant zijn er te wonen, het was niet onbewoond. Je wilt net dezelfde fout maken als de Amerikanen met de Indianen. Sluit ze op in reservaten waar ze verhongeren en wees dan verbaasd dat ze gewapend proberen te ontsnappen.
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dank trouwens voor uw argument om in het hier en nu die potentiële vijfde colonne eens goed in de gaten te gaan houden. Op mijn beurt choqueert het mij dat bepaalde mensen zo wereldvreemd en naïef kunnen zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer we niet weten wat de gevolgen zijn voor ons klimaat; van wat we doen; is het sowieso aangeraden om wat voorzichtigheid aan boord te leggen. De geïndustrialiseerde landen hebben wel degelijk al de meeste schade veroorzaakt. Om terug te keren naar de discussie. Ik vind dat we de morele plicht hebben om andere mensen te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Die gebieden zullen pas interessant worden nadat het ijs er is verdwenen. De vluchtelingen zullen daarvoor al plaats nodig hebben. En opnieuw: Die gebieden zijn op zijn best een tiende als dat gij het voorstelt. En opnieuw: Ge gaat alle problemen op de schouders van 1 land leggen. Denkt ge werkelijk dat de internationale gemeenschap dat gaat goedkeuren?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 juli 2010 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij met zo'n 'zwart hart' kan leven.... mij goed hoor! Daar zijn rellende 'jongeren' waar U zo tegen afgeeft nog koorknaapjes tegen hoor! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 18 juli 2010 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |