![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mochten de prijzen hoog zijn wegens penurie, dan zou men moeite hebben om een bouwvakker te vinden want die waren allemaal volgeboekt. De huizenprijzen zijn gewoon te hoog, wegens speculatieve bel, en daar stopt het. Ooit komt de correctie. Ik had ook gedacht dat ze er al gekomen zou zijn, ze is hardnekkiger dan ik dacht, maar ooit komt ze.
|
|
|
|
#82 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 13 augustus 2010 om 12:05. |
|||
|
|
|
|
|
#83 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik heb het altijd eigenaardig gevonden dat een woning in waarde stijgt nadat ze in gebruik genomen is. Dat lijkt mij geen "normale" evolutie die toch gebruiksslijtage mag veronderstellen tot de woning nog voor afbraak geschikt is. Nog een "immigratie" en "bevolkingsgroei" argument van onze politici. Eigenlijk is het eenvoudig als ge u de vraag stelt " waar zit het financieel belang?" dan komt ge gewoonlijk zeer dicht bij de waarheid. http://www.debtdeflation.com/blogs/2...for-the-manna/ Citaat:
Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 13 augustus 2010 om 13:22. |
||
|
|
|