![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus eerst het volledige verhaal en dan pas conclusies. Ik ben trots op mijn vader met wie ik buiten de looks vooral het brein en de ratio deel, maar als hij me ooit op geschikte leeftijd had verteld dat ik niet zijn eigen kind was, dan zou ik het daar moeilijk maar ook niet te lang moeilijk mee hebben. Hij was degene die met me praatte, hij bracht me een klein cadeautje mee als hij terugkwam van business trip en hij was gewoon een vader voor me. En met uw goedkeuring... dan zou het me eigenlijk nog weinig schelen wie mijn biologische vader is. Het is de vader die me goed heeft opgevoed en steeds goed behandeld die voor mij mijn vader zou zijn. Maar ga gerust naar een rechtbank en eis veel geld. Zo ben je een betere ouder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij begint met de kinderen te straffen, tenslotte zijn zij de oorzaak van alle kwaad. Die kunnen al direkt naar pensionaat "vrij en vrolijk".
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen genen zijn natuurlijk altijd beter, in mijn geval dan toch. Ge moet er echter mee voort hé.
Het is echter zoals ze zeggen, ge weet wat ge erin steekt, maar ge weet niet wat eruit komt.
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het verhaal is volledig waar hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Het gaat hier dus niet om adoptie of pleegouderschap of iets in die aard. Jij verwacht van die man dat hij de kinderen die hij jarenlang heeft opgevoed, DENKENDE dat het zijn echte eigen kinderen waren, nu nog met dezelfde ogen bekijkt, NADAT hem wordt duidelijk gemaakt dat hij in werkelijkheid jarenlang andersmans kinderen heeft opgevoed. Volgens mij begrijp je de menselijke psychologie niet goed. De man heeft niet BEWUST kinderen die niet van hem waren opgevoed. Da's toch een heel groot verschil met wat jij aanvoert. Mocht hij van bij het begin geweten hebben dat het niet zijn kinderen waren, en er bewust voor koos om die 10 jaar lang toch op te voeden, dan is er niks aan de hand. Maar dat is hier dus helemaal niet het geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Nee, de kinderen zijn niet de oorzaak van alle kwaad. Maar je kan niet verwachten van die man dat hij die kinderen nog altijd even graag ziet. Die kinderen zijn het ultieme symbool van het onrecht dat hem is aangedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je als mens(die vrouw dan) 10 jaar leven in een leugen ...
Daar moet je echt zwaar gestoord voor zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou echt niet de mensen , enkel in mijn gemeente al, niet te eten willen geven die, bewust, heel hun leven een dergelijke leugen volhouden.
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |