Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2010, 19:54   #81
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Misschien is het beter voor die kinderen dat hun bedrogen vader hen diep en oprecht haat. Dan weten die kinderen tenminste waar ze aan toe zijn. Want als nu ook die man al moet gaan "faken", dan zit iedereen rond die kinderen vals te spelen. Dat is niet in het belang van die kinderen.
Als het verhaal waar is. Waarom zou hij ze niet liefhebben en beschouwen als zijn kinderen? Als hij dat tien jaar heeft gedaan (heeft hij dat?) dan zie ik niet in waarom hij hen ooit zal kunnen vertellen dat hij eerder een adoptievader dan biologische vader is. Als die kinderen (en ook dat ontbreekt in je verhaal) hun "onechte" vader graag zien, dan denk ik wel dat ze ooit de leeftijd hebben om hen te vertellen wat er is gebeurt. En wat je met die moeder doet... tja... misschien moet je ook weer met je kinderen praten om hen te vragen of ze hun moeder graag zien. Wie weet wat voor personen die twee mensen zijn.

Dus eerst het volledige verhaal en dan pas conclusies. Ik ben trots op mijn vader met wie ik buiten de looks vooral het brein en de ratio deel, maar als hij me ooit op geschikte leeftijd had verteld dat ik niet zijn eigen kind was, dan zou ik het daar moeilijk maar ook niet te lang moeilijk mee hebben. Hij was degene die met me praatte, hij bracht me een klein cadeautje mee als hij terugkwam van business trip en hij was gewoon een vader voor me. En met uw goedkeuring... dan zou het me eigenlijk nog weinig schelen wie mijn biologische vader is. Het is de vader die me goed heeft opgevoed en steeds goed behandeld die voor mij mijn vader zou zijn.

Maar ga gerust naar een rechtbank en eis veel geld. Zo ben je een betere ouder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 21:44   #82
yassine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als het verhaal waar is. Waarom zou hij ze niet liefhebben en beschouwen als zijn kinderen? Als hij dat tien jaar heeft gedaan (heeft hij dat?) dan zie ik niet in waarom hij hen ooit zal kunnen vertellen dat hij eerder een adoptievader dan biologische vader is. Als die kinderen (en ook dat ontbreekt in je verhaal) hun "onechte" vader graag zien, dan denk ik wel dat ze ooit de leeftijd hebben om hen te vertellen wat er is gebeurt. En wat je met die moeder doet... tja... misschien moet je ook weer met je kinderen praten om hen te vragen of ze hun moeder graag zien. Wie weet wat voor personen die twee mensen zijn.

Dus eerst het volledige verhaal en dan pas conclusies. Ik ben trots op mijn vader met wie ik buiten de looks vooral het brein en de ratio deel, maar als hij me ooit op geschikte leeftijd had verteld dat ik niet zijn eigen kind was, dan zou ik het daar moeilijk maar ook niet te lang moeilijk mee hebben. Hij was degene die met me praatte, hij bracht me een klein cadeautje mee als hij terugkwam van business trip en hij was gewoon een vader voor me. En met uw goedkeuring... dan zou het me eigenlijk nog weinig schelen wie mijn biologische vader is. Het is de vader die me goed heeft opgevoed en steeds goed behandeld die voor mij mijn vader zou zijn.

Zozo Jaz, wanneer ging jij ook alweer kinderen maken of trouwen?
yassine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 22:58   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Dat hij begint met de kinderen te straffen, tenslotte zijn zij de oorzaak van alle kwaad. Die kunnen al direkt naar pensionaat "vrij en vrolijk".
Oud 23 juli 2010, 23:13   #84
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Eigen genen zijn natuurlijk altijd beter, in mijn geval dan toch. Ge moet er echter mee voort hé.

Het is echter zoals ze zeggen, ge weet wat ge erin steekt, maar ge weet niet wat eruit komt.
Oud 24 juli 2010, 06:59   #85
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En vooral... wat is er waar aan het verhaal (al kan het kloppen natuurlijk).
Het verhaal is volledig waar hoor.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 07:03   #86
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jazeker, de vrouw is inmiddels weg van de man die haar kinderen heeft opgevoed, en woont nu in bij de biologische vader. (Zie hogere posts).

Het gaat hier dus niet om adoptie of pleegouderschap of iets in die aard.

Jij verwacht van die man dat hij de kinderen die hij jarenlang heeft opgevoed, DENKENDE dat het zijn echte eigen kinderen waren, nu nog met dezelfde ogen bekijkt, NADAT hem wordt duidelijk gemaakt dat hij in werkelijkheid jarenlang andersmans kinderen heeft opgevoed.

Volgens mij begrijp je de menselijke psychologie niet goed.

De man heeft niet BEWUST kinderen die niet van hem waren opgevoed. Da's toch een heel groot verschil met wat jij aanvoert. Mocht hij van bij het begin geweten hebben dat het niet zijn kinderen waren, en er bewust voor koos om die 10 jaar lang toch op te voeden, dan is er niks aan de hand. Maar dat is hier dus helemaal niet het geval.
Oud 24 juli 2010, 07:05   #87
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat hij begint met de kinderen te straffen, tenslotte zijn zij de oorzaak van alle kwaad.
Nee, de kinderen zijn niet de oorzaak van alle kwaad. Maar je kan niet verwachten van die man dat hij die kinderen nog altijd even graag ziet. Die kinderen zijn het ultieme symbool van het onrecht dat hem is aangedaan.
Oud 24 juli 2010, 07:51   #88
Cdude
Banneling

Standaard

Hoe kan je als mens(die vrouw dan) 10 jaar leven in een leugen ...
Daar moet je echt zwaar gestoord voor zijn.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 08:04   #89
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Hoe kan je als mens(die vrouw dan) 10 jaar leven in een leugen ...
Daar moet je echt zwaar gestoord voor zijn.
Ik zou echt niet de mensen , enkel in mijn gemeente al, niet te eten willen geven die, bewust, heel hun leven een dergelijke leugen volhouden.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 08:46   #90
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Ik zou echt niet de mensen , enkel in mijn gemeente al, niet te eten willen geven die, bewust, heel hun leven een dergelijke leugen volhouden.
I know what u mean.
Ik steek heel wat uit maar nooit achter de rug van partner(s).
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be