![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Porpo maakt uw "reclame" niet beter hoor, integendeel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bestaan er dan moslims die wel goede reclame maken voor de islam? Op dit forum alleszins niet als we jou serieus zouden nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik wil uw mening weten omdat ik zo kan aantonen dat u niet consistent bent en dus ongelijk hebt, dat is een normale discussie. Laatst gewijzigd door Moslim! : 24 juli 2010 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat wilt u helemaal niet..wat u wilt is uw gelijk halen, hoe dan ook en op eender welke manier, niet door mijn redenering te weerleggen maar door er allerlei organisaties bij te slepen die zouden moeten aantonen dat ik ongelijk heb, blijkbaar kunt u dat niet zelf! Daarom opent u een discussie "alice in Wonderland" en blijft u stalken met zogenaamde vragen waarop u al antwoord kreeg van Sus waarbij ik me aansloot. Daarmee kunt of wilt u niet leven omdat u als een pittbull denkt u gelijk te kunnen bewezen met de opinie van organisaties die uw gelijk moeten aantonen omdat u zelf geen argumenten hebt, organisaties die niet neutraal zijn en politiek gekleurd van opvattingen, waar dus Sus u al op wees...wat zegt dit over u? Mij voldoende om uw gedram te negeren, ookal opent u nog zoveel discussies en blijft u stalken! ![]() Ik neem aan dat dit model staat voor uw "discussietechnieken" wanneer je je gelijk niet kunt halen beledig je personen( Alice in Wonderland!) en verplaats je de focus, ( ik moet het beleid van organisaties gaan toelichten!) maar de kern van de zaak, dat u niet kunt uitleggen waarom steeds uw religie mensenrechten schendt blijft ondergesneeuwd,uw intellectuele onmacht, niet de mijne! ![]() U houdt u beter aan "geloven" daar is geen intellectuele inspanning voor nodig! Mogelijk bent u daarom ook "bekeerd"...en ik niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Verder is het is niet omdat u x keer ’zegt’ dat ik geen argumenten geef en 'zegt' dat u op mijn vragen geantwoord hebt dat dit daadwerkelijk ook zo is.. vandaar 'wonderland' snapie. Wat beledigen –als gevolg van het gelijk niet kunnen halen- betreft; dat vind ik een rare gedachte van u … Maar inderdaad.. U vergelijkt me met een pitbull, U beslist in mijn plaats wat mijn intenties zijn, U zegt me te negeren omdat ik aandring op een antwoord van een constructieve vraag. U verdraait deze vraag (ik vraag u helemaal niet om het beleid van AI toe te lichten mijn vraag gaat niet eens over AI). U zegt ongenuanceerd en zonder bewijs dat AI , Human Rights Watch en de Raad van de Europa niet neutraal zijn en politiek gekleurd van opvattingen. Dat is allemaal vrij kort door de bocht/onbeleefd/beledigend en zo voer je natuurlijk geen volwassen discussie. U beledigt ook letterlijk mijn intelligentie en beschuldigt mij ervan u dat ik u stalk. (stalking: het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen). Een zware beschuldiging die op z’n minst beledigend te noemen is. En dat alles in een enkel bericht. De islam schendt de mensenrechten niet, sommige moslims wel. U en niet ik bent weggelopen van de discussie over de boerka en het verbod hierop in relatie tot de mensenrechten. Zo kan het natuurlijk ook maar eerlijk is dat niet. Plots zijn de genoemde mensenrechtenorganisaties niet betrouwbaar en geen referentie meer, 'Sus' daarentegen weet het beter, want Sus is neutraal en niet politiek gekleurd. ![]() Bovendien maakt u er een persoonlijk gekibbel van ipv eenvoudigweg op mijn vragen te antwoorden. Ps: Het woord stalking komt van het Engelse woord to stalk, wat besluipen (meestal van wild) betekent. ![]() Laatst gewijzigd door Moslim! : 24 juli 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beledig uw intelligentie niet maar wel wat u daarmee doet! Nee, ik beantwoordt u vraag niet nogmaals en evenmin laat ik mezelf hiertoe door u onder druk zetten, wanneer u bijzondere belangstelling hebt voor de relatie tussen A.I en mensenrechten moet u daar een discussie over openen met een titel die de inhoud weergeeft inplaats van persoonlijk te worden, daarop werd uw eerdere discussie ook verwijderd en tot daar uw "eerlijkheid"!! Maar laten we het even houden bij het onderwerp hier, voelt u iets voor één moskee per stad, die integraal deel uitmaakt van omringende architectuur, met één imam voor alle gelovigen ongeacht origine en enkel Nederlands als gebruikte taal? Dat gebeurt al in de Nederlandse Bijlmermeer en mannen en vrouwen bidden in dezelfde ruimte, het kan dus wel! Benieuwd van u hiervan vindt. Laatst gewijzigd door alice : 24 juli 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet wat er onrespectvol zou zijn, aan het aanpassen van kerken en synagogen voor meerdere godsdiensten. Ik vind het alvast onrespectvoller om een kerk leeg te laten staan, dan om ze open te stellen voor andere mensen die op een andere manier bidden voor eigenlijk dezelfde god.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt moslims evengoed de mogelijkheid bieden een eigen moskee te bouwen, die voldoet aan hun verwachtingen en deze van de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wijk waarin ik ben opgegroeid noemt men nu "Istamboel" dat zegt al veel over hoe de evolutie daar heeft plaatsgevonden, zeker als je weet dat de oorspronkelijke naam "de varkensmarkt" was. Meer nog, als ik bij mijn ma de voordeur opentrek lachen die twee scudraketten me in het gezicht uit, en weet je, dat irriteert me MATELOOS.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 24 juli 2010 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 24 juli 2010 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Ik zou liefst een volledige moslim-immigratiestop zien zodat de moslimpopulatie bijna niet meer groeit en er bijgevolg praktisch geen nieuwe moskees zullen nodig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ineens de aanwezige moslimfamilies meteen verbieden nog kinderen op de wereld te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Neen, maar begin wel met een verbod op gezinshereniging, strenge controle op importbruiden en het kindergeld beperken voor alle inwoners van Belgie tot 2 kinderen en geen uitkeringen voor niet-Belgen.
|
![]() |
![]() |