![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stampede#Human_stampedes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...11785/1.835203
Unieke beelden van een Duitse cameraploeg die toevallig een achtergrondreportage over de Love Parade aan het maken was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral de reactie van die ene kerel die er zich over bekloeg dat het evenement werd stopgezet en hij niet meer verder kon feesten ('het is ons probleem niet') tart werkelijk alle verbeelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Het was die kerel waaraan ik in de eerste plaats dacht toen ik mijn reactie schreef. Als dat mijn zoon was, hij kreeg het pak slaag van zijn leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eens benieuwd welke stad zich volgend jaar nog gaat laten verleiden om zo'n evenement toe te laten.
Grote verliezers ? De feestvierders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Ik denk dat die kerel serieus stoned was en dat hij het de dag erna wel zal beklagen... Welja dat hoop ik toch voor hem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Dan nog. Dat heeft ook met karakter te maken. Ik herinner me een feestje waar mij vrienden en ikzelf allemaal zo weg als een huis waren. Maar toen er tegen een uur of zes iemand van het dak dook (die dacht in het water te duiken, maar smakte gewoon tegen de grond), was het feestje toch wel gedaan, hoor. Als er doden of gewonden vallen, is het feest voorbij. Op sommige videobeelden zie je trouwens ook dat, nog voor de paniek, sommigen over de hoofden van de massa probeerden te kruipen, gewoon om sneller op het festivalterrein te geraken. Opnieuw: menselijk afval. Ik hoop dat ze die lui opsporen en berechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de verklaringen van de 'verantwoordelijken' zijn toch echt wel hallucinant.
Precies of het is een misdrijf om uit een menigte te proberen geraken als je geen adem meer krijgt.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar goed, ergens heeft die klojo een punt. ik heb dit weekend ook gezellig pintjes staan drinken terwijl elders mensen aan het verhongeren zijn, verkracht worden, sterven,... ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Voor sensatiezoekers of mensen die eens willen zien en horen hoe het er precies aan toe ging tijdens de massapaniek: http://forum.fok.nl/topic/1503370/1/50 Waarschuwing: schokkende beelden, gefilmd door iemand die er midden in stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(één van die filmkes daar) Ik denk nu niet dat al die mensen die de trap en de container gebruikten dat deden gewoon om sneller op het festival te zijn. Overigens is dit typisch. Je zit daar met twee brede tunnels, die net op die plaatst samenkomen en een bocht maken, waardoor de ruimte per tunnel ongeveer gehalveerd wordt. Daar zit je dus met een opstopping. Een beetje verder is er nog massa plaats, maar de mensen daar staan gewoon te babbelen en hebben niet door wat er zich achter hen afspeelt. Daar staan trouwens ook mensen die het terrein terug wilden verlaten, maar natuurlijk niet konden. De opgestopte mensen denken dat ze niet verder kunnen, 1 iemand begint met die trap en container te gebruiken, en d�*n ontstaat de paniek. Mijn vraag: WAAR zijn de veiligheidsmensen die de mensen in / vlak na die dubbele bottleneck aanmanen om DOOR te stappen. Haal die stilstaande / wandelende / babbelende groep mensen daar weg, en er is ruimte meer om de rest te evacueren. Dan mag je nog idioten hebben die denken dat ze rapper zijn via de trap / container, mensen gaan dan tenminste niet denken dat d�*t de uitgang is die ze moeten gebruiken om er levend uit te raken...
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 30 juli 2010 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |