![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Iran zal door deze maatregel verder radicaliseren... | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 40,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke internationale regels overtreedt Iran dan juist? En waarom mogen Europa, de VS en Israël regels overtreden en Iran niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iran "moet" europa en de VS niet volgen van mij, ze mogen rustig hun eigen gang gaan. Maar ze moeten niet zitten klagen dat andere landen andere regels volgen. Willen ze meespelen met europa en vs, volg de regels van Europa en VS. Wil Iran dat niet doen, dan niet komen klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China drukte vandaag zijn "niet akkoord" uit over de "unilaterale" EU sancties tegen Iran.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juli 2010 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wil Iran niet zien met kernwapens in hun arsenaal. Ik begrijp de reacties van de landen dewelke dit ook niet willen. Anderen vinden het best ok, ik kan ook begrijpen dat Iran een wereldmacht wil worden. Europe en VS leggen regels op, regels dewelke je moet volgen als je met europa of vs will meespelen. Indien Iran deze regels niet wil volgen, is het begrijpbaar dat Europe en VS zeggen, nu mag jij niet meedoen. Mag Iran dan andere wegen, andere partners zoeken? Tuurlijk. Maar ze moeten niet komen klagen dat europa en VS regels hebben. En dat is wat geregeld gebeurd, callimero effect van Iran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als China, Rusland, Brazilië enz regels beginnen opleggen? Willen we een echt internationale orde of willen we een systeem waar het recht van de sterkste geldt dat is de vraag ten gronde. Geldt de wet voor iedereen of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geef een groot feest, vele vrienden van mij komen. Onder deze vrienden zijn er vele joden. Een andere vriend van mij, is palestijn, dweept met hamas, draagt geregeld een t-shirt met "hamas hamas, alle joden aan het gas". Ik nodig hem uit, op "mijn" feest, maar vraag hem om dat T-shirt dan niet aan te doen. Hij is vriend van mij, maar ik wil niet dat er conflicten komen door hem. Hij weigert, hij zegt, omdat er joden komen, zal ik het juist aandoen. Resultaat, ik vertel hem vriendelijk, dan ben je niet welkom. Hij boos, vrijheid van meningsuiting en zo verder. Maar toch, het is mijn feest, hij komt er niet in met dat shirt. Andere vrienden van hem, zeggen ook, hij, je moet hem toelaten, ik heb het recht niet. Kan zijn, mijn feest, mijn regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probeer maar eens zaken te doen met china, je hebt hun regels te volgen. Zijn zelfs speciale cursussen over "omgaan met chinezen". Rusland, legt ook zijn regels op. Kijk maar naar Georgia, Kazachstan en andere ex CCCP landen. Het midden oosten probeert ook een unie te creeën met eigen munt. Je hebt de afrikaanse unie, dewelke zelf het internationale gerechtshof in den haag niet volgen, ze zelfs openlijk beschuldigen van racisme. Zuid amerika, verschillende landen proberen ook een unie te creeëren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Op "acht", belgacom tv
of http://www.javafilms.fr/spip.php?article297 titel is "the race for uranium" Ik denk dat een link naar een torrent wel geschrapt zal worden door de moderators ![]() maar www.piratebay.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Naar mijn mening wordt Iran gediaboliseerd, enkel en alleen omdat ze niet willen meespelen met het NWO spelletje. Hier een voorbeeldje. Ahmadinejad tijdens de 14de G15 op 24/05/2010:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 juli 2010 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de verkozenen schrijven de wetten. Dus de sterkste en rechtsorde zal meestal dezelfde zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als ze het niet volgen, moeten ze ook begrijpen dat er reacties komen van europa en de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Europa en de VS moeten ook beseffen dat dit bankiersspelletje hun zuur gaat opbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als Iran uittreed uit het IAEA is heeft het net als Israël recht op kernwapens? Indië en Pakistan tekenden ook niet. De VS steunt het kernwapenprogramma van die landen (en ook dat van Israël). De hele situatie is zo onlogisch dat de enigste conclusie kan zijn dat het conflict van Iran niet om kernwapens draait. Het is gewoon moeilijker om steun te krijgen als je openlijk toegeeft dat je uit bent op controle van het midden oosten en Centraal Azië (lees Brezinsky). Ordinaire machtsspelletjes verpakt als een bezorgdheid om vrede. Maar ondertussen wel bomaanslagen helpen organizeren in Iran...Dát mag. Het zou bijna grappig zijn moest het niet zo tragisch zijn, en moesten er niet zoveel mensen de mediaversie als waarheid aanzien. Er zijn er nog velen die denken dat 'het nieuws' in de eerste plaat dient ter informatie van de bevolking. Die 'subjectiviteit' (om het nog mooi te zeggen) van de media zou nog niet zo erg zijn moesten we ook de andere kant kunnen horen. Dat journalistieke principe wordt hoe langer hoe minder gerespecteerd helaas. blijkbaar heeft het westen liever een domme gehoorzame bevolking dan een geïnformeerde kritische bevolking. Op den lange duur echter leidt deze handelswijze tot de creatie van een toren van babel, en verhoogt deze handelswijze de risicos op oorlog. De misvomde visie op de realiteit van de bevolking zal doorsijpelen naar het politieke niveau. Beslissingen zullen genomen worden die in eigen vlees zullen snijden. Arm Europa, steeds meer geïsoleerd en tegelijk zich het centrum van de wereld wanen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juli 2010 om 19:52. |
![]() |
![]() |