![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ge neemt sommige mensen hier op het forum voor "domme mensen". Uw goed recht, maar er moet mij toch iets van het hart. Als gij allochtoon zijt, waarom zijt ge dan zo voor het vlaams blok? En "tegen" de allochtonen? Ik weet niet of ge het goed en wel beseft, maar het vlaams blok wilt u hier buiten e. Ze zijn aangeklaagd voor racisme. Mensen van het andere ras, waaronder u zelve. Nu, ik kan hier dom zijn, maar uw eigen proberen weg te krijgen uit een land. Is dat nu niet dom? Het zou hetzelfde principe zijn als wanneer een voetballer zegt dat ze de voetbal moeten afschaffen.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En die veroordeling is puur een politiek maneuver. |
||
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hallo, rafke en illwilleke, als jullie verliefd op mekaar zijn, gelieve dit dan 'in private' verder te zetten. Dit forum heeft geen belang bij 'tegendraadse liefdesbetuigingen'! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede, indien ik op het Vlaam blok zou stemmen dan ben ik er wel heel zeker van dat ik niets te vrezen heb om het land uitgezet te worden. Vb wil helemaal niet ALLE allochtonen weg, dat is gewoon onzin. Ook ben ik geen crimineel, dus om die reden te moeten vertrekken, daar heb ik ook geen schrik voor. Ik vind niet als je zegt alle criminele vreemdelingen buiten dat dat een rascistische uitspraak is. Dus ik probeer helemaal mezelf niet weg te werken hier, daar hoef ik helemaal geen schrik voor te hebben, ik ben geen VB'er, het VB wil mij helemaal niet buiten, jou voetbalstukje...tja wat dat ermee te maken heeft snap ik niet echt. |
||
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry Raf, ik heb een vriendin, now shutup! Dumnass forrener. (70's show) |
||
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#88 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() En dan komen bleiten dat er met de homo's gelachen wordt... |
|||
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
die vond ik nog de beste uit heel de topic. Zou da manneke op zen tenen getrapt zijn door het vlaams blok? ![]() ![]() Achter al de posts die ik nu al van u gelezen heb, geef ik hen toch geen ongelijk 8) |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#91 | ||