Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 mei 2004, 18:39   #81
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Rustig, schat, rustig! Al die drank en dan nu al die opwinding... Seffens begin je ook al schietend en moordend door de straten te trekken... Dat wil ik niet op mijn geweten hoor
Ik zou niet durven raf, ik ben nm geen autochtoon é dus men zou men waarschijnlijk WEL oppakken en in de cel stoppen.
@Illwill, ik heb nu toch eens een vraag voor u.
Ge neemt sommige mensen hier op het forum voor "domme mensen". Uw goed recht, maar er moet mij toch iets van het hart. Als gij allochtoon zijt, waarom zijt ge dan zo voor het vlaams blok? En "tegen" de allochtonen?
Ik weet niet of ge het goed en wel beseft, maar het vlaams blok wilt u hier buiten e. Ze zijn aangeklaagd voor racisme. Mensen van het andere ras, waaronder u zelve.
Nu, ik kan hier dom zijn, maar uw eigen proberen weg te krijgen uit een land. Is dat nu niet dom?
Het zou hetzelfde principe zijn als wanneer een voetballer zegt dat ze de voetbal moeten afschaffen.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline  
Oud 21 mei 2004, 21:19   #82
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Met zo'n opmerking kan ik niets beginnen. Waarom leg je het niet eventjes uit; uit wat blijkt de criminaliteit van het Vlaams Blok?
In de eerste plaats natuurlijk uit het feit dat het veroordeeld werd voor racisme, maar daarnaast ook uit het feit dat er pedofielen en moordenaars in zitten.
Je bedoelt zoals in de PS (onder andere!)?
En die veroordeling is puur een politiek maneuver.
Attiladehun is offline  
Oud 21 mei 2004, 21:26   #83
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Ik moet u gelijk geven, headinajar.
Hallo, rafke en illwilleke, als jullie verliefd op mekaar zijn, gelieve dit dan 'in private' verder te zetten. Dit forum heeft geen belang bij 'tegendraadse liefdesbetuigingen'! 8)
Attiladehun is offline  
Oud 22 mei 2004, 11:14   #84
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Citaat:

Ik zou niet durven raf, ik ben nm geen autochtoon é dus men zou men waarschijnlijk WEL oppakken en in de cel stoppen.
@Illwill, ik heb nu toch eens een vraag voor u.
Ge neemt sommige mensen hier op het forum voor "domme mensen". Uw goed recht, maar er moet mij toch iets van het hart. Als gij allochtoon zijt, waarom zijt ge dan zo voor het vlaams blok? En "tegen" de allochtonen?
Ik weet niet of ge het goed en wel beseft, maar het vlaams blok wilt u hier buiten e. Ze zijn aangeklaagd voor racisme. Mensen van het andere ras, waaronder u zelve.
Nu, ik kan hier dom zijn, maar uw eigen proberen weg te krijgen uit een land. Is dat nu niet dom?
Het zou hetzelfde principe zijn als wanneer een voetballer zegt dat ze de voetbal moeten afschaffen.
Ten eerste ik ben niet voor het vlaamsblok! Alé, als ik zeg dat IKZELF niet voor het vlaamsblok ben dan is dit gewoon zo, hoe kun je nu iemand anders op dit forum beter geloven in het feit waar ik voor stem?

Ten tweede, indien ik op het Vlaam blok zou stemmen dan ben ik er wel heel zeker van dat ik niets te vrezen heb om het land uitgezet te worden. Vb wil helemaal niet ALLE allochtonen weg, dat is gewoon onzin. Ook ben ik geen crimineel, dus om die reden te moeten vertrekken, daar heb ik ook geen schrik voor.
Ik vind niet als je zegt alle criminele vreemdelingen buiten dat dat een rascistische uitspraak is.

Dus ik probeer helemaal mezelf niet weg te werken hier, daar hoef ik helemaal geen schrik voor te hebben, ik ben geen VB'er, het VB wil mij helemaal niet buiten, jou voetbalstukje...tja wat dat ermee te maken heeft snap ik niet echt.
illwill is offline  
Oud 22 mei 2004, 11:17   #85
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hallo, rafke en illwilleke, als jullie verliefd op mekaar zijn, gelieve dit dan 'in private' verder te zetten. Dit forum heeft geen belang bij 'tegendraadse liefdesbetuigingen'! 8)
Dat een forum nicht verliefd op mij is kan ik niets aan doen é. Zeg dus tegen Raf dat ie ophoud met dergelijke uitspraken te doen over trouwen of welke onzin dan ook ok. Ik krijg hem het zwijgen niet opgelegd, heb het geprobeert maar hij is zo verliefd dat hij het gewoon niet kan laten.

Sorry Raf, ik heb een vriendin, now shutup! Dumnass forrener. (70's show)
illwill is offline  
Oud 22 mei 2004, 12:08   #86
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ten eerste ik ben niet voor het vlaamsblok! Alé, als ik zeg dat IKZELF niet voor het vlaamsblok ben dan is dit gewoon zo, hoe kun je nu iemand anders op dit forum beter geloven in het feit waar ik voor stem?
Tsk tsk, zo hardnekkig blijven ontkennen... Het wordt een beetje meelijwekkend hoor...

Citaat:
Ten tweede, indien ik op het Vlaam blok zou stemmen dan ben ik er wel heel zeker van dat ik niets te vrezen heb om het land uitgezet te worden. Vb wil helemaal niet ALLE allochtonen weg, dat is gewoon onzin.
Nee hoor, DAT is precies wat ze willen!

Citaat:
Ook ben ik geen crimineel, dus om die reden te moeten vertrekken, daar heb ik ook geen schrik voor.
Maar wel een leugenaar... Is dat ook niet een beetje crimineel?

Citaat:
Ik vind niet als je zegt alle criminele vreemdelingen buiten dat dat een rascistische uitspraak is.
Ik wel!

Citaat:
Dus ik probeer helemaal mezelf niet weg te werken hier, daar hoef ik helemaal geen schrik voor te hebben, ik ben geen VB'er, het VB wil mij helemaal niet buiten, jou voetbalstukje...tja wat dat ermee te maken heeft snap ik niet echt.
Dat zijn we gewoon van je
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 mei 2004, 12:10   #87
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat een forum nicht verliefd op mij is kan ik niets aan doen é. Zeg dus tegen Raf dat ie ophoud met dergelijke uitspraken te doen over trouwen of welke onzin dan ook ok. Ik krijg hem het zwijgen niet opgelegd, heb het geprobeert maar hij is zo verliefd dat hij het gewoon niet kan laten.
Aw schatje... ik weet wel dat je me ook graag ziet

Citaat:
Da's niks ik heb ook vriendinnen
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 mei 2004, 16:30   #88
Ontwaakt
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Aw schatje... ik weet wel dat je me ook graag ziet

Citaat:
Da's niks ik heb ook vriendinnen
°zucht°

En dan komen bleiten dat er met de homo's gelachen wordt...
Ontwaakt is offline  
Oud 22 mei 2004, 16:32   #89
Ontwaakt
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
't Is toch weeral een blokker... Allemaal criminelen, die blokkers...
Haha,
die vond ik nog de beste uit heel de topic.
Zou da manneke op zen tenen getrapt zijn door het vlaams blok?
Achter al de posts die ik nu al van u gelezen heb, geef ik hen toch geen ongelijk 8)
Ontwaakt is offline  
Oud 24 mei 2004, 18:08   #90
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ontwaakt
Citaat:
't Is toch weeral een blokker... Allemaal criminelen, die blokkers...
Haha,
die vond ik nog de beste uit heel de topic.
Zou da manneke op zen tenen getrapt zijn door het vlaams blok?
Achter al de posts die ik nu al van u gelezen heb, geef ik hen toch geen ongelijk 8)
Ik denk dat Raf dat eerder bedoelde als parodie... als ge da nog nie door hebt, is 't al erg gesteld...
headinajar is offline  
Oud 24 mei 2004, 18:08   #91
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dan zijn we het toch eens over iets eens...
headinajar is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be