![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nady Nady , 14 jaar en uit de Westelijke buitenwijken van Rotterdam, Vlaardingen in dit geval. Fijn nummertje eigenlijk. http://www.youtube.com/watch?v=UY1ZwsdJ4UQ D-Queens ft Nady - Wil je Beef (32.000 hits) 2007 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mo, hier nog net 15.
Schijnt nu vast te zitten. http://www.youtube.com/watch?v=stcwNsdeKAk MO (C) - Wat is er aan de hand? (2500 hits) 2007 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat zou er aan de hand zijn?
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dariush aka DS uit Iran (moslimalarm) 15 jaar. Vanaf de straten van Antwerpen (provincie-alarm). In het Nederlands (nog een keer politiek incorrect). http://www.youtube.com/watch?v=LZLvSpFmjZM Ds Ft. Mt - NoordStyle (5800 hits) Oktober 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 december 2010 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dariush aka DS en Murat (14jr) op auditie. Vrij jong deze stratimannen en de Biatches vliegen je om de oren. Daar houden de blonde vrouwtjes van. Straattaal in Vlaanderen. http://www.youtube.com/watch?v=yWou1abupck dariush & murat - Auditie (2600 hits) 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 december 2010 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Antwerpen Linkeroever bitchezzz!!! Nieuwe pokoe gebracht door deze twee gangsters in opleiding: http://www.youtube.com/watch?v=LXoPi75wEb8 Kleine Ben & King B - 2Milli's (1.400 hits) 20 December 2010 Is hij hard of wat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet zeggen, telkens als ik deze thread bekijk en de youtube links volg van Eberhard eindig ik hier lachend achter mijn pc ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag de bron waarin "de industrie" zegt dat er nietszeggende muziek op de radio en tv komen. Graag de bron waaruit jij afleid dat het gros van de cd aankopen bedoeld is als cadeau. Graag de bron waaruit je kan afleiden dat de clicks betekenen dat iemand het ook effectief goed vind...hoeveel keer iemand op hetzelfde filpje clickt... Graag de bron waaruit je kan afleiden dat jaarlijks 30.000 clips enkel uitkomen op u-buis. Graag de bron waaruit jij afleid dat steeds meer NL Belgen zich weinig meer van hun eigen media aantrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Dat hangt er van af wat die gozer met die twee knulletjes gaat doen. Aan zijn blik te zien staat hij heel hard.
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Die rappers zijn niet slecht maar ik vindt dat echt niet goed genoeg op op zenders als mnm, stubru of Q-music te laten draaien. Daarvoor moet het echt nog wel wat beter.
Ik versta eminem beter dan de meeste van deze Rappers die nochtans in het Nederlands beweren te rappen. En wat ik versta is allemaal heel hol. Meer inhoud en dixi lessen zou een goed begin zijn. Hier een voorbeeld van goede Vlaamse Rap, die verstaanbaar (zelfs voor mij als Antwerpenaar, hoewel het in het Oost Vlaams is) is en inhoud heeft: link Spijtig dat hij op sterven moest liggen om een deftige singel te kunnen maken.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 22 december 2010 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik heb geclickt...weer een fan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Niet dat ze allemaal slecht zijn, maar wat er dikwijls in die teksten staan, schandalig. Schaam u denk ik dan.
Crimineel zijn is ethisch verantwoord of wat?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vlaamse geestelijken opgelet! 8 jaar. Ja jullie lezen het goed, 8. http://www.youtube.com/watch?v=fsT27bHcOzU Jeffa -Vrije stijl (3100 hits) 2008 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 januari 2011 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Nog iets inhoudelijks toe te voegen aan de topic, Mijnheer Van Aggelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom je je persé moet richten tot deze poster is mij een raadsel. Alsof er uberhaupt al 1 inhoudelijke post verschenen is in dit topic. En het ziet er eigenlijk ook niet naar uit dat dit ook zal gebeuren. Wat wil je ook als je een topic opstart over kleine opdondertjes die iets brabbelen wat zou moeten doorgaan voor Nederlands. Ze en passant nog hard en gangsta noemen is al helemaal tenenkrullend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat:
Wat Derk betreft, het ontgaat mij volledig waarom hij net hier over mn religie moet beginnen. Zijn bepaalde mensen dan zo slecht van wil?
![]() |
![]() |