![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-'maar gij hebt iemand vermoord!' 'jamaar daar g�*�*t het hier nu niet om he!' Als twee mensen zo bezig zijn op het politiebureau gaan ze daar lachen.
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is d�*t hier allemaal????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik ben benieuwd naar uw aanklacht ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laten we het over de grond van de zaak hebben:
De dubbelaccounts van Bruno op diverse fora, staat de BUB daar achter? ![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) |
||
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat hier allemaal nogal KLEIN
Daarmee past het wellicht volledig in het kader 'communautaire discussies' ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik raad hen ten zeerste aan om te bewijzen dat de e-mail, die hier op mijn hotmailaccount is toegekomen onder het e-mailadres van Bruno Yaminne: 1. niet van Bruno Yaminne is, 2. en dat hij door mij is verstuurd. Hoe, laat ik aan hen over.
||
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik beschuldig niemand, maar wie hier ook dwaze spelletjes meent te spelen: grow up! Zulke zaken verzieken het politieke debat totaal. |
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn al twéé rechtzaken tegen N-VA in evenveel dagen.
Hard bezig jongens ! ![]() Kimmeke geneert zich waarschijnlijk dood voor het gedrag van haar medepatriotten ![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wou gewoon een realitiet weergeven die mensen zowel op politics, als op CD&V stoort: - dubbelnicks - laster en eerroof - je uitgeven voor iemand die je niet bent Voor de rest heb ik niets met deze zaak te maken. Ik heb deze e-mail met die link ontvangen en openbaar gemaakt, in verstande dat deze mail van Bruno Yammine komt, omdat de verzender het e-mailadres van Bruno Yammine is.
||
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt, geen enkele... |
|
![]() |
![]() |
#100 | |