Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2010, 22:11   #81
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De vraag is niet voor u bestemd en nogmaals stop met spammen. Kom eens met een betere bron af.
Het is niet omdat de bron u niet aanstaat dat ze daarom niet waar is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:12   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zijn dat profeten ?
Hoeveel volgelingen hebben ze nog ?
Bij gebrek aan beter promoveert filo ze allemaal tot profeet.
Oud 26 augustus 2010, 22:14   #83
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het is niet omdat de bron u niet aanstaat dat ze daarom niet waar is.
faithfreedom en die ex-moslim site opgesteld door bokalen is geen bron. Kom eens af met een betere bron of leg misschien in eigen woorden uit waarom U, mijn beste het constant heeft over 'de pedofeet'. Wie/wat is dat nou eigenlijk? Is dat je overgrootvader?
Oud 26 augustus 2010, 22:15   #84
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik had het hier over: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=63

En u reageerde daarop met: http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=69

En nou stel ik u de vraag nogmaals: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=75

Maw ge lult dus over zaken waar ge geen kennis over hebt? Of is dat een verkeerde conclusie?
U ontkent daar niet dat de profeet een pedo is maar begint over Vlamingen en onze voorouders. Ik stel dus vast dat ge er u probeert uit te lullen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:18   #85
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag is niet voor u bestemd en nogmaals stop met spammen. Kom eens met een betere bron af.
Hoezo betere bron ? Zijn uw eigenste iSSlamitische bronteksten niet goed genoeg als bron ?
Oud 26 augustus 2010, 22:18   #86
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
U ontkent daar niet dat de profeet een pedo is maar begint over Vlamingen en onze voorouders. Ik stel dus vast dat ge er u probeert uit te lullen.
Ik lul me daar niet uit. U en uw vlaamse clan zijn niet zo heilig.

Ik stel u nogmaals de vraag waarom u de profeet een 'pedofeet' noemt? Of heb je daar geen antwoord op?
Oud 26 augustus 2010, 22:21   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
faithfreedom en die ex-moslim site opgesteld door bokalen is geen bron.
Ik kan best begrijpen dat je de nare waarheid liever niet hoort, maar stop aub met het licht van de zon te ontkennen.
Oud 26 augustus 2010, 22:28   #88
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Een huwelijk met een vrouw van huwbare leeftijd is iets dat tijdgebonden is, in de tijd van de profeet deed hij saw niets dat afweek van de tijdsgeest, zoals dat ook in europa gebruikelijk was werden meisjes op vaak zeer jonge leeftijd uitgehuwelijkt.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:29   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lul me daar niet uit. U en uw vlaamse clan zijn niet zo heilig.
Natuurlijk probeert ge er u uit te lullen, waarom antwoord ge dan niet gewoon op mijn vraag ?
Citaat:
Ik stel u nogmaals de vraag waarom u de profeet een 'pedofeet' noemt? Of heb je daar geen antwoord op?
Waar heb ik dat beweert volgens u ?
Antwoord jij maar eens op mijn vraag over de slachtvoorschriften, daar gaat deze draad over.

Laatst gewijzigd door Bobke : 26 augustus 2010 om 22:29.
Oud 26 augustus 2010, 22:32   #90
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Een huwelijk met een vrouw van huwbare leeftijd is iets dat tijdgebonden is, in de tijd van de profeet deed hij saw niets dat afweek van de tijdsgeest, zoals dat ook in europa gebruikelijk was werden meisjes op vaak zeer jonge leeftijd uitgehuwelijkt.
God ook ?
Oud 26 augustus 2010, 22:33   #91
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik kan best begrijpen dat je de nare waarheid liever niet hoort, maar stop aub met het licht van de zon te ontkennen.
Ik heb mijn waarheid en jij hebt de jouwe. Mocht je u bedenken: u mag uiteraard ook een antwoord geven op mn eenvoudige vraag 'Wie/wat is de pedofeet?'
Oud 26 augustus 2010, 22:35   #92
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt, maar 90% van de koranverzen zijn tijdsgebonden en dus per definitie niet meer van toepassing..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:40   #93
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Zij kiezen leveranciers op basis van de produkten die gekocht worden, niet op basis van leveranciers zelf. Groot verschil.
Het enkel nog aankopen van halalproducten is een economische discrimatie..om nog niet te spreken over de schending van het pluralismebeginsel in het onderwijs en het schenden van de vrije keuzen van anders- of nietgelovigen...

Het gevolg van halal is dat ook de plaatselijke bereider/verdeler in de school enkel tot de islam religie mag behoren = 1000 % Racisme
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 22:48   #94
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Klopt, maar 90% van de koranverzen zijn tijdsgebonden en dus per definitie niet meer van toepassing..
Dat is inderdaad het probleem, ze denken nog steeds dat slachtvoorschriften uit die tijd niet mogen aangepast worden.
Oud 26 augustus 2010, 22:52   #95
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn waarheid en jij hebt de jouwe. Mocht je u bedenken: u mag uiteraard ook een antwoord geven op mn eenvoudige vraag 'Wie/wat is de pedofeet?'
Een moorddadige woestijnrover die zichzelf uitgaf als een godvruchtig profeet maar ondertussen een kind neukte, de naam van die pedofeet is Mohammed.
Nu goed?

Laatst gewijzigd door daiwa : 26 augustus 2010 om 22:54.
Oud 26 augustus 2010, 23:18   #96
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
voor jouw mag dat zo zijn, maar voor ons moslims is dat niet zo eh
Oud 26 augustus 2010, 23:19   #97
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Een moorddadige woestijnrover die zichzelf uitgaf als een godvruchtig profeet maar ondertussen een kind neukte, de naam van die pedofeet is Mohammed.
Nu goed?
en uw bron is? uw jeugdtrauma of zo?
Oud 26 augustus 2010, 23:28   #98
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en uw bron is?
Islamitische geschriften, of is die bron ook niet betrouwbaar voor jou?
Oud 26 augustus 2010, 23:29   #99
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Islamitische geschriften, of is die bron ook niet betrouwbaar voor jou?
hebben islamitische geschriften ook een specifieke referentie?
Oud 26 augustus 2010, 23:37   #100
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en uw bron is? uw jeugdtrauma of zo?
Sahih Bukhari

Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age. Volume 5, Book 58, Number 234

Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13) Volume 8, Book 73, Number 151

Sahih Muslim

Chapter 10: IT IS PERMISSIBLE FOR THE FATHER TO GIVE THE HAND OF HIS DAUGHTER IN MARRIAGE EVEN WHEN SHE IS NOT FULLY GROWN UP.

'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Messenger (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine. She further said: We went to Medina and I had an attack of fever for a month, and my hair had come down to the earlobes. Umm Ruman (my mother) came to me and I was at that time on a swing along with my playmates. She called me loudly and I went to her and I did not know what she had wanted of me. She took hold of my hand and took me to the door, and I was saying: Ha, ha (as if I was gasping), until the agitation of my heart was over. She took me to a house, where had gathered the women of the Ansar. They all blessed me and wished me good luck and said: May you have share in good. She (my mother) entrusted me to them. They washed my head and embellished me and nothing frightened me. Allah's Messenger (, may peace be upon him) came there in the morning, and I was entrusted to him. Book 8, Number 3309.

'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old. Book 8, Number 3310

'A'isha (Allah be pleased with her) reported that Allah's Apostle (may peace be upon him) married her when she was seven years old, and he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old. Book 8, Number 3311
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be