Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 september 2010, 19:25   #81
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waar jij die "poepers" uit afleidt mag mij een raadsel wezen.
Typisch Henri premier. Citeer mij één zinnige posting van Henri en ik betaal je een bak Duvel. Henri zal het moeten stellen met een six-pak Stella. Hij zal het verschil niet eens merken.
robert t is offline  
Oud 4 september 2010, 19:26   #82
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Flauw.
Tja,U speelt graag "schoolmeesterke" om zodoende anderen op de vingers te kunnen tikken.
Dan moet U er maar tegen kunnen dat U op Uw beurt op de vingers wordt getikt....

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 september 2010 om 19:26.
Svennies is offline  
Oud 4 september 2010, 19:35   #83
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,U speelt graag "schoolmeesterke" om zodoende anderen op de vingers te kunnen tikken.
Dan moet U er maar tegen kunnen dat U op Uw beurt op de vingers wordt getikt....
Als u goed inhoudelijk de vorige posters had gelezen en hetgeen u dan gelezen had goed in u had opgenomen, dan zou u nu moeten geweten hebben dat ik niet begonnen ben met het schoolmeestertje te spelen.

Maar blijkbaar vraag ik u net ietjes teveel. Troost u, er zijn ergere dingen in het leven.

Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 19:36.
system is offline  
Oud 4 september 2010, 19:36   #84
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hebt in het verleden nog kanjers van taalfouten gemaakt mbt tot uitdrukkingen en woorden, waarvan u dacht dat het geen fouten waren. Nu hervalt u weer in dezelfde soort fout.

Het werkwoord 'langsvliegen', mijn waarde Quercus, bestaat niet. En vermits u een fervent adept bent van de van Dale, doet u er best aan eens te gaan zoeken in de van Dale zoeken naar het woord 'langsvliegen'. U zult het niet vinden. En als u wat minder impulsief was geweest, dan had u dat reeds lang gedaan.

'Langsrijden' bijvoorbeeld, bestaat wel. 'Langsvliegen' echter niet.

Nogmaals Quercus: 'bezint eer dat ge begint'.
Het is niet omdat het niet in de Van Dale staat dat het niet kan. "Fietsen, lopen, wippen, varen enz." zijn allemaal vormen van beweging. Die kunnen allemaal verbonden worden met het voorzetsel "langs" waarmee ze tot één woord kunnen worden aaneengesmeed. Zo ook met "vliegen". N'en déplaise aan schoolmeester system.
Oud 4 september 2010, 19:36   #85
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat het niet in de Van Dale staat dat het niet kan. "Fietsen, lopen, wippen, varen enz." zijn allemaal vormen van beweging. Die kunnen allemaal verbonden worden met het voorzetsel "langs" waarmee ze tot één woord kunnen worden aaneengesmeed. Zo ook met "vliegen". N'en déplaise aan schoolmeester system.
U maakt zich (net zoals de vorige keer) steeds meer belachelijk. Slechte verliezer.

Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 19:37.
system is offline  
Oud 4 september 2010, 19:38   #86
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik heb eender de indruk dat de belgischisten met de "poepers" zitten
Inderdaad, de Belgi"schisten" hebben "schijt".
Oud 4 september 2010, 19:41   #87
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U maakt zich (net zoals de vorige keer) steeds meer belachelijk. Slechte verliezer.
Je doet gewoon verschrikkelijk kinderachtig system. Een klein, eng en akelig ventje. Bewijs dan maar eens dat ik ongelijk heb.
Oud 4 september 2010, 19:44   #88
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Flauw.
Kijk eens aan, dan is het "flauw".
Oud 4 september 2010, 19:46   #89
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Je doet gewoon verschrikkelijk kinderachtig system. Een klein, eng en akelig ventje. Bewijs dan maar eens dat ik ongelijk heb.
Slechte verliezer. 'Langsvliegen' bestaat gewoon niet. 'Langslopen', 'langswippen', enz, die bestaan wel. Ook in van Dale.

Doe me eens een plezier en tik 'langsvliegen' in op Google. Google zal u vragen: ....

En zo ziet men maar :Google brengt mensen zoals Quercus op de juiste taalkundige weg. "t Is erg. Héél erg. Desalniettemin blijven we optimistisch.

Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 19:55.
system is offline  
Oud 4 september 2010, 19:48   #90
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu ja, we zouden bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat mevrouw system in haar post 60 een kanjer van een fout heeft gemaakt, maar laat ons barmhartig wezen.

Ikzelf vind het – in tegenstelling tot mevrouw system - leuk dat wij hier allen zo nu en dan eens iets kunnen leren op het gebied van taal, maar ik stel voor dat we terugkeren naar het onderwerp van deze draad : Bart De Wever die volgens mijnheer Henri met de poepers zit.

Toch nog héél eventjes terzijde : ik kende de uitdrukking “met de poepers zitten” niet. Zo ziet u maar…..
Gwylan is offline  
Oud 4 september 2010, 19:50   #91
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als u goed inhoudelijk de vorige posters had gelezen en hetgeen u dan gelezen had goed in u had opgenomen, dan zou u nu moeten geweten hebben dat ik niet begonnen ben met het schoolmeestertje te spelen.
O ,U bent op Uw teentjes getrapt zo te zien....

Citaat:
Maar blijkbaar vraag ik u net ietjes teveel. .

U kan het écht niet laten.....

Altijd maar wéér op de persoonlijke toer....

Vertel mij eens aangezien U BDW zijn naam voluit steeds wéér verkeerd neerschrijft ,doet U dit bewust,of doet U dit onbewust,of is het uit domheid...

Daar ben ik nu eens benieuwd naar die motieven die U daartoe drijven..
Svennies is offline  
Oud 4 september 2010, 19:52   #92
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Nu ja, we zouden bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat mevrouw system in haar post 60 een kanjer van een fout heeft gemaakt, maar laat ons barmhartig wezen.

Ikzelf vind het – in tegenstelling tot mevrouw system - leuk dat wij hier allen zo nu en dan eens iets kunnen leren op het gebied van taal, maar ik stel voor dat we terugkeren naar het onderwerp van deze draad : Bart De Wever die volgens mijnheer Henri met de poepers zit.

Toch nog héél eventjes terzijde : ik kende de uitdrukking “met de poepers zitten” niet. Zo ziet u maar…..
Mevrouw system, mevrouw system. U weet nog niet eens of ik een mevrouw, een man, een jongeling een man van middelbare leeftijd ben of een grijsaard ben. U zegt dus zo maar wat. Als dat een referentie is voor al uw berichten, dan is het maar triestig gesteld. Straks ga ik u 'mandarijn Gwylan' noemen. Typisch Hollands gedoe.
system is offline  
Oud 4 september 2010, 19:55   #93
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht

Hè, hè, hè... Ook even gekeken naar #60. Tja, dat is nogal een joekel! Hallo system, wil je even naar de betrokken post kijken? Daar ben je lekker langsgevlogen.
Oud 4 september 2010, 19:56   #94
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mevrouw system, mevrouw system. U weet nog niet eens of ik een mevrouw, een man, een jongeling een man van middelbare leeftijd ben of een grijsaard ben. U zegt dus zo maar wat. Als dat een referentie is voor al uw berichten, dan is het maar triestig gesteld. Straks ga ik u 'mandarijn Gwylan' noemen. Typisch Hollands gedoe.
Waaruit maakt u op dat hij een Hollander is?
Hollander is offline  
Oud 4 september 2010, 19:59   #95
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
O maar...Vermits jij zo galant het hebt over Olijke Bart, Bolle Brepoels enz., kun je er geen enkel bezwaar tegen hebben dat ik jou voortaan systematisch bedenk met de eretitel Octopus System. Je hebt hier op dit forum reeds kiesuitslagen van de N-VA zitten voorspellen. Je doet mij spontaan denken aan het veelarmige beest uit aquarium in Oberhausen.

Laatst gewijzigd door quercus : 4 september 2010 om 20:01.
quercus is offline  
Oud 4 september 2010, 20:02   #96
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Begrijpend lezen is niet iedereen weggelegd. Nochtans stond mevrouw aanvankelijk in het vet. (een hint)
Scarabaeida is offline  
Oud 4 september 2010, 20:06   #97
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Waaruit maakt u op dat hij een Hollander is?
Denk eens na.
system is offline  
Oud 4 september 2010, 20:08   #98
system
Banneling

Standaard

Citaat:
O maar...Vermits jij zo galant het hebt over Olijke Bart, Bolle Brepoels enz., kun je er geen enkel bezwaar tegen hebben dat ik jou voortaan systematisch bedenk met de eretitel Octopus System. Je hebt hier op dit forum reeds kiesuitslagen van de N-VA zitten voorspellen. Je doet mij spontaan denken aan het veelarmige beest uit aquarium in Oberhausen.
Dat is voor mij een eretitel, want Octopus Paul vergiste zich nooit. Content nu?
system is offline  
Oud 4 september 2010, 20:11   #99
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Yep,inderdaad.......

Citaat:

Ach,hiermee neemt hij uiteindelijk zichzelf in de zeik en devalueert hij hoogstpersoonlijk de waarde van zijn eigen berichten,voor zover die al iets waard waren natuurlijk....

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 september 2010 om 20:12.
Svennies is offline  
Oud 4 september 2010, 20:13   #100
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Yep,inderdaad.......

Ach,hiermee neemt hij uiteindelijk zichzelf in de zeik en devalueert hij hoogstpersoonlijk de waarde van zijn eigen berichten,voor zover die al iets waard waren natuurlijk....
U lacht nogal veel zo te zien. Hebt u last van hyperventilatie? Of hebt u connecties met NVA-ers in Thailand?

Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 20:14.
system is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be