![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat is een zeer triestige zaak.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Het lijkt niet zo te zijn dat gelovigen nog steeds eerder dan niet gelovigen met van de democratie afwijkende middelen hun doelen proberen te verwezenlijken, of daarmee hun geloof trachten te verspreiden. Een seculiere atheist kan net zo goed extremistisch zijn en ik vind dat de maatschappij eerder plooit dan niet toch overhelt naar het gelijk van dogmatisch antireligieus (islamitisch) totalisme. De islamitische fundamentalisten wiens organisaties vaak als broeinest van geweld worden gezien, heeft bijna nooit een islamistisch doel dat dmv dwang oplegt aan anderen moet worden om op die manier een islamitische staat op te richten, dat is eigenlijk ook de enige mogelijke vorm van 'islamitisch geweld'. De rest is politiek georiënteerd en komt voort uit een bewering politiek onrechtmatig behandeld te zijn geweest. Zelfs sharia 4 belgium die binnen de islamitische gemeenschap erg gemarginaliseerd zijn en extremistisch is, roepen niet op tot geweld. De PLO van arafat was en is seculier... Maw het is helemaal niet zo dat een mening uiten lawaaieriger moet zijn omdat het van een gelovige komt. U kunt dat niet verbieden maar zou u het verbieden moest u het kunnen? Ik de uwe niet. Iedereen heeft recht op zijn mening dat is essentieel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() heel weinig niet gematigde moslims
(ok dat had ik precies anders moeten formuleren) gematigd + niet gematigd = alle moslims veel gematigd --> weinig niet gematigd =/= trieste zaak heel veel gematigd --> heel weinig niet gematigd =//= trieste zaak maw er zijn heel veel niet-gematigde moslims== trieste zaak dus er zijn heel weinig niet-gematigde moslims==gelukkige zaak (verder vind ik die term gematigde moslims belachelijk) Laatst gewijzigd door Moslim! : 14 september 2010 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Neen. Jij betaalt, ge hebt toch nog wat goed te maken, gemenerik.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Een gematigd aardbei ijsje.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() En ik dan?
![]() Laatst gewijzigd door porpo : 14 september 2010 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Spanje was van ons, Muzelmannen, wij hebben Spanje mooi gemaakt zoals de Al Hambra, enzo, En dat van die Jambon, man man, wat steek je allemaal in je maag, man man, wil je dood of zo? Hier is een videoclip over "Porc" http://www.youtube.com/watch?v=bLJmY...eature=related En "wijn" één van de meest dodelijke legale drugs, ik zou zeggen doe zo verder, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar zijn die wetenschappelijke studies dat varkensvlees zoveel slechter is dan gewoon vlees? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je "Bismillah" zegt, dan zal dat schaap zich meer ontspannen, Want je slacht in de naam van God (Allah) niet in de naam van iets anders Ik zal een bewijs toevoegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest*
![]() |
#98 | |
|
![]() Alé het is goed. Porpo krijgt een banaan ijsje en Hurricane mag een bruin chocolade ijsje
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij allah, mijn bloedworst plakt op mijn scherm! lol
![]() |
#100 |
Banneling
|